a curatat (desfundat) cineva filtrul de benzina ?
Pompa de benzina!
Collapse
X
-
Am incercat eu, dar nu am reusit sa desfac capacul ce tine pompa in corpul rezervorului. Am dat jos rezervorul, l-am scuturat bine cu 2-3 l de benzina ce mai erau in el, am scurs intr-o galeata, dar a curs benzina curata, probabil fostul proprietar a pus cei 12.500 km cat a mers cu ea numai benzina de la peco serios. Dar nu am abandonat proiectul, urmeaza sa-mi construiesc o cheie pentru acel capac. Vreau sa vad cu ochii mei ca fundul rezervorului e curat si sita de plastic din pompa nu e murdara. Pun poze cu pompa-filtru in vreo 2 saptamani.
Comment
-
Am reusit sa curat sorbul pompei de benzina (filtrul). Explicatii aici http://www.loganclub.ro/forum/demont..._4-t15109.html .
Comment
-
Originally posted by preferance View Posteu stiu ca din 60000 KM in 60 000,se schimba filtrul care e incorporat in pompa si stau in rezervor,in rest benzina de la peco si fara probleme,de ce sa umbli daca merge)))
Comment
-
Pompa de benzina se poate curata destul de usor.Partea cea mai dificila este desfacerea si stringerea inelului defixare pe rezervor(am cheie special facuta pentru asta).Dupa demontare,cu o surubelnita subtire se desfac cele 3 cleme de la capacul de jos al pompei.Se scoate capacul,se scoate sita de pe pompa si cu in compresor se sufla pina dispare mizeria de pe ea.Tot cu compresorul se sufla si prin toate orificiile de pe pompa,primul fiind cel pe care este fixata sita.pentru o curatire mai buna si mai rapida a sitei se poate folosi un spray de curatat carburatoare(MAGIC).Se monteaza totul la loc cu grija mare la fixarea inelului de stringere a pompei pe rezervor.
Din proprie experienta recomand curatarea pompei si injectoarelor la maxim 60.000 km,sau mai repede,in functie de calitatea combustibilului.
Spor la treaba.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
stie cineva cat costa o pompa de benzina? Eu am urmatoarea problema: pana se incalzeste motorul nu prea tine relantiul iar cand merg cu ea numai pe benzina se ingatuie putin. Mecanicul mi-a spus ca s-ar putea ca pompa de benzina ori e putin infundata, ori e pe duca. Mentionez ca daca alimentez masina cu GPL trage de rupe pmantl in doua sub roti. M-am uitat pe sub masina si am vazut cateva urme de benzina, iar in masina miroase a benzina.
Comment
-
a fost umblat in rezervor? si nu s-a strans bine piulita care fizeaza pompa pe rezervor? cam asta pare a fii problema la tine. Ai mers mult pe gaz cu becul la benzina aprins? Ca atunci e posibil sa fii ars pompa ca nu a avut racire buna - ea merge in gol cand tu esti pe GPL. Incearca si o bobina inainte de pompa , simptomele cu mers rau la rece par a fii umezeala prin bobina.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by BAROSANU_MOL View Poststie cineva cat costa o pompa de benzina? Eu am urmatoarea problema: pana se incalzeste motorul nu prea tine relantiul iar cand merg cu ea numai pe benzina se ingatuie putin. Mecanicul mi-a spus ca s-ar putea ca pompa de benzina ori e putin infundata, ori e pe duca. Mentionez ca daca alimentez masina cu GPL trage de rupe pmantl in doua sub roti. M-am uitat pe sub masina si am vazut cateva urme de benzina, iar in masina miroase a benzina.
Comment
-
Originally posted by EUGEN2008 View Posta fost umblat in rezervor? si nu s-a strans bine piulita care fizeaza pompa pe rezervor? cam asta pare a fii problema la tine. Ai mers mult pe gaz cu becul la benzina aprins? Ca atunci e posibil sa fii ars pompa ca nu a avut racire buna - ea merge in gol cand tu esti pe GPL. Incearca si o bobina inainte de pompa , simptomele cu mers rau la rece par a fii umezeala prin bobina.
Comment
-
ma refer la bobina de inductie , cea cu fisele prinsa in 3 suruburi langa carcasa de filtru de aer. De obicei se fisureaza in partea de jos in dreptul prinderilor si pe acolo patrunde umezeala in ea. Cat motorul e rece umezeala o face sa dea scantei intrerupte , dupa ce motorul se incalzeste caldura degajata de capacul de culbutori rezolva de la sine problema. Daca ai simtit functionarea proasta mai accentuata in zilele ploioase atunci merita sa probezi cu o bobina de la alta masina. Bafta!Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by BAROSANU_MOL View Postmasina asta am cumparat-o de curand si nu stiu cum a mers cel dinaintea mea cu ea. Stiu ca nu e bine sa i mai putin de 10-15 litri in rezervor pt ca se poate arde pompa. Dar unde se afla bobina aia de care zici?
si eu patesc la fel cu masina
pe gpl merge f bine, dar pe benzina nu reusesc sa plec cu demaraj de pe loc.
problema la mine credeam ca am rezolvat-o, prin reglarea supapelor
acestea erau foarte stranse si nu aveau "joc" deloc, datorita scaunelor de la supape care se afunda in chiuloasa.
dupa ultima reglare a supapelor nu si-a mai revenit si in prezent tot rau merge pe benzina.
ma bate gandul sa umblu si la pompa de benzina sa vad ce este p-acolo cu ea si cu filtrul de benzina.
Comment
-
ai scos cumva bateria de pe masina? Mie imi oscila relantiul de la 500-1200 rpm si nu se tinea constant,am fost cu masina la un service ce avea tester si din soft i-a dat sa recunoasca plaja pe care trebuie sa se stabilizeze relantiul. Uneori cand am numai 1500 rpm si apas tare pe pedala de acceleratie tinde sa dea un rateu mic sau cateodata chiar da scotand un mic zgomot sau ingatuire,iar asta nu stiu de la ce sa fie. Ajutati-ma si voi cu o parere.
Comment
Comment