viteza 1 si 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • viteza 1 si 2

    poate sa-mi spuna cineva de intra mai greu viteza 1 si 2 chiar si cu motorul cald si ambreiajul calcat la podea.inca o intrebare:daca am facut revizia la 7500 acum am15000 la cati km urmatoarea revizie.

  • #2
    Daca atunci cand ai facut revizia de 7500 masina avea 1 an, urmatoarea revizie esti obligat sa o faci (daca ai garantie extinsa) la 7500+15000=22500km sau la 2 ani.

    Daca masina are acum 2 ani, poti sa o faci si la 15000km (mai ales daca ai condus numai prin oras e numa bine)
    ...de doi lei :p

    Comment


    • #3
      masina are un an jumatate nu am garantie extinsa si la 7500 avea 9 luni cei de la service mi-au spus sa vin la 2 ani pt ca uleiul este garantat 1500 km pt urmatoarea revizie

      Comment


      • #4
        Originally posted by visan lucian View Post
        poate sa-mi spuna cineva de intra mai greu viteza 1 si 2 chiar si cu motorul cald si ambreiajul calcat la podea.inca o intrebare:daca am facut revizia la 7500 acum am15000 la cati km urmatoarea revizie.

        Referitor la revizii, reviziile se fac din 15 in 15mii km sau anual, daca nu se parcurg 15mii km.

        Treapta I intra greu, daca masina e in miscare pt ca treapta I si marsh-arrier-ul nu sunt trepte sincronizate. Treapta a doua... nu stiu ce sa zic, si la mine intra o idee mai greu ca celelalte, dar poate mi se pare mie... Cat de greu intra? Opune rezistenta mare?

        Comment


        • #5
          Deci mare atentie !!!Daca ai facut o revizie la 7500 (aia nu-i revizie, ai schimbat eventual uleiu) sa nu faci prostia sa te duci dupa 15000 de km!
          Revizia dupa carte e la 15000 km, deci cazul tau dupa 7500 km (cand ai 15000).

          Vezi ca asa am facut si eu, la 7500 am fost sa schimb uleiu si mi-au spus foarte clar, ca la 15000 km (pe ceas!) trebuie sa ma prezint din nou.

          PS: spune-le eventual sa-ti mai regleze ambreajul.
          La cald, cel putin la tr 2 n-ar trebui sa ai probleme.

          Comment


          • #6
            Octaviane si daca a facut revizia la 1 an si avea din intamplare 7500 km?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #7
              Aia este altceva. Dar la urmatoarea chiar daca nu trece de mai inca un an, nu se duce la 15000?

              Comment


              • #8
                Prima revizie am facut-o la 1 an si avea masina 8200km.A 2-a se face dupa inca un an sau inca 15000 km.
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • #9
                  Cred ca a inteles omul ce are de facut din posturile noastre. Referitor la treapta a 2-a o observatie: daca schimbi a doua direct in jos de la 1 -a fara sa tragi inpre tine intra fara probleme. Cel putin asa este la mine.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #10
                    Confirm si eu ca trebuie mers acum la revizie, la 15.000 km, ca se puna si stampila pe carnetul de intretinere.
                    Treapta a II-a poate intra mai greu din cauza pinionului sau sincronului respectiv uzat/stricat.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Numai marsarierul are voie sa faca figuri!!!! Viteza 1 tre sa mearga impecabil !!De pe loc

                      Comment


                      • #12
                        Cand esti pe loc si motorul inca nu e suficient de incalzit, in treapta 1 intra ceva mai greu.Dar cand e cald ar trebui sa intre fara probleme.In miscare treapta 1 opune rezistenta pentru ca are frana de motor foarte mare,ceva de genu daca tu esti intr-a 3-a si ai 2000 de ture,si vrei prima treapta,intra destul de greu.Despre a 2-a nu stiu de ce iti face figuri,mie nu-mi face.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          La mine intra mai greu intra-n I-a cand e foarte frig afara -5...-20 pana nu opresti roata de tot nu intra,dar apoi isi revine dupa ce se mai incalzeste uleiul presupun

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Pacco View Post
                            Cand esti pe loc si motorul inca nu e suficient de incalzit, in treapta 1 intra ceva mai greu.Dar cand e cald ar trebui sa intre fara probleme.In miscare treapta 1 opune rezistenta pentru ca are frana de motor foarte mare,ceva de genu daca tu esti intr-a 3-a si ai 2000 de ture,si vrei prima treapta,intra destul de greu.Despre a 2-a nu stiu de ce iti face figuri,mie nu-mi face.
                            Mai pacco, cine ti-a zis tie asta? Nu opune rezistenta pt ca are frana de motor mai mare.
                            PS1: nu mai crede tot ce spun unii altii, mai documenteaza-te si tu
                            @visan lucian, dupa cum a spus si andrei, in tr 2 nu e normal sa faca. Da o fuga pe la service

                            Comment


                            • #15
                              Atunci care e motivul?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google