viteza 1 si 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La temperaturi scazute conteaza vascozitatea uleiului din cutia de viteze (faptul ca motorul e rece sau cald chiar nu conteaza.). De aia la incalzirea uleiului din cutie, tr1 intra mai usor.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Offf

      Pe mine m-a mirat cand am aflat ca e posibil sa am in cutie ELF TRJ...(vroiam sa il schimb pe cel actual cu chestia asta).
      Iarna e greu, mai ales ca eu merg pe distante scurte, cutia neavand timp sa fluidizeze marmelada (imi intra foarte greu...Chiar cu rotile blocate!)
      Astept sa imi dea unda verde "Vistiernicul" sa pun niste "esenta" (ma gandeam la TAF-X ...); are un pret de lacrimezi


      sa vezi ce-o sa lacrimezi tu daca mai citezi ultimul post
      Last edited by Seba; 6 June 2008, 14:40.
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #18
        Confirm si eu ca Elf-ul din cutie se face marmelada la temperaturi sub ~5 grade Celsius.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Nu stiu ce ulei am in cutie dar am pornit si la -20 grade si nu am intampinat nici o problema cu bagatul in viteza. Nici 1 nici marsharriere.Nici o diferenta vara-iarna.
          Presupun ca nu au pus francezii valvolina de pe vremea lui nea Nicu sa se faca "marmelada". Nici la daciile de dupa 98 nu am vazut problede de vascozitate.

          Comment


          • #20
            conteaza foarte mult vascozitatea uleiului din cutie ... in treapta 1 e cat de cat normal sa intre mai greu .... dar intr-a 2-a nu suna bine ... poate sa fie si din cauza ambreiajului ... si la urmatoarea revizie pune baietii sa il stranga putin ... daca tot iti face probleme ... e nasol .. dar sper sa nu fie cazul ... bafta

            nu mai scrieti mirc!
            Last edited by Seba; 20 January 2009, 11:50.
            sigpic
            Nu cautati niciodata sa faceti uz de autoritate cand puteti recurge la ratiune.

            Comment


            • #21
              la cutiile de renault se foloseste un ulei mai suptire fata de alte masini am un prieten care sa dus la nea gogu mecanicu sa ii schimbe uleiul din cutie si a zis si el sa puna un ulei mai bun si a luat fara sa intrebe la un service ce tip de ulei ii trebuia si in oras nu a avut treaba dar pe autostrada unde folosesti mai mult viteza 5 au aparut problemele si cand a intrat in bucuresti ia ramas blocata in viteza 5 si a trebuit sa o ia pe platforma si a mers la un service dacia si lau lamurit ce a facut pentru viteza 5 uleiul intra in capac printrun orificiu foarte mic iar el punand un ulei mai gros a bulit cutia sapunandui mecanicul ca pe furca respectiva are o camasa din teflon care sa topit dupa care a frecat fier pe fier asa ca intrebati ce ulei se pune succes

              Comment


              • #22
                Aici se discuta despre tipul de ulei din cutie.
                Sunt trei mari parametri care trebuie luati in considerare. Si maaare atentie la API GL5.
                Daca "Nea Gogu" pune un ulei "fin" dar nu corespunde acestei clase, vax, poc, bum.

                Cutia lui papa - JH3 se misca foarte bine oricat de ger ar fi (putin mai lenes cand e vascos, dar merge...); a mea...zici ca e marmelada la ger de -20_pana se incalzeste, apoi...parfum!

                P.S. Consider anormal sa avem doua topicuri deschise pe acest subiect; este acesta: http://www.loganclub.ro/forum/proble...466.html?t=466 si cel prezent
                Last edited by 77sky; 21 January 2009, 10:48.
                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                Comment


                • #23
                  Din 2006 de cand am "golanelul" ii pun doar ulei Dacia Oil Plus si-mi merge brici nu avut absolut nici o problema pana acum toarce ca o pisica!

                  Originally posted by tifosibt76 View Post
                  Din 2006 de cand am "golanelul" ii pun doar ulei Dacia Oil Plus si-mi merge brici nu avut absolut nici o problema pana acum toarce ca o pisica!
                  imi cer scuze de off topic
                  Last edited by tifosibt76; 26 March 2009, 00:03. Reason: Automerged Doublepost

                  http://img82.imageshack.us/img82/67/4744hy3.gif

                  Comment


                  • #24
                    retur

                    salut ! spuneti-mi si mie stie careva de ce intra mai greu in marsarier.nu intotdeuna ,dar destul de des.Astia de la servis au zis ca eu nu bag bine ,ma cam luau de prost asa. Tre sa dau tr. 2 si pe urma intra fara probleme.stie cineva ce hiba are?

                    Comment


                    • #25
                      Colegul 77sky are dreptate.
                      Se continua aici http://www.loganclub.ro/forum/proble...466.html?t=466

                      Asta se inchide.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google