E masurat Clio 1.4 (acelasi motor) si scoate 67 cp la roata
Cai Putere Si Cuplu Real La Preferance(1,4mpi)
Collapse
X
-
UIte o diagrama .70CP si 105/NM. Nu e facatura cu 75 toata chestia e ca e prost situat filtru de aer ,cutia care e alimentata prin tub ce vien de sub far.
Care mergeti sa faceti un dyno acum recent inceracti fara capacu de la cutie de filtru cu capota ridicata sa aiaiba de unde sa aspire.Attached Files
Comment
-
Uite Kelemen pt tine (dar tre sa dai o bere) atasez toate informatiile posibile despre motorul asta, mai mult decat ai nevoie.
E foarte interesat ca puterea maxima (de ~67 cp) o atinge la 5350 rot/min parca si nu la 5500 (acolo e 66 cp) si cuplul intr-adevar e de ~105 Nm.
Deci asta e putere la roata (ca sa intelegi ca la toate masinile puterea la roata dupa masuratori nu e cea data de constructor).
Lecturare placuta. )
PS: filtru de aer e bine sa-l sufli cu aer comprimat la fiecare 7500 km (daca nu-l schimbi).Attached Files
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostLa 5500 RPM ai 75 de cai la arborele motor, la roata ai mai putin, asta e valabil pentru absolut orice masina sau motorizare!La roata intotdeauna e puterea mai mica decat la arborele motor!
Comment
-
Deci n-ai aceeasi putere, din moment ce vorbim de randament subunitar in transmisie. Cuplul, da, e multiplicat de cutie dar in acelasi timp este si corectat cu valoarea randamentului transmisiei. Deci 75CP la arbore si cuplu de 100Nm la un raport al cutiei de 3,5:1 cu randament 85% inseamna 64CP si 300Nm la roata.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu?
Pai ei zic ca in loc de 75 cp am cica 82 si ceva acolo la cuplu.
Deci daca la roata erau reali 67 acum poate sunt vreo 70.
CE simt eu cred ca e cuplul, merge mai fain la turatii joase, ajuta mult in oras la consum.
La viteze de varf, zero barat, aceeasi treaba ca inainte 160-165 maxim (ici colo un 170, foarte foarte rar, desi inainte de remap am vazut acul kilometrajului de doua ori la 175, nu stiu, poate n-am prins conditiile ideale...).
Dar ca sa nu fiu carcotas, cat am prins cu ea acum dupa remap (pe o anumita portiune care o frecventez destul de des) n-am reusit inainte, adica: inainte cu doua pers in masina si bagaje vreo 30 kg nu se ducea mai mult de 160, dupa remap cu aceleasi persoane in masina (una a luat inca trei kg in greutate..) si cam aceleasi bagaje, m-am dus la 170.Last edited by Octavian; 9 September 2008, 18:14.
Comment
-
Asta e irelevant. Depinde de presiunea in pneuri, benzina din rezervor, starea vremii si tipul benzinei. Deci poate si inainte prindeai aceeasi viteza maxima, daca indeplineai conditiile mai sus mentionate.
Comment
-
Perfect adevarat.
De asta spun si acum (si d-asta nu ma agit), poate irelevant ca mi se pare mie ca nu mai prinde cat prindea inainte deremap. De nervoasa, e o idee mai nervoasa.
Sunt totusi doi factori (presiunea si benzina) pe care ii indeplinesc cu prisosinta tot timpul (benzina de 95 si 2,1-2,2 pres in roti). Na bine, excludem ca benzina n-are calitate constanta (desi e adevarat si asta).
Deci numai vremea o fi de vina )) (parca imi aduc aminte ca era ceva mai racoare afara cand am vazut acul la 175)
Comment
-
Atunci cand e mai racoare afara, aerul are o alta densitate deci e normal sa traga masina mai bine!Asta e un fenomen foarte cunoscut in aeronautica, in zilele mai racoroase, portanta este mai buna!In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment