Cai Putere Si Cuplu Real La Preferance(1,4mpi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mai deci eu chiar incercam sa ma agat de vreun motiv de ce masina mea nu mai ''urca'' la vitezele care le-am vazut afisate in trecut
    Cred, sper mult, ca se stie ca o masina (benzinar mai ales) la o temperatura da ~20 grC NU va scoate aceleasi performante la o temp de 35grC.
    Nu intram in detalii ca oricum suntem off. (desi dupa ce spui tu...)

    Daca tu Darkside faci legatura cu portanta si densitatea aerului, la o masina si NU AVION apai sorry, esti pe langa, sorry ca-ti spun, mai studiaza ce face un aer cald la un motor benzinar aspirat si un aer rece.

    Scuza-ma, lasa avioanele, vorbim de masini.

    PS: studiaza performantele unui benzinar aspirat la o temp de ~20 grC si acelasi motor la 35-40 grC. Ca reper.
    NU e vorba de nici o portanta. Si mi-e rusine mie ca spui asta.
    La LOGAN tu faci referire la portanta....inuman
    Last edited by Octavian; 9 September 2008, 21:02.

    Comment


    • #32
      Eu zic ca nu sunt deloc pe langa subiect dar nu mai stau sa intru in detalii!Sper ca alti colegi forumisti sa-ti explice cum sta treaba!Chiar Seba!

      LE: Cand am facut referire la portanta m-am referit la densitatea moleculara a aerului(Lucru care afecteaza si explozia dintr-un cilindru ca deh, motoarele cu combustie interna folosesesc si aer daca retin eu bine )!Deci nu e vorba zburat ci de felul ca presiuna atmosferica are o oarecare influenta asupra motoarelor!Este o lege termodinamica valabila la toate cele 3 stari de agregare, mai ales la cele gazoase!Nu te grabi sa faci unele afirmatii ca esti pe un "drum" eronat!Vezi?Te-ai grabit!Numai bine!
      Last edited by darksid3; 9 September 2008, 21:07.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #33
        Adica tu crezi ca virgula caracteristicile unui benzinar aspirat sunt aceleasi si la 20 grC si la 40grC??
        Spui ca la Logan portanta e alta in functie de temp??? E ceva insignifiant, te legi de ceva prea slab, ''subtire''.

        Al drac ce ''avioane'' avem ...

        PS: crede-ma, esti chiar pe langa subiect.

        Comment


        • #34
          Atunci cand e mai racoare afara, aerul are o alta densitate deci e normal sa traga masina mai bine!Asta e un fenomen foarte cunoscut in aeronautica, in zilele mai racoroase, portanta este mai buna


          Ai avantajul ca poti edita un post cum ''vrea'' muschii'' tai.
          Aici ai scris altceva si ti-a luat mai mult de 10 min sa-l corectezi. ''editezi''.

          Ai pomenit de termodinamica in nenumarate randuri, hai lasa...

          Ideea care e: nu poti fi de acord cu o perere daca nu o completezi cu ceva abtineri sau contradictii ca sa pari mai destept, efectul fiind acelasi, citeste inca o data posturile mele si vei vedea ca am spus acelasi lucru. parca esti Andrei la indigo (oricum ma bucur ca ai renunat a termina propozitia cu semnu exclamarii de cand ai devaenit moderator, e un pas inainte).
          Last edited by Octavian; 9 September 2008, 22:37.

          Comment


          • #35
            Nu pot modera pe acest topic, ca si tine am la dispozitie 10 minute ca sa editez!Deci nu am nici un favor fata de tine!Stiu ca amandoi vorbeam de acelasi lucru dar tu ai sarit ca ars prea devreme si gratis pentru ca eu am dat un exemplu iar tu ai avut impresia ca ma refer la altceva!Se mai intampla!Oricum iti multumesc pentru ironiile la adresa mea dar n-am de ce sa ma supar pentru ca eu nu iau lucrurile personal aici!Seara buna!

            PS: Sa sti ca, chiar si cu doua facultati terminate si un master la activ nu ma simt mai destept si nici nu vreau sa par!Cei care ma cunosc in realitate iti pot confirma!
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #36
              Mie imi place cum merge loganul 1.4 stock pentru oras este foarte bun.
              Last edited by felixb; 9 September 2008, 23:32.
              http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

              Comment


              • #37
                Originally posted by Octavian___30 View Post
                Adica tu crezi ca virgula caracteristicile unui benzinar aspirat sunt aceleasi si la 20 grC si la 40grC??
                Spui ca la Logan portanta e alta in functie de temp??? E ceva insignifiant, te legi de ceva prea slab, ''subtire''.

                Al drac ce ''avioane'' avem ...

                PS: crede-ma, esti chiar pe langa subiect.
                Tavi cu tot respectul dar cam te iei la cearta degeaba. Nu inteleg ce nu ai priceput din ce a zis "intunecatul" ( :-) ) ?

                Spunea ca si tine acelasi lucru, cand aerul are temperatura mai mica atunci masina are performante mai bune. E logic!
                A dat exemplu portanta ca sa exemplifice ca diferenta de temperatura modifica densitatea aerului si implicit performatele (a mai dat un exemplu, aeronautica, pe langa termodinamica ...); cel putin eu asa am inteles...

                Nu va mai certati ... :-) ... Ca nu e frumos ...

                S.

                P.S.: offtopic:mai aveti 11 ore de trait nu e bine sa "muriti" certati....
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • #38
                  Da Silviu, ai inteles perfect!Nu ma cert cu nimeni ca e normal sa mai apara neintelegeri, toti suntem oameni si chiar din respect prefer sa nu comentez
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #39
                    Tavi, ai dat-o de gard de data asta te-a facut "intunecatul". Pur si simplu a dat doua exemple din doua domenii distincte, ca sa sublinieze un singur lucru. N-ai inteles din exprimarea lui, desi parca sustii aceeasi idee cu alte cuvinte. In fine, ce zice el e foarte adevarat. Aerul rece da mai multa putere, ala cald mai putina. In aeronautica, aerul rece creeaza posrtanta mai buna fiindca e mai dens. Simplu ca un sut in cur...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Din cate cunosc aerul rece nu prea rece ca daca e rece tare iti da un consum de te speri)).

                      Comment


                      • #41
                        Eu nu prea le am cu fizica dar cand aerul este mai dens(normal mai rece) volumul de oxigen pe metru cub de aer nu-i mai mare? Si nu astfel explozia este mai puternica? Si temperatura motorului mai mare , nu a aerului care intra in el face sa functioneze mai bine pentru ca benzina se evapora mai bine la temperaturi mai mari si in piston ajung vapori mai usor?
                        Apropo ca si teorie daca as avea o butelie de oxigen pur care sa " imbogateasca" aerul ce intra in motor nu as avea mai multi cai putere?
                        Si la aer foarte rece consumul este mai scazut doar ca trebuie sa mergi in continuu sa fie cald motorul ca daca opresti se raceste motorul si sunt mai multe chestie care fac consumul mare.
                        Last edited by Cristi_LCD; 10 September 2008, 08:45.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #42
                          Am dat-o-n gard, da...
                          Nu intunecatu m-a acaparat, ci berea rece si buna..Prea buna, in fine - cer scuze la voi, in special la Darkside.
                          Nu puteam procesa portanta, avioane si Logan.

                          Comment


                          • #43
                            Brailene, vezi sa nu declansezi tu sfarsitul lumii inaintea astora cu accleratorul din elvetia
                            eu zic sa nu pui tub de oxigen la motor, ci unul de acetilena, caldura degajata din explozie si suflul sunt mult mai puternice...Pt cand o sa lansezi ligheanul pe orbita
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              Decit o butelie de oxigen, ca sa obtii ceva cai mai bine ai pune un motor TFSI de la volksvagen de 1.4 care scoate 170 de cai si un cuplu constant la roata, datorita sistemului de admisie aer.Practic la turatii mici ai un compresor care baga aer iar dupa 1700 de ture intra turbina.
                              Pentru a avea ceva caluti in plus trebuie sa faci un tuning la masina.Admisie si evacuare mai buna, inaltime scazuta a masini (garda scazuta la sol),un ambreiaj mai solid, evident frine mai bune.Dar toate au un cost si se pune intrebare; a fii sau a nu fii

                              Comment


                              • #45
                                Si cum ai putea monta acel motor de 1.4 de "volksvagen" pe caroseria autoportanta a loganului?
                                Ca la suporti nu se potrivesc....La nimic nu se potriveste.
                                Iar ca pret?
                                Ma rog....Posturi inutile...Deliram.
                                Acum on topic : cai putere, cam 72, iar cuplu 106 Nm.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google