Cai Putere Si Cuplu Real La Preferance(1,4mpi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Eu nu cred in graficul pus de Cezar.
    Dar ce calcule sa mai facem (ne punem acum si facem pe hartie calcule...) atata timp cat firma respectica (si e o firma respectata) a facut toate testele, la o groaza de masini.
    In documentul atasat arata mai in detaliu puterea la anumite turatii ale motorului.

    Chiar nu inteleg, de ce sa nu ii credem? Suntem noi mai destepti decat ei care se ocupa numai cu asa ceva.
    Ca ni se pare normal sau nu ce ofera un 1.4 mpi, asta e parerea fiecaruia desigur.

    PS: Darkside, ideea era ca si tie la puterea declarata de constructor, la roata iti lipsesc cativa zeci de cp.
    Sunt putine masini care au la roata puterea declarata de constructor. Un caz fericit ar fi Golfu de 1.4 16 V 75 cp, atata are si la roata, dar e caz izolat.
    Attached Files
    Last edited by Octavian; 25 September 2008, 08:45.

    Comment


    • #62
      Da-mi si mie cu golful 1.4.
      Graficul nu imi apartine, l-am luat de pe alt site, ales aleator.

      Comment


      • #63
        Scuze, era vorba de VW Lupo, dar oricum, acelasi motor de 1.4 16V 75 cp.
        La roata ies chiar mai multi cp...Vreo 77-78. Asta da treaba buna ))
        Oricum cazuri rare de tot.

        PS: desi la clasicul 1.6 de VW (101 cp parca) la roata daca te uiti sunt 92 cp.
        Attached Files

        Comment


        • #64
          Bah frate, vreau si eu o cutie de-asta de lupo, sa am 115 cai la roata si iaca numa ce un logan stock face bff-ul in care s-au bagat mii de euro cum dracu sa-ti dea transmisia power, mah? Felixb, pazea ca-mi iau cutie de lupo si te fac...Si daca facem pe 800m liniuta, din cauza cutiei cu randament supraunitar sa-r putea sa ajung chiar si la 150 de cai la roata. Mie cu cutia aia mi-ar fi frica sa merg pe autostrada. Daca da de drum drept si se accelereaza singura ca nebuna, cum dracu mai opresc masina?
          mama lor de fise dyno, nici acum nu v-ati convins ca se manaresc? Unele sunt chiar strigator la cer de manarite...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #65
            Nu sunt inginer dar chestia asta cu crescutul puterii la roata m-a facut sa exclam singur "ma da-o in ma-sa de transmisie".
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #66
              Nu e vorba de transmisie (eu cel putin n-am spus ceva de transmisie la Lupo).
              E puterea declarata de producator, care in cazul de fata e chiar cea de la roata.
              Deci in mod normal (da' nu e graficu) si la un Golf 1.4 ar trebui sa aiba 77 cp la roata, nu?

              Daca mai sapati p-acolo, mai gasiti si alte masini care au la roata cat declara producatorul (putine ce-i drept).

              LE: si uite daca ne uitam la un VW Polo (nu cred ca are aceeasi cutie) puterea maxima la roata e tot ca la Lupo, 77 sau 76 cp (1-2 cp e dif de la un motor la altu' ca peste tot).
              Last edited by Octavian; 25 September 2008, 17:40.

              Comment


              • #67
                "Scuze, era vorba de VW Lupo, dar oricum, acelasi motor de 1.4 16V 75 cp.
                La roata ies chiar mai multi cp...Vreo 77-78"

                Octavian tu esti vinovat. Daca spuneai ca real ies la teste mai multi CP decat a declarat producatorul(la roata) intelegea si amatorul din mine.
                Asa cum am ai spus se intelegea ca din motor de 75 de CP ies la roata 78 CP.
                Last edited by Cristi_LCD; 25 September 2008, 21:38.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #68
                  Ceea ce m-a determinat si pe mine sa-mi doresc cutia de pe lupo in locul unui chiptuning
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #69
                    Daca o simpla ''eroare'' de exprimare va face sa ramaneti ''masca'' la ceea ce am vrut sa spun, scuze.

                    Dar asta e adevarul, e putere la roata 75 cp (VW Lupo 1.4....)
                    La logan 1.4 sunt 51 cp.
                    Aratati-mi un grafic care sa contrazica graficul lui Cezar. (eu care am spus ca NU cred in el...)

                    Ca daca NU, va arat eu un grafic unde se arata clar ce putere este la roata dupa remapare la un 1.4 mpi...(al II-lea grafic care Cezar nu vrea sau nu il cunoaste ca sa-l puna, pt ca ce a pus el, e un grafic la un Logan 1.4 stock.)
                    Last edited by Octavian; 2 October 2008, 22:18.

                    Comment


                    • #70
                      Eu nu am facut altceva, decat sa iau un grafic, si sa-l postez aici.
                      Ca o fi bun, ca o fi rau...Acum putem doar sa ne dam cu presupusul.
                      Nici eu nu cred ca e f bun, fiind altele mai bune.
                      Dar asta l-am avut, pe acesta l-am prezentat.
                      Cat despre cel de-al doilea, ce rost are? Ca nu mai e stock masina.

                      Comment


                      • #71
                        Eu am ambele grafice (ca si tine, au fost si aici...Si se pare ca explicatii clare NU exsita)
                        Cum adica ce rost are al doilea grafic dupa remap...Pai nu e cel mai important...?

                        Pana acum nimeni NU a vrut sa dea o explicatie clara, numai ca ei dovedesc ca car ca mar...Desi puterea la roata arata a fi mai mica...

                        Comment


                        • #72
                          Eu am vazut intr-o revista graficele la un logan 1.4 si au cam iesit la fel si dupa testul pe g-tech. Deci undeva la 67-68 cai la roata. In nici un caz 51. La mine la 16v au iesit 99-100 cai din 105. Ceea ce pare plauzibil. Dupa graficul tau, ar fi trebuit sa am vreo 70...Daca reusesti cu 70 de cai sa mergi cu 195km/h cu dulapul de lighean si cu 4 in masina...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #73
                            Naiba stie, eu cand am vazut graficele m-am speriat, ceva NU e in regula acolo.
                            Graficele nu sunt ale mele, sunt luate de la DIMSPORT...Au fost puse si aici pe loganclub.

                            Explicatii de la ei am auzit pe alte siteuri ca ar fi fost o greseala de memorare...Ca defapt masina in cauza a fost de vina...Ca ei dovedesc ca e mai multa putere dupa remap, desi dupa graficele puse de ei reiese altceva, dar cum am spus, ceva e in neregula acolo.

                            67 cp la toata mi se pare si mie ok (cum arata si aia de pe site-ul pus de mine).
                            Sper sa ajung si eu odata in TM sa fac si eu testu cu g-techu'...sper mult.

                            Comment


                            • #74
                              Din cutie din cate stiu se poate modifica doar valoarea maxima a cuplului sau turatia la care se poate atinge in functie de reglajul motorului si sincroanele cutiei . Exista si variantele de CVT care pot modifica puterea la roata (gen 1%) pentru ca se modifica in perm sincroanele cu parametrii motorului asa ca nu trageti in pianist. Probabil 1.4 de pe Golan obtine undeva la 69-70 cai la roata 75 pe banc. Graficul e relativ dupa parerea mea . Mie de exemplu mi se modifica toti parametrii daca fac trecerea de la benzina la GPL pentru ca automat calc de GPL calculeaza default o cantitate mai mare de combustibil la aceeasi turatie pentru a transmite aceeasi putere, avand in vedere ca GPL are cifra octanica mai mica decat a benzinei 95 cu relativ foarte putin
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • #75
                                Pe banc la motor pot iesi 70-73 cp, dupa o remapare ies vreo 76-78 cp la motor, dar ce e bizar ca la roata se pare (dupa graficele alea ciudate rau) ca ar scadea puterea cu vreo 3 cp, din cauza ca puterea disipata e mai mare.
                                Eu nu prea imi explic cum vine treaba asta. Cum sa aibe la motor putere mai mare si la roata mai mica...???

                                PS: m-am carat cu 1.4 gpl (stock) si n-am sesizat vreo diferenta de putere intre gaz si benzol. Cred ca ii ''taie'' doar vreo 2-3 cp, nimic mai mult.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google