Cai Putere Si Cuplu Real La Preferance(1,4mpi)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Exista pierderi de la grup motopropulsor la roata - articulatii , planetare , frecare si cred ca ar mai fi . Inca nu am calificarea necesara sa-ti spun dar este sigur ceva mai mica gen 1-3%
    1.6 MPi Icy White

    Comment


    • #77
      Nu faceti confuzii: nu cutia de viteze dicteaza valoarea cuplului si a puterii si nici turatiile la care acestea apar maxime. Alea le poate da motorul la volanta, cutia doar le poate pune mai bine sau mai prost in asfalt, nicidecum nu influenteaza variabilele de intrare (P si M), doar pe alea de iesire (P_roata si M_roata).
      si apropo, cvt-urile nu au sincroane. Nici n-o sa aiba vreodata ce sa sincronizezi la doua fulii cu unghi de inclinare controlat hidraulic?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #78
        Si pana la urma loganasul 1.4 stock + diferite zorzoare si impodobiri si boxe si bucati de crom si de fier si de plastic puse pe ea cati cp are pe roata??

        Comment


        • #79
          Eu sustin in continuare ca undeva la 65+ catre 70. In nici un caz 51. Dacia 1300 din 1978 a mers 145 pe gps cu 4 oameni in masina si aia are 54 CP. Sa nu-mi zici ca 51 de cai duc o hardughie cu cx=0,36 si 400 de kile in plus fata de 1300, cu 20km/h mai repede, ca prind suta in timp mai scurt, ca eu o dau dracu de fizica, matematica si toate astea tehnice. Ma apuc de cantat. Ma fac lautar...Sau acordionist...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            54 cp dar nu la roata, intre timp mai mureau si la 1300 vreo 6-7 cp...
            Alte masini de ~1000+ kg cu ~60 cp (nu la roata) se pot urni cu 155-160.

            Dupa graficu de la Clio 1.4 mpi sunt 67 cp la roata. Atatia or fi si la Logan 1.4 .

            Comment


            • #81
              Man, tu nu intelegi... aia au zis cand au facut masina ca maxim poate merge cu 145. Eu in 2004 am mers cu o dacie din '78 cu 145. Deci n-au murit caii aia. O stii si tu dacia in cauza, ca doar am crescut impreuna...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                Normal ca stiu masina, mergea bine aia
                Nu ma mir pt ca si acum, tata-meu (nu-i chiar pe treaba lui) merge cu Daciada 1300 (dar nu aia veche care o stii tu) cu 140 (mers eu in spatele lui cu ~145 cu Mertanu).

                In fine, treaba-i clara ca la 51 cp nu poate urni Loganu la 160, dar tare-mi pare rau ca nu se gaseste un grafic Logan 1,4 mpi pe dyno bun, nu ciudatenile alea...

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google