Oprit In Mers????!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprit In Mers????!!!

    Dintre voi care aveti idee...
    .....mers bine, intrat in oras la primul semafor oprit in mers...Logan din 2004,e prima oara cand face asa ceva....am pornit-o....am mai mers putin,la al doilea semafor din nou aceeasi problema....pornit din nou...si nu mai facut.
    La intoarcere drum de 48 km..fara probleme, intrare in oras scazut turatia aproape de zero????????.......ce poate sa fie???
    Bobina????? bujiile le-am schimbat anul trecut...masina are 119000 Km.
    Fisele?????..nu pot sa stiu...astept de la voi pareri...sfaturi
    cu multumiri anticipate

  • #2
    curata senzorul de turatie intai, ese pe cutia de viteza.

    Comment


    • #3
      Dupa cate stiu eu ala face figuri la pornit masina, dar in fine, nu ma bag ca nu ma pricep. La mine alea au fost simptomele.

      Comment


      • #4
        Eu as merge pe varianta motorasului "pas cu pas". Ori curatat si vazut daca isi revine, ori schimbat.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Sustin parerea lui Vitriol . Eu unul sunt 100% sigur ca ala e .

          Comment


          • #6
            Motorasul pas cu pas,sunt patit.
            "light up the darkness" Bob Marley

            Comment


            • #7
              pompa benzina infundata presiune slaba in rampa de injectoare ne auzim din nou curato si ai sa vezi

              Comment


              • #8
                daca motorul merge in ture, cand debitul prin injectoare e mult mai mare decat in ralanti, cum te-ai gandit ca ar fi pompa? ca si contraexemplu, cunosc logan cu aprox 200000km la bord, cu pompa originala, de fiecare data (vreo 3-4 la numar) cand a facut fenta asta s-a curatat senzorul de la volanta si motorasul de ralanti si iar a mers bine niste zeci de mii de km...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  am patit-o si eu am curatat motorasul pas cu pas si s-a rezolvat

                  Comment


                  • #10
                    Arunca un ochi la motorasul pas cu pas (ori il cureti sau in cel mai rau caz il schimbi daca are probleme). Am patit si eu la fel, nu tinea relantiul.

                    Comment


                    • #11
                      Cel mai simplu daca te lasa in drum la semafor oriunde si nu mai porneste este clar dupa simtome ca e motorasul pas cu pas,cand o sa se murdareasca si mai tare nu o sa mai poti porni deloc.Ai doua variante ori il scoti si il cureti ori scoti mufa provizoriu de la motoras,doar ca,cu mufa scoasa ai sa ai relantiu mai mare atata tot.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare am citit ce s-a scris mai sus pe mine ma aduce la disperare la mine se intampla astfel - se opreste in mers apoi dau la automat pana porneste de i-mi vine rau pana la urma porneste am schimbat la motorase pas cu pa vreo 3 cred a si era sa uit dupa ce face figura asta se aprinse si sonda LAMBDA si nu se mai stinge decat dupa ce fac un drum mai lung. Ultima oara am luat un motoras mai scump adica am dat vreo 80 de ron este frantuzesc mi s-a aprins iar sonda LAMBDA si merg asa cu ea nu mai face figuri dar miroase a gaze de arse in spate la masina de mori. Nu stiu cum sa fac sa resetez computerul de bord poate se stinge si sonda aia astept sugestii de la voi pentru problema de mai sus si pentru asta cu sonda.

                        Comment


                        • #13
                          Bobina inductie, senzor turatie...
                          Cine ti-a sugerat sa inlocuiesti motorasul pas cu pas?
                          Nu se poate stinge martorul MIL, decat cu testerul.
                          Last edited by IancuMIC; 3 February 2013, 21:45.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am patit la fel, am schimbat cureaua de accesorii, am pus alti carbuni la electromotor si gata. Functioneaza ca atunci cand era noua.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vitriol View Post
                              Eu as merge pe varianta motorasului "pas cu pas". Ori curatat si vazut daca isi revine, ori schimbat.
                              Afirmatie corecta...ala a fost, am fost la niste banditi...adica eurocar alexandria care ma puneau sa schimb tot corpul clapeta...9 milioane...niste banditi....am schimbat motorasul pas cu pas merge unsa..multumesc de sfat

                              Originally posted by iulian2012 View Post
                              Salutare am citit ce s-a scris mai sus pe mine ma aduce la disperare la mine se intampla astfel - se opreste in mers apoi dau la automat pana porneste de i-mi vine rau pana la urma porneste am schimbat la motorase pas cu pa vreo 3 cred a si era sa uit dupa ce face figura asta se aprinse si sonda LAMBDA si nu se mai stinge decat dupa ce fac un drum mai lung. Ultima oara am luat un motoras mai scump adica am dat vreo 80 de ron este frantuzesc mi s-a aprins iar sonda LAMBDA si merg asa cu ea nu mai face figuri dar miroase a gaze de arse in spate la masina de mori. Nu stiu cum sa fac sa resetez computerul de bord poate se stinge si sonda aia astept sugestii de la voi pentru problema de mai sus si pentru asta cu sonda.
                              Mai jos a spus un camarad ca s-ar putea sa fie bobina de inductie...si eu am patit asa ceva si am descoperit doua fisuri pe fundul bobinei...este asezata direct pe blocul motor...intrerupea si facea figuri,adica mergea in trei,numai cand era umezeala afara si la turatii mari,pe scurt punea la masa..eu cred ca e bobina...bafta

                              Originally posted by Danyell View Post
                              Arunca un ochi la motorasul pas cu pas (ori il cureti sau in cel mai rau caz il schimbi daca are probleme). Am patit si eu la fel, nu tinea relantiul.
                              multumesc..asa a fost...am schimbat motorasul pas cu pas
                              Last edited by PLD; 20 March 2013, 22:48. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google