Oprit In Mers????!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Colegu, de ce zici ca sunt banditi? Pe original, nu o sa-ti vina niciodata motoras separat, ci doar corp clapeta complet. Ca sa-ti pfere garantie, ei nu puteau decat sa-ti monteze piese originale, adica sa-ti inlocuiasca complet corpul clapeta. Sper ca ai inteles.

    Comment


    • #17
      motorasul pas cu pas,patit acum 2 saptamani in Bucuresti, la fel, ori se oprea ori avea relatiul aproape de zero.
      Numai bine.
      MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

      Logan din Bicaz (Neamt)

      Comment


      • #18
        am patit si eu la fel acum 2 ani cu motorul oprit.. sa intamplat de 2 ori in 1 km ,.. si a doua oara nu mai pornea.. am asteptat 5 minute si a mers... nu stiu de la ce a fost.. acum nu mai am probleme . pe diagnoza nu a aparut nimic

        Comment


        • #19
          Până să schimb motorașul pas cu pas, i-am scos mufa dar mi s-a aprins martorul din bord care indică defecțiuni la motor și nu se mai stinge. Știe cineva dacă și cum pot reseta computerul de bord ?(1.4 Preferance).
          Am luat bornele de pe baterie dar degeaba.

          Comment


          • #20
            ai scos mufa cu motorul pornit? altfel nu are de ce sa se aprinda check engine, decat daca e de alta problema acolo. sau ai scos musa de la potentiometrul clapetei de acceleratie in loc de cea de la mpp. oricum, eroare se sterge din softul de diagnoza. numa' bine vezi si cauza erorii...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Da, am scos mufa de la MPP, cu motorul pornit, ca să văd dacă crește turația de relanti ,așa cum am înțeles că ar trebui să se întâmple. Să înțeleg că nu pot șterge eroarea decât dacă o duc la diagnoză ?
              Mulțumesc pentru răspuns.

              Comment


              • #22
                - În urmă cu câțiva ani se întâmpla să nu pornească. Soluția era curățarea senzorului de la volantă.
                - În urmă cu câteva luni, mi se tot oprea la relanti(de regulă, când schimbam treptele de viteză) dar pornea, de cele mai multe ori, la prima cheie. Am curățat senzorul(superficial-cu o cârpă îmbibată în alcool) dar degeaba. Am schimbat motorașul pas cu pas, am curățat pompa de benzină, am curățat injectoarele dar fără rezultat.Soluția a fost curățarea senzorului de la volantă(de această dată am curățat capul magnetic al senzorului de toate depunerile ,cu o pilă de unghii, l-am spălat cu sprey pentru contacte și acuma merge perfect).
                Last edited by vidican petru; 15 January 2018, 22:14.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google