Am verificat bornele si era putin oxidata cea de minus iar legaturile le-am verificat si pe ele sunt ok. Ramine aceias problema cu pornit -la relanti nu incarca dar daca o accelerez putin incepe sa incarce
Nu Incarca La Relanti La Pornire Dar Daca O Accelerez Incarca
Collapse
X
-
Cand masori tensiunea, pune ambele fisele ale aparatului direct pe bornele din plumb ale bateriei.
Trebuie sa intelegi faptul ca, martor baterie stins dupa pornire= incarcare ok.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Prin august am schimbat si eu regulatorul de tensiune la golanul meu, la ralanti baga sub 14 volti. Operatiunea se face relaxat, in parcare, nu tre "facultate". Acum dupa pornirea motorului, mi se stinge mai rapid becul de la incarcare baterie, decat cel de la presiune ulei, in conditii in care folosesc filtru de ulei purflux, cu supapa buna, ce mentine la oprirea motorului presiunea de ulei in rampa. L-am luat de aici, din Siret cu 130 ron.
Comment
-
Am avut pe mana o masina cu aceeasi problema. Rezolvarea a fost curatarea conectorului cu tensiunea de excitatie. E conectorul cu un singur fir care intra in alternator. Verifica si curata, tensioneaza lamela din pin.
Comment
-
Se pare ca am si eu exact aceeasi problema:
Logan 1.4 MPI, din 2006, am descoperit ca dupa ce pornesc masina, tensiunea oriunde! este aprox 12.8V. Oricum, spre 12-13, nici decum spre 14.
Asa mi-a murit odata bateria, asa ca dupa ce am schimbat bateria am inceput sa investighez.
Si am descoperit ca, practic, alternatorul efectiv porneste (adica incepe sa incarce si nu se mai opreste din incarcat pana nu opresc motorul) daca trece de 2500rpm.
Exact asa cum a zis si ion 73, apoi incarca. 14.2v constant, sanatos.
Repet, e ca si cum atunci cand ajungi la peste 2500 rpm cineva apasa un buton "SWITCH ON" la alternator.
Aveti idee ce poate fi de vina? Ca banuiesc ca asta nu e starea normala a unui alternator.
Multumesc anticipat.
Comment
-
Gasit problema:
Se pare ca singurul fir care intra in alternator printr-o mufa (firul de excitatie) are rolul de a spune releului cand sa incarce si cand sa nu.
Altfel, daca acel fir nu e conectat, releul porneste cand alternatorul ajunge la 2500rpm.
In speranta ca ajuta pe cineva cei 40 de lei pe care i-am platit pentru aceasta informatie.
- Likes 4
Comment
Comment