If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Un mecanic auto mi-a zis ca la scurgerea care o prezinta directia Loganului mea are la baza acel captor care are niste fire legate in "capatul" lui!
Am inteles ca sunt multe cazuri de acest gen!
Stie cineva cat costa acel captor ?
S-a intamplat sa mai aibe cineva aceasta defectiune?
nu era nevoie sa faci 2topicuri separate si sati expui problema in3...
iti urez succes in rezolvarea problemei si sa ne spui in primul topic ce era defect si cat tea costat...
Pai zi-mi exact ce piesa e stricata. Nu stiu nimic de nici un captor, deci se cheama altfel.
Dupa desenul trimis, in locul unde este indicat pozitia 1, deasupra conductei este montat un senzor cu 2 fire (captor ia zis mecanicul de la un atelier, nu de la service).
Am sa incerc sa copiez desenul si sa inserez exact locul unde este piesa.
Multumesc!
Fara sa fac multe comentarii...e o problema des inatlnita la Logan.
De ce spun asta: am vazut la propriu trei Loganuri (fiu, tata,unchi) care aveau aceeasi problema. Eram in concediu si nu aveam loc de un Logan , cand a coborat soferu' (fiul) am intrat (normal!) in discutii despre Logan si mi-a aratat ce are le servodirectie. Partea DREAPTA, scapa...nu am ntrat in detalii si acum regret, dar sunt convins ca e aceeasi problema.
Noi ar trebui sa semnalizam aceste probleme la Dacia! Sa faca naiba ceva...
Pt. ca ce mi-a spus baiatu' ala in service a primit raspuns clasic: ''ie ceva general la Logan''. Eu nu pot accepta asemenea raspuns.
Am schimbat piesa defecta in sept. 2007 !
M-a costat 50 RON. Acum cica depaseste 220 RON. Posibil ca sa mai aibe multi probleme cu acea mica piesa...
Si eu am completat cu lichid hidraulic (atentie ca se termina repede in mers, facand un drum DEVA-BUCURESTI si retur, adica 900 km, mi-a luat aproape 600 ml de lichid), dar e o solutie de moment.
Sugerez la toata lumea sa-so rezolve problema de scurgere la directie pentru ca e riscul sa ramaneti fara lichid.
Succes si circulatie fara probleme.
Daca nu ai drumuri lungi, hai sa zicem ca ar fi o solutie...
Eu zic sa nu risti si sa repari urgent scurgerea de la directie.
Nu riscati cu probleme de genul acesta cel putin la directie si frana!
Repet, pe distanta de 900 km (DEVA-BUCURESTI si retur) mi-a luat 600 ml de lichid hidraulic.
Succes!
nu ai specificat ce se intampla cand ai un asemenea defect....Am 25.000 deocamdata totul este OK
La asemenea defect odata ramas fara ulei gata si cu servodirectia. Si gandestete putin, sa zicem ca la o viteza de 100 km/h ce se poate intampla. Eu la un solenza am ramas fara directie intro curba, noroc ca numai cu aprox 20km/h ca am fost in oras si abia am putut evita un accident. Atunci la 100??? Iti dai seama.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment