Originally posted by IancuMIC
View Post
Prestige
Collapse
X
-
Mah baieti voi ati fost mai rapizi cu o saptamana!
Mie mi-a venit masina in 17.11.2008 tot cu jentile in 5 spite late si cauciucuri Barum Brilliantis dar de ridicat am ridicat-o abia in 24.11.
Am refuzat sa semnez receptia pentru ca nu era echipata cu jentile specifice Prestige si nici nu avea cauciucuri Michelin(m-au si apucat dracii cand am vazut in showroom Ambition 1.4 cu Michelin pe ea!).
Asa ca au facut frumos baietii de la reprezentanta reclamatie la fabrica iar a doua zi am fost sunat si intrebat de care Michelin vreau (iarna/vara). Iar astfel am mai pierdut o saptamana dupa ce muream de nerabdare de 5 luni sa-mi vad masina dar a meritat...(cu exceptia rotii de rezerva pe care mi-au lasat-o tot cu Barum x( )
Si eu am fost incantat la inceput de contrast si mai ales de tapiterie dar acum nu mai sunt chiar atat de sigur ca as mai opta pentru o tapiterie deschisa cand stiu cat de greu se intretine. Apropos voua cum va arata tapiteria de pe tavan? Nu v-au aparut mici puncte gri?
Am totusi 2 intrebari legate de relatarile voastre:
1- de ce ati schimbat uleiul din cutie la asa putini km?
2- de ce vreti sa dati 4000RON pe jenti de aliaj cand cele de Prestige(de fabrica) sunt pe la 1.200RON setul?:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Am 41.000km si nu mi-am pus problema schimbarii uleiului din cutie.
Pe 10 nov. fac revizia de 3 ani;am sa cer o parere baietilor de la service in legatura cu acest subiect.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by ionescu liviu View PostIeri am schimbat uleiul si filtrele si uleiul din cutia de viteze, are 37000 km, acum intra mai usor in viteza, am bagat elf 75w90, 26 lei litrul, intra aproape 4 litri. Acum toarce ca o pisicuta si pleaca mai mereu prima de la semafor.:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Eu am cauciucuri de iarna pe jantele originale si jante enzo H pt vara.
Motivul pt care am schimbat uleiul din cutia de viteze e simplu: a iesit din garantie masina si am schimbat uleiul si filtrele acasa pt prima oara si am facut niste prostioare: mi-am dat cu scutul motor in cap cand l-am dat jos si in loc sa desfac surubul de la ulei motor l-am desfacut pe cel de cutie . Cu ocazia asta l-am schimbat dar nu imi pare rau ca intra mai usor in viteze, si asta pe friguletul de afara. Uleiul in cutia de viteze nu stiu cand se schimba dar in carticica tehnica a masinii la intretinere nu scrie nimic de el de unde s-ar trage concluzia ca nu prea se schimba. Pe ici pe colo se recomanda sa se schimbe pe la 80.000 sau 4 ani. Eu recomand sa il schimbati cu elf ca intra mai lin in viteze si am imrpesia ca intra in marsarier mai usor, nu stiu la voi daca e asa dar la mine cateodata nu prea vrea sa intre in marsarier, am mai auzit cazuri, de fapt stiu ca asa fac toate, eh, acum pare sa intre fara probleme, tot se simte ca vrea sa agate dar daca apesi un pic mai tare intra in amrsarier, inainte agata si asa ramanea, trebuia sa scot, sa bag 1-2 si apoi marsarier.
Pt schimbul uleiului din cutie trebuie un furtun si o palnie, se baga ulei pana incepe sa dea pe afara, daca intra furtunul la fix acolo nu da pe afara. Se baga prin lateralul cutiei de viteze. Intra vreo 3,7 litri.
LE Mereu mi-a parut rau ca nu am reclamat si eu ca nu avea cauciucuri michellin dar eram prea entuziasmat, parca nici nu am realizat decat acasa. Asta e.
LE 2 1.200 de lei sunt si jantele enzo h si sunt mai dragute, poate chiar mai bune, din cate imi aduc aminte sunt facute in germania, au lucrul asta marcat pe interior.Last edited by ionescu liviu; 31 October 2011, 20:48.
Comment
-
Originally posted by Cobra7 View Post
Am totusi 2 intrebari legate de relatarile voastre:
1- de ce ati schimbat uleiul din cutie la asa putini km?
2- de ce vreti sa dati 4000RON pe jenti de aliaj cand cele de Prestige(de fabrica) sunt pe la 1.200RON setul?
Comment
-
-
Comment