Bujii 1,6 16 V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii 1,6 16 V

    Buna seara,

    am o intrebare simpla : din informatiile voastre, cu ce bujii trebuie sa fie echipat un motor 1,6 16 v ?

    Multumesc

  • #2
    Champion RC87YCL ... un exemplu!

    Comment


    • #3
      unii spun ca n-ar fi o prea mare diferenta (performanta, consum, etc.) intre bujiile cu 2 electrozi si cele cu 4 electrozi. stiti ceva despre lucrul asta?
      Stock is boring...
      My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

      Comment


      • #4
        Champion RC87YCL sunt cu 1 sau cu 2 electrozi ?

        Comment


        • #5
          intre 2 si patru electrozi ca performanta nu exista diferente. nici intre 1 si 2 electrozi, decat cand alea cu un singur electrod ajung la vremea cand incep sa dea rateuri, alea cu 2 electrozi o mai duc ceva vreme. scanteia este numai una, intre electrodul central si oricare dintre ceilalti 2 sau 4 sau 100, oricati electrozi ar avea bujia.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            sa mentionam ca cei 2 3 4 sunt electrozi de masa, electrod de scanteie este doar cel centrala din cacanium, iridum, titaniu, plasticum etc ...

            numarul cu electrozi de masa favorizeaza eliminarea pierderilor, scanteia gasind sigur un drum cel mai scurt. Totodata teoretic ar tine mai mult, daca nu sunt depuneri grosolane de calamina.

            PS. topicul de bujii logan ce avea?
            Last edited by DeLuXe; 1 February 2011, 00:53.
            sigpicMy ride

            Comment


            • #7
              e bine de stiut. multumim Seba pentru informatii.
              Stock is boring...
              My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

              Comment


              • #8
                Intre cele cu Iridium si cele normale exista diferente sesizabile?

                Comment


                • #9
                  Dragi colegi, este un topic dedicat si e cat casa de mare si de plin de informatii despre bujii.

                  Ulysse: 16v-ul vine echipat cu bujii cu 2 electrozi, direct din uzina. Daca nu ai pretentii de la masina, te tin de-ti vine acru de ele. Eu am 49000 km cu ele.

                  Adi16v, colegul nostru dr_mke are asemenea bujii pe masina si acuza probleme grave, cum sunt: consumul mai mic, faptul ca trage mai bine in ture joase, urca mai usor in turatie, toate fiind probleme importante cand te dai cu frana de mana pe drumuri, munti si vai.
                  Last edited by JREwing; 1 February 2011, 13:00.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • #10
                    masina mea a venit cu bujii champion cu 1 electrod iar recomandarea celor din service a fost ca in viitor sa folosesc tot cu 1 electrod dar asta ramane la apreciere fiecaruia ce pune

                    Comment


                    • #11
                      Si a mea tot cu un electrod a venit (champion), si nu prea am auzit pe nimeni sa ii fi venit 1.6 16v cu 2 electrozi din fabrica;
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc ptr. raspunsuri, dar intreb din urmatorul motiv : bujii champion la 700 km pot fi negre ? Adica noi ? Fara nici o explicatie din partea personalului de service ? Care este mai mirat decat mine ca am bujii Champion si nu Eyquem ?
                        Masina are 7oo km; merge prost, bujii negre, se opreste, da in nas, la relanti turatia variaza. Din aceste motive intreb, ca de citit am tot citit destule de pe forum.

                        Comment


                        • #13
                          Mergi la diagnoză, ca să îți verifice debitul pe injectoare, timpii de injecție, aerul / amestecul, bujiile. Fie ai un amestec prea bogat, fără legătură aparentă cu bujiile, fie ai o problemă de aprindere (senzor de pe volantă, bobinele de pe bujii - că fiecare bujie are bobina ei, dar e puțin probabil să fie crăpate toate 4). Înțelege că, chiar dacă ar avea 1000 de electrozi, ăștia sunt la masă (e un singur electrod central) deci, fie are scânteie, fie nu are...
                          Diagnoza te scoate din dilemă. Și fii tare-n gură: „domle, mașina merge ca sosu, faceți-o, că iese circ...”
                          Baftă.
                          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                          Comment


                          • #14
                            Bujiile iridium au avantajul longevitatii fata de cele standard. Sunt mai scump de achizitionat insa in 100.000 km costa ceva mai ieftin decat schimburile normale de bujii standard indicate de producator. De asemenea la mers potolit aduc si o mica scadere a consumului, observabila doar daca-i tii evidenta riguros.

                            Mie imi plac pentru ca vreme de 90.000 km nu trebuie sa ma mai uit la ele.

                            Mi-s deja om batran si am ajunite fixuri cu privire la diverse tipuri si marci de consumabile
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Sa revin,
                              am fost la diagnoza, totul este in regula la testul clip, bujii champion de asemenea afumate; am insistat si acum am bujii eyquem cu 1 electrod.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google