Cum Pot Sa Modific Un 1.6 16v La Motor???

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Haideti sa vorbim discutii, cum altii cred ca daca au 5-10 cai in plus isi transforma loganu in bolid de curse desi ei n-au schimbat mai sus de 3-4000 de ture. Diferenta de cai prin chip nu prea poate fii sesizata decat pe dyno, cat despre cei care zic ca se "simpte grav frate" e la fel cum ii aud pe cei care isi pun filtru din targ si masina trage mai bine.
    Cine vrea sa-si faca cu adevarat un logan tare pastrand motorul de 1,6 ii pune kit turbo si face toate modificarile de rigoare (pistoane si biele forjate, supape, usurare, sa nu mai vorbim de electronica... si lista e ft lunga). Asa s-ar putea ajunge in functie de presiune undeva in jur de 180 cp, poate chiar mai bine.. depide cat de cu cap e facut motorul, si de cine lucreaza la el.
    Dar bineinteles ca nimeni nu da pasiunea si dorinta de a face ceva inedit in fata garantiei de 2 lei pe care o ofera "renoul".
    Discutia cu ce se poate face la un logan de 16 volti se poate lungi extrem de mult si se pot atinge cote destul de inalte, insa nu cred ca ar fii cineva care ar fii dispus sa faca asta in loc sa-si ia un bmw sh din germania ca oricum agata mai multe "mimi" cand pleaca de la discoteca

    Comment


    • #17
      Memphis_Taz ai gresit. 1.6 MPI are 64kw/87CP stock.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        Ca sa raspund cat de cat on-topic, cu costuri acceptabile, se poate schimba filtrul de aer cu unul sport, se "fenteaza" sondele lambda, se schimba axele cu came (cam 600 oiro amandoua), se remapeaza. se obtine un motor de 130-140CP, turatia maxima creste spre 7500-8000rpm. consumul o ia si el in sus cu 15% la capat de turometru
        avantajul e ca se poate pastra ambreiajul si cutia de viteze actuala a masinii.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Depinde de stilul de condus daca merita sa pastrezi ambreiajul sau nu. In cazul in care se conduce normal fara accente prea sportive se poate, dar daca se trece de la condus la pilotat... atunci nu mai tine sigur.
          Daca te apuci sa faci modificari in general nu le faci doar la motor, pleci de la el si ajungi pana la jante, cauciucuri, suspensie, etc... altfel le faci degeaba pt ca nu poti pune puterea la asfalt (asta pentru cine vrea sa si simta puterea nu doar sa o auda sau sa o vada pe graficele de la dyno)

          Comment


          • #20
            Manolo.,..totul depinde de bani....poti sa faci asa:
            Filtru sport + toba sport(cu sau fara catalizator)
            Nitroxid
            Chiulasa sport+axa cu came+pistoane forjate+cutie+planetare(si frane daca mai vrei sa si opresti_
            Turbina(nu cred ca se face pe la noi la logan)
            Compresor(nu se face la noi)
            Deasemenea daca este diesel:
            Schimbarea turbinei+intercooler(obligatoriu)
            Filtru special(K&N au destul de bune)
            De suspensiue nu cred cred ca mai este nevoie sa zic

            Sunt multe ce mai.......
            btw:de cati bani dispui???????????
            Last edited by Andrei21us; 6 May 2008, 21:44.

            Comment


            • #21
              Cam cat costa o instalatie GPL pt logan la mana a doua aja cu aproximatie

              Comment


              • #22
                Este cineva pe acest forum care a lucrat la upgrade-ul performantelor? Indiferent de natura lor... suspensie, frane, motor, cutie (vorbesc aici de interventii mecanice nu de soft si in nici un caz de muzica sau "tuning" de vitan cu pleoape, spoilere, praguri sau capace cromate rupte din NFS).

                Comment


                • #23
                  Daca vreti performante mergeti la o firma buna gen ella...si va spun aia de acolo ce e de facut ....dai garantie si o fac si profesional....daca ne punem noi sa carpim cu carpeala va ramane....parerea mea dac maresti puterea motorului nu o faci pentru a merge normal ci cat de cat mai sportiv ....atunci trebuie schimbat frane ambreiaj si s-ar putea si cutia....pentru 4500 E ella iti face tot la masina si da si garantie....este putin cam mult dar parerea mea este ca se merita ....asa daca va puneti voi sa carpiti nu veti face nimic ....eventual numai rau

                  faceti un calcul
                  turbina+frane+ambreiaj+suspensii+pistoane si eu mai stiu ce trebuie pe acolo+ manopera si vedeti cat va da.....eu cred ca o sa o duc in noiembrie la ella si am terminat povestea...dai un ban dar stai in fata

                  Comment


                  • #24
                    @abonatuconex: bineanteles ca au fost si mai sunt printre noi cei care au modificat si altceva la masina in afara de soft. cateva exemple: d-sign, paulic, mareom, cristi_xp, subsemnatul, virtualmansorin...ultimii suntem numai din tm. cauta la sectiunile de tuning sau my ride si sigur vei gasi oameni care sa te ajute.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Bai baieti eu sunt de parere ca e mai bine sa lasati limuzinele voastre asa cum sunt.Cele mai bune modificari sunt cele de fabrica .Eu am vrut sa am logan 1,6 8v si mi-a aparut mie in cap ca 87 cp eputin, asa ca m-am dus si am luat un 16 16v care nu mai trebe sa-i fac io nimic.Cei care vor mai mult de atat puteau sa ia in considerare dorinta de crestere a puteri inca de la achizitionarea masinii.Oferte sunt destule .Bafta!
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #26
                        Poate in cazul asta conteaza si situatia financiara, e mai ieftin de facut o remapare la un 1,6 16v decat de luat alta masina cu motor mai mare.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #27
                          "cele mai bune modificari sunt cele de fabrica"... da, daca "fabrica" ar fi departamentul RS (RenaultSport). Altceva, facut de fabrica, eu zic ca e exclus din discutia noastra.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Corect! Sa dau cateva ex:cine are prestige 1,6 16v poate opta pentru un megane cu 120 cp sau cine are un logan de 87 cp poate sa -si ia un clio 1,4 16 v 100cp etc reviziile si preturile la unele piese sunt asemanatoare cat de cat.Functionarea componentelor din fabrica este optima si prezinta o oarecare garantie.Eu asa as face .Parere strict personala.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • #29
                              Problema e pretul!Adica...Money talks!
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                De ce sa nu duci motorul de 105CP la 115-120CP, ca tot motor k4m are si megane-ul...!?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google