Haideti sa vorbim discutii, cum altii cred ca daca au 5-10 cai in plus isi transforma loganu in bolid de curse desi ei n-au schimbat mai sus de 3-4000 de ture. Diferenta de cai prin chip nu prea poate fii sesizata decat pe dyno, cat despre cei care zic ca se "simpte grav frate" e la fel cum ii aud pe cei care isi pun filtru din targ si masina trage mai bine.
Cine vrea sa-si faca cu adevarat un logan tare pastrand motorul de 1,6 ii pune kit turbo si face toate modificarile de rigoare (pistoane si biele forjate, supape, usurare, sa nu mai vorbim de electronica... si lista e ft lunga). Asa s-ar putea ajunge in functie de presiune undeva in jur de 180 cp, poate chiar mai bine.. depide cat de cu cap e facut motorul, si de cine lucreaza la el.
Dar bineinteles ca nimeni nu da pasiunea si dorinta de a face ceva inedit in fata garantiei de 2 lei pe care o ofera "renoul".
Discutia cu ce se poate face la un logan de 16 volti se poate lungi extrem de mult si se pot atinge cote destul de inalte, insa nu cred ca ar fii cineva care ar fii dispus sa faca asta in loc sa-si ia un bmw sh din germania ca oricum agata mai multe "mimi" cand pleaca de la discoteca
Cine vrea sa-si faca cu adevarat un logan tare pastrand motorul de 1,6 ii pune kit turbo si face toate modificarile de rigoare (pistoane si biele forjate, supape, usurare, sa nu mai vorbim de electronica... si lista e ft lunga). Asa s-ar putea ajunge in functie de presiune undeva in jur de 180 cp, poate chiar mai bine.. depide cat de cu cap e facut motorul, si de cine lucreaza la el.
Dar bineinteles ca nimeni nu da pasiunea si dorinta de a face ceva inedit in fata garantiei de 2 lei pe care o ofera "renoul".
Discutia cu ce se poate face la un logan de 16 volti se poate lungi extrem de mult si se pot atinge cote destul de inalte, insa nu cred ca ar fii cineva care ar fii dispus sa faca asta in loc sa-si ia un bmw sh din germania ca oricum agata mai multe "mimi" cand pleaca de la discoteca
Comment