Ce pot sa modific la motor la Prestige 1.6 16v sa am mai multi cp???
Cum Pot Sa Modific Un 1.6 16v La Motor???
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sincer nu prea ai multe optiuni...un filtru sport o evacuare directa si o remapare.dar sa nu te astepti la minuni ca din toate astea nu cred ca trece de 120 cp.Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!
-
Corect amandoi, lucianitos si ady62: numai ca pretul lasa foarte mult de dorit la sistemul frantuzesc cu "power box". de la 105 la 115 il duci cu chiptuning si e mult mai ieftin. plus ca daca nu-ti convine, pui iar softul original si-ti iei si banii inapoi. din ce-am citit pe site-ul lor, ei zic ca nu e neaparat ca viteza maxima sa creasca, ori la crestere de putere e neaparat sa creasca si viteza maxima, dat fiind ca viteza maxima e legata printr-o formula matematica de puterea motorului. deci daca nu creste viteza, nu creste puterea, doar se optimizeaza curba de cuplu. asa ca aia 118 cai sa tot fie 110...ca si la chiptuning, dar mult mai scump (cam de 4 ori). garantie nu cred ca dau nici power system...
dar, evident, e o varianta, cu avantajul ca nu se umbla in softul original si nu poate fi depistata modificarea cu ocazia reviziilor sau in caz de problema cu garantiaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Sau chiar mai putin de 100 de euro, depinde cine ti-l face...vezi ca sunt anunturi destule pe forum referitoare la chiptuning si au preturi de 300-350ron. 550ron e la dci, daca nu ma inseala memoria.
apropo: colegul manolo, ai 1.6_16v sau 1.5dci85? Ca nu "pusca" intrebarea initiala cu masina din semnatura...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pai un 1.6 16v il poti duce undeva la 118 cai la roata(chip+evacuare directe-exculs catalizatorul-, filtru sport)
Iar un 1.5 dci 85 il poti duce undeva pe la 105 cai la roata din remapare, filtru si cam atat.Daca vrei tunning agresiv schimba turbina si intercoolerul(turbina cu geometrie varibila)
Iar 1.6 16v stock mai potent dinamic decat 1.5 85 remapat..(sa nu va mai aud cu comparatii de genu.."lasa k dci face 1.6 de la 60-100km/h", corect este dci face 1.6 de la 60 pana la 100 km/h in treapa IV!!!!!!)Last edited by Cezar; 31 March 2008, 11:31.
Comment
-
Pur si simplu ii schimbi filtrul de aer cu un filtru sport, daca ai bani poti sa intrii in detalii sa ii pui pistoane forjate, sa micsorezi camera de explozie, sa ii schimbi injectoarele sa ii pui high-flow fuel injectors, dupa care sa ii pui o evacuare completa(de la galerie pana la final) sport, si la sfarsit cireasa de pe tort o remapare ;)) ce zic unii ca poti sa ii scoti catalizatorul, eu dau alta varianta se poate cu catalizator sport euro 4 costa in jur de 400 euro si face ce face si una fara catalizator, castigi pe 2 parti
1. n-ai treaba cu Autoritatea Rutiera Romana in caz ca te opreste si-ti face gazele
2. castigi cativa cai in plus...
SPOR LA TUNING!
Originally posted by iancucezar View PostPai un 1.6 16v il poti duce undeva la 118 cai la roata(chip+evacuare directe-exculs catalizatorul-, filtru sport)
Iar un 1.5 dci 85 il poti duce undeva pe la 105 cai la roata din remapare, filtru si cam atat.Daca vrei tunning agresiv schimba turbina si intercoolerul(turbina cu geometrie varibila)
Iar 1.6 16v stock mai potent dinamic decat 1.5 85 remapat..(sa nu va mai aud cu comparatii de genu.."lasa k dci face 1.6 de la 60-100km/h", corect este dci face 1.6 de la 60 pana la 100 km/h in treapa IV!!!!!!)
1.5dci 85 remapat intr-adevar pierde in fata unui 1.6 16v remapat ;)Last edited by Seba; 6 May 2008, 16:23.
Comment
-
Originally posted by Manolo View PostIntrebam deoarece vreau sa aflu la cati cp ajunge un 1.6 16V dupa un tunning in comparatie cu 1.5 85cp (pentru csebalyn ;)
Inainte Dupa
1.4 8v 55 KW / 75 CP 59 KW / 81 CP 112 Nm 127 Nm
1.5 dCi 48 KW / 65 CP 60 KW / 82 CP 160 Nm 190 Nm
1.5dci 63kW/85CP 77KW/85CP 200NM 250NM
1.6 8v 66 KW / 90 CP 72 KW / 98 CP 128 Nm 143 Nm
1.6 16v79 KW / 107 CP 86 KW / 117 CP 148 Nm 160 Nm
Comment
Comment