Daci pun toba sport ii mai da cai in plus?Uni zic ca da
Cum Pot Sa Modific Un 1.6 16v La Motor???
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@valy_cid: nu mai posta dublu. Ai rabdare si da-i refresh la pagina; poate-ti merge netul prost. Si nu uita ca nu e voie sa postezi mirc si nici sa raspunzi la ultimul post prin "quote" (ceea ce inca n-ai facut si e de laudat)
ca sa-ti raspund la intrebarea cu toba, gandeste-te ca o galerie completa cap-coada iti da maxim 1-1.5CP. Deci o toba finala = zero.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut,
Si eu sunt din Timisoara, dar nu am reusit sa gasesc grupul vostru cand era intalnire la stadion.Am nevoie de cateva sfaturi legate de tunning, si am si posibilitati de simulat schimbari pe TestBench....Cand va mai adunati sa discutam mai multe ?
Comment
-
Vezi la intalniri timisoara. In fiecare sambata la 16 si ceva la rompetrol-ul de langa billa din soarelui. Sambata asta insa cred ca virtualmansorin, mareom si eu vom fi la raliu la comlos. Dar vor merge altii la intalnire, sigur...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Andrei21us View PostManolo.,..Totul depinde de bani....Poti sa faci asa:
Filtru sport + toba sport(cu sau fara catalizator)
Nitroxid
Chiulasa sport+axa cu came+pistoane forjate+cutie+planetare(si frane daca mai vrei sa si opresti_
Turbina(nu cred ca se face pe la noi la logan)
Compresor(nu se face la noi)
Deasemenea daca este diesel:
Schimbarea turbinei+intercooler(obligatoriu)
Filtru special(K&N au destul de bune)
De suspensiue nu cred cred ca mai este nevoie sa zic
Sunt multe ce mai.......
btw:de cati bani dispui???????????
Comment
-
Originally posted by Cristi_LCD View PostMemphis_Taz ai gresit. 1.6 MPI are 64kw/87CP stock.
SCUZATI DE OFFTOPIC
1.6 16 poti sa-l duci repejor si cu modificari nu foarte mari la 115cp ca sa-l oftici pe cel cu 1.5 dci 85 care intradevar ajunge undeva la 104-105 cai prin remapare si o toba noua.1.6 MPi Icy White
Comment
-
O turbina daca ai loc pe unde sa o motezi, sau un turbo-compresor in locul la AC daca vrei modificare
toate sunt cu + si cu - , tot mai bine vine cu un kit de admisie bun, o evacuare de inox si remapare, dar la ce este bun ? Sunt curios de proiectul celor de la ELIA cu motorul turboLogan by Renault Pure Blood
Nothing beats Low Cost
Comment
-
@ingerulol, in caz ca nu te-ai documentat bine, loganul f1 team are motor de 102 cai la volanta. Ala al nostru 1.6mpi are intr-adevar 87-88 de cai si aia nicdecum la roata
@cristi68: turbina (folosita la modul uzual)=turbocompresor ce zici tu e compresor mecanic in locul ac-ului si ambele necesita resoftare, boost controller, bov si galerii modificate (atat admisie cat si evacuare). Daca esti curios, da un mail la elia si te vor lamuri. Sau cauta pe google sau la noi pe forum, vei gasi informatii.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment