If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@cristi68: modificarile facute de elia pe un motor 1.6mpi se cunosc de mai bine de 2 ani de zile. Deci au fost publicate si in principiu s-a aratat ce poate masina dupa modificare, cei de la elia nu-s "sc cucu-3garaje srl".
n-am idee de capacul ala de motor. Apropo, sigur vrei capac de motor si nu chiulasa? Daca vrei pt logan, incearca de laguna 1 si 2, scenic 1 si 2 sau megane 1 si 2 cu motor 1.6_16v. E acelasi motor, tre' sa se potriveasca.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Momentan doar capacul acela il caut, nou costa cam 90 euro, sincer nu vreau nou cauta ceva sh, eventual zgariat, ca oricum se vopseste si se serigrafiaza , motorul il las asa, sunt multumit de el, isi face treaba bine, nu sunt dala sa ii dea mereu talba
Logan by Renault Pure Blood
Nothing beats Low Cost
Montand sistemul POWER SYSTEM numarul de C.P creste de la 105 C.P la 118 C.P
nu cred ca un chip tuning la logan poate sa faca o crestere asa de mare pana la 118 cai......Eu stiam din ce m-am documentat ca cresterea e undeva la 10 cai max. Bafta
In conditiile in care 99.99% dintre cei care fac chiptuning la benzinare aspirate spun ca se poate creste puterea cu 8-12% (sa luam o media de 10%, desi cel mai probabil e ca din 1000 de masini la 1 sa creasca cu 12% si la restul cu 8-10%), cresterea de 13 cai de la 105 la 118 e chiar la limita limitelor din soft nu prea ai cum sa scoti mai mult de 10%, chiar si aia 12% sunt cu doua taisuri, deja incepe motorul sa functioneze in amestec imbogatit, avans mare, risc de detonatii...Nu e simplu.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
din soft parerea mea ca scoti si mai mult de atat dar deja cu anumite riscuri: consum, omori motorul mai rapid etc.
cineva de la dacia imi zicea ca un k4m l-ai putea duce la 140cp, dar nu o duce mai mult de 100.000km
bah ce teste de anduranta or facut astia de la dacia.... unii chiar se pricep, dar pe majoritatea cand ii scuturi un pic, nu ramane nimic de ei. al dracului astia de la renault, ca sa-i saboteze pe ai nostri de la dacia, au scos k4m de 133CP si dau garantie de 150000km pe motoru ala. culmea, pe twingo rs, care e facut sa-si ia blana kilometrii aia, nu sa mearga cu schimbari la 3000rpm, ca-n romania, sa nu cumva sa se strice motoru, ca e dacie
daca modificarile se fac cu cap, atunci n-ar trebui sa fie probleme. motorul de mini cooper, are 1.6_16v si turbo, debiteaza 175CP si nu moare dupa 100000km. evident, alte materiale la cuzineti, pistoane, biele, bloc, alte axe...depinde cat esti dispus sa investesti in modificari, suam respectiva iti limiteaza caii ce-i poti castiga si fiabilitatea motorului. daa vrei turbo cu presiune de 2 abri, probabil ca-n 100km bulesti motorul, dar niste axe cu came mai agresive, pistoane usurate, volanta usurata, si-un ulei full sintetic de calitate, iti permit 7000rpm si 130-140CP fara sa distrugi motorul dupa 100000km.
Last edited by Seba; 22 December 2008, 01:18.
Reason: Automerged Doublepost
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
doar cu chiptuning nu ajunge k4m la 140 de cai decat daca vorbim de ala care are din fabrica 133. asta al nostru de 105, no way! si ca sa-ti raspund la intrebare, da, lumea e multumita de 1.6_16v.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
acu m faci pe dracu si motorul scoate 133 cp da la cutia de viteze ce mai faci?odata ce creste puterea sigur creste cuplul.zic unii ca ,cv de pe 16 v merge pana la 160 nm.nu exista riscul sa crape?alti bani de cutie.
motorul de 133 de cai e cuplat cu o cutie cu 6 trepte. n-a zis nimeni ca ramane cutia actuala. apropo, asa ziceau si de aia de dizal ca nu tine, dar de fapt tine.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
O remapare si gata (eventual te mai joci si la suspensie, doar ca sa stea mai bine pe drum) . Mai mult nu prea ai ce sa scoti din el, e super ok ~115 cp la 1.6 16V.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment