salut, am un logan 1.6 16v, am o problema care nu ii dau de cap la el, dimineata cand o pornesc la prima cheie imi ingana motorul aproximativ 1 minut, apoi merge in parametrii normali. Precizez, am schimbat bujii, bobine de inductie, pompa de benzina, motorasul pas cu pas. De curand am schimbat bujiile, la una din ele am gasit o bujie umeda. Ma puteti ajuta cu niste idei ???
Fluctuatii de turatie la pornire
Collapse
X
-
Salut! Incearca sa izolezi duzele de pe capota, daca nu ai rezolvat inca! Eu am avut probleme la bobina 4, unde pica apa de la duzele din capota. Dupa ce le-am izolat cu silicon auto(eu am folosit silicon pt garnituri), nu am mai vazut deloc apa sub capota. http://www.loganclub.ro/forum/izolat...ic-t50025.html
Comment
-
Originally posted by cid.dany View Postsalut, am un logan 1.6 16v, am o problema care nu ii dau de cap la el, dimineata cand o pornesc la prima cheie imi ingana motorul aproximativ 1 minut, apoi merge in parametrii normali. Precizez, am schimbat bujii, bobine de inductie, pompa de benzina, motorasul pas cu pas. De curand am schimbat bujiile, la una din ele am gasit o bujie umeda. Ma puteti ajuta cu niste idei ???
Comment
-
Nu ai nici o problema, e perfect normal sa ai ralantiul mai mare cand e motorul rece, mai ales iarna. Abia cand ti se ridica apa la 4 liniute e ralantiul la valoarea lui normala. Exact cum a spus si PRESTIGE. Asa ca nu mai postati aiurea!
Asa ca mai citeste o data acest thread si o sa vezi si rezolvarea la bujia umeda;)
Comment
-
Normal ca nu ai rezolvat deoarece tu nu ai ce sa rezolvi. Poate mai ai tentinte sa mergi si subturat cu ea si atunci e clar. Uite este un coleg pe forum care are 1.6 16v si cand mergea asa mai ,,la consum`` si schimba treptele prea devreme si mergea mai subturat, dimineata la prima cheie nici nu ii statea ralantiul. Dupa ce a inceput sa schimbe din nou mai sus pe la 2250-3000 nu mai are probleme, la 1.6 16v din cate stiu nu exista MPP care sa regleze ralantiul. Si chiar nu vorbesc prostii, daca nu ma crezi o sa caut prin threaduri pana gasesc threadul respectiv. Si mai stiu si eu pe cineva cu aceasta problema la 1.6 16v si anume ca nu ii statea ralantiul pentru ca mergea subturat. Deci mai mult ca sigur tu nu ai nici o problema. Daca ai obiceiul sa mergi mai subturat, schimba stilul de condus si o sa iti dispara si acele fluctuatii dimineata la ralanti.
Comment
-
Asa da. Bine ca ai rezolvat ceva cumva. In ce a constat acea reinitializare MPP? Se vehiculeaza mai multe variante.
Vezi ca 16v E4 mai are un obicei ciudatel: dimineata, cam in primul minut de functionare, porneste cu relanti de 1000 dar cand calci acceleratia ramane cateva secunde pe la 1500 RPM...dupa care revine (destul de brusc) la 1000. Face asa pret de cateva accelerari dupa care se stabilizeaza relantiul la 750 cum e normal. Acest comportament e din ciclul "asa face ele!".
Comment
Comment