Fluctuatii de turatie la pornire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatii de turatie la pornire

    salut, am un logan 1.6 16v, am o problema care nu ii dau de cap la el, dimineata cand o pornesc la prima cheie imi ingana motorul aproximativ 1 minut, apoi merge in parametrii normali. Precizez, am schimbat bujii, bobine de inductie, pompa de benzina, motorasul pas cu pas. De curand am schimbat bujiile, la una din ele am gasit o bujie umeda. Ma puteti ajuta cu niste idei ???

  • #2
    Fluctuatiile de turatie dimineta pana se incalzeste putin motorul cred ca sunt normale si la mine se intampla la fel.Problema cu bujia umeda vine de la sprituitoarea de parbrzis daca imi aduc bine aminte... a pus un coleg rezolvarea.
    MY CLA

    Comment


    • #3
      Daca poti sa traduci "imi ingana" motorul ?

      ÎNGÂNÁ, îngấn, vb. I. 1. Tranz. A imita, a repeta (în bătaie de joc) vorbele, glasul cuiva. 2. Tranz. A rosti sau a cânta ceva încet, șoptit (și neclar); a murmura, a mormăi
      DEX
      sigpic

      Comment


      • #4
        oscileaza, in caz de nu ai inteles la ce ma refer.

        Comment


        • #5
          salutare am 16 16 v vreau sa i pun gpl ce tip de instalatie imi recomandati

          Comment


          • #6
            Daca ai scris mesajul pe topicul dedicat din ca cauza ai mai scris si aici?...

            Comment


            • #7
              Salut! Incearca sa izolezi duzele de pe capota, daca nu ai rezolvat inca! Eu am avut probleme la bobina 4, unde pica apa de la duzele din capota. Dupa ce le-am izolat cu silicon auto(eu am folosit silicon pt garnituri), nu am mai vazut deloc apa sub capota. http://www.loganclub.ro/forum/izolat...ic-t50025.html

              Comment


              • #8
                Originally posted by cid.dany View Post
                salut, am un logan 1.6 16v, am o problema care nu ii dau de cap la el, dimineata cand o pornesc la prima cheie imi ingana motorul aproximativ 1 minut, apoi merge in parametrii normali. Precizez, am schimbat bujii, bobine de inductie, pompa de benzina, motorasul pas cu pas. De curand am schimbat bujiile, la una din ele am gasit o bujie umeda. Ma puteti ajuta cu niste idei ???
                Eu am 1.2 16 V si la mine asa face la relanti, la prima cheie/zi. In iarna dupa ce i-am facut update de soft si resetat parametrii, relantiul era la 750 rot/min. Acum am observat ca porneste la 1250 rot/min, dupa 2 minute ajunge la valoarea de 750 rot/min. Apoi pe parcursul zilei, daca mai pornesc masina, o sa am direct valoarea de 750 rot/min la relanti.

                Comment


                • #9
                  Nu ai nici o problema, e perfect normal sa ai ralantiul mai mare cand e motorul rece, mai ales iarna. Abia cand ti se ridica apa la 4 liniute e ralantiul la valoarea lui normala. Exact cum a spus si PRESTIGE. Asa ca nu mai postati aiurea!
                  Asa ca mai citeste o data acest thread si o sa vezi si rezolvarea la bujia umeda;)

                  Comment


                  • #10
                    Colegul si-a postat problema in ianuarie....si dupa aia s-a ocupat de alte treburi.
                    Daca si-o fi rezolvat sau nu problema...mister.

                    Comment


                    • #11
                      nu am rezolvat problema nici acum, am schimbat garniturile de la corpul clapeta si nimic tot asa face. :|

                      Comment


                      • #12
                        Normal ca nu ai rezolvat deoarece tu nu ai ce sa rezolvi. Poate mai ai tentinte sa mergi si subturat cu ea si atunci e clar. Uite este un coleg pe forum care are 1.6 16v si cand mergea asa mai ,,la consum`` si schimba treptele prea devreme si mergea mai subturat, dimineata la prima cheie nici nu ii statea ralantiul. Dupa ce a inceput sa schimbe din nou mai sus pe la 2250-3000 nu mai are probleme, la 1.6 16v din cate stiu nu exista MPP care sa regleze ralantiul. Si chiar nu vorbesc prostii, daca nu ma crezi o sa caut prin threaduri pana gasesc threadul respectiv. Si mai stiu si eu pe cineva cu aceasta problema la 1.6 16v si anume ca nu ii statea ralantiul pentru ca mergea subturat. Deci mai mult ca sigur tu nu ai nici o problema. Daca ai obiceiul sa mergi mai subturat, schimba stilul de condus si o sa iti dispara si acele fluctuatii dimineata la ralanti.

                        Comment


                        • #13
                          am rezolvat problema pana la urma, cand am schimbat motorasul pas cu pas de am pus unul nou nu am facut reinitializarea respectiva care in mod normal s-ar face. Zilele trecute am fost la sevice si ia dat o reinitializare si vad ca nu mai face.

                          Comment


                          • #14
                            Asa da. Bine ca ai rezolvat ceva cumva. In ce a constat acea reinitializare MPP? Se vehiculeaza mai multe variante.
                            Vezi ca 16v E4 mai are un obicei ciudatel: dimineata, cam in primul minut de functionare, porneste cu relanti de 1000 dar cand calci acceleratia ramane cateva secunde pe la 1500 RPM...dupa care revine (destul de brusc) la 1000. Face asa pret de cateva accelerari dupa care se stabilizeaza relantiul la 750 cum e normal. Acest comportament e din ciclul "asa face ele!".

                            Comment


                            • #15
                              multumesc tuturor pentru sfaturi, e bine cand se termina cu bine ;)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google