Variatie Tempo Semnalizator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Variatie Tempo Semnalizator

    Salutare colegi forumisti.

    Am constatat o problema mai nou

    Daca semnalizez dreapta si in acelasi timp apas frana (ceea ce de obicei trebe sa faci cand virezi in oras, curbele fiind foarte stranse, semafoare,...) se observa cum viteza (tempo-ul) semnalizatorului creste. Adica in loc sa semnalizeze o data pe secunda, face cam 3 click-uri pe secunda - martorul sonor spune acelasi lucru. La semnalizatorul stanga nu am problema asta.

    Stiti ce ar putea fi?

    Acum vreo 2 ani la un service unde am facut revizia mi-au zis sa ma astept la probleme la electrica, fiind vorba de o problema generala de conceptie, ziceau ei. Ziceau de asemenea ca manifestarile cele mai vizibile ar fi:
    - aprinderea altor martori luminosi cand franezi (am observat si la mine ca se mai aprinde uneori beculetul de la bujii sau semnaliatorul)
    - aprinderea avariilor cand franezi (fenomen pe care l-am observat si eu in trafic la alte logane)

    Ati trecut si altii prin asa ceva? Cum ati remediat si cu ce costuri?
    Urmeaza sa am ITP-ul + revizia si ma gandesc sa remediez problema de electrica inainte.
    Masina e model fabricat in 2008.

    Multumesc anticipat pentru orice sfaturi, opinii, experiente impartasite aici.

  • #2
    Pune pe cineva sa franeze cu contactul pus la masina sau cu motorul pornit si sa semnalizeze dreapta si uita-te in spate la stopul dreapta, s-ar putea sa ai surprize. Probabil cum am vazut toti la alte logane patesti si tu, adica fuge curentul intre becul semnal si becul stop. De rezolvat nu stiu cum sa o rezolvi, trebuie vazut daca e de la mufa de pe masina sau stop. Probabil cu un stop nou se rezolva. La ITP nu prea se uita din pacate la luminile masinii, la mine nu s-a uitat niciodata, si ma enerveaza asta pt ca vad din ce in ce mai multe masini fara niciun stop de frana in trafic, si e o senzatie neplacuta.
    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

    Comment


    • #3
      Aha, mersi de sugestie

      Cei de la autofyg ziceau ca se remediaza si ca ar fi o problema de conceptie (nu stiu daca modelele mai noi au aceeasi problema). Si da, pacat ca nu se ocupa la ITP de asa ceva. Eu de aia vreau sa-mi rezolv problema asta inainte sa vina scadenta la ITP.

      Comment


      • #4
        semnalizeaza la 0,4 secunde in loc de 0,8.(asa face uch-ul cand sesizeaza bec ars) ai un bec care nu face bine contact.verifica bine toate cele 3 becuri.nu ai nimic la instalatie sau ai masa insuficienta.uita-te la tutorialele lui streulea si o sa vezi cum rezolvi cu masa insuficienta
        Last edited by gaboneygg; 15 February 2016, 00:11.

        Comment


        • #5
          Nu m-am gandit, dar sa stii ca e foarte probabil sa ai dreptate.
          Azi am observat ca pozitia pe fata stanga nu se mai aprinde.
          Bun, o sa-l schimb si va anunt ce si cum. Sper sa fie doar asta.
          Mersi de sugestie!
          Last edited by 77sky; 15 February 2016, 00:14.

          Comment


          • #6
            Salutare tuturor,

            Am fost azi la revizie si pe langa operatiile uzuale mi-au facut si o rectificare la electrica, cu 50 de RON. Problema e rezolvata, au zis ca e vorba de ceva scurtcircuit. Acuma totul e in regula, dar nu stiu sa va dau detalii despre ce anume au modificat.

            Am sa postez detalii despre costurile pe bucati ale intregii revizii.

            Spor la condus

            Intre timp mi s-au ars cele 2 pozitii pe fata, schimbat amandoua si acuma toti consumatorii par in regula, inclusiv problema initiala - semnalizatorul dreapta.

            Costuri detaliate la tot ce am facut ieri:

            (rog un moderator sa mute acest coment in thread-ul potrivit, daca e cazul):


            (Preturi in RON cu TVA)
            Filtru ulei: 20
            Filtru aer: 40
            Ulei ELF 5w40 5L: 155
            Discuri frana 2 bucati: 310
            Set 2 placute frana: 115
            Suport ax (bucse spate): 150
            Curea transmisie: 80
            Bielete antiruliu (2 bucati): 50

            Manopera:

            Revizie: 60
            Inlocuit discuri + placute frana fata: 100
            Inlocuit bielete antiruliu fata: 40
            Inlocuit curea alternator: 40
            Inlocuit bucsi spate: 150
            Reparat instalatie electrica stopuri spate: 50

            Total: 1360
            Last edited by cb10; 3 March 2016, 11:27. Reason: Automerged Doublepost

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google