Buson Rezervor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buson Rezervor

    Salutare, Azi am patit ceva nasol. Am ajuns cu benzina pe rosu si m`am dus la o benzinarie sa bag benzina dar nu am reusit sa deschid busonul. Nu se invartea cheia deloc. nu am vrut sa fortez cu cheia pe care am inchidere centralizata asa ca am ajuns acasa si am deschis cu cheia de rezerva pana la urma, am fortat. Ce as putea sa ii fac sa nu se mai blocheze? Merge greu cu amandoua chei chiar si in gol(cand nu este la locul lui). Ms anticipat

  • #2
    Sincer pana acuma nu am auzit asa ceva,bine ai facut ca nu ai fortat cu cheia pe care ai telecomanda!

    Comment


    • #3
      simism...de ce nu te duci la service?ca doar ai garantie....
      sigpic

      Comment


      • #4
        Deocamdata sunt plecat din tara si nu prea am timp sa umblu pe la service aici, o sa ma duc la service in decembrie cand vin in tara.
        Last edited by Seba; 27 August 2011, 00:49.

        Comment


        • #5
          pune-i niste ulei de mecanisme fine sau daca nu ai ulei de motor

          sigpic

          Comment


          • #6
            baga WD 40 si ai sa vezi ca o sa mearga usor, poate nu sa deschis de prea multe ori

            presupun ca masina o ai noua si de aia facae asa, mecanismul nu este uns deajuns
            Last edited by lorenzlorenzu; 3 December 2009, 00:25. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Masina are 1 an si 32000 km. Cred k l`am deschis de cateva zeci de ori:P dar nu l`am uns niciodata. O sa incerc maine sa`i bag niste ulei.
              Last edited by Seba; 27 August 2011, 00:49.

              Comment


              • #8
                Mai bine wd40 decat ulei simplu.Poate merge si cu ulei,dar in timp eu zic ca se aduna mizerie.
                MX-5 1.6 110cp 12.01.12(fab.2002)

                Comment


                • #9
                  Am tot cautat pe forum si am concluzionat ca aici e topicul potrivit sa pun o intrebare:

                  La Dci, la busonul de motorina exista cumva un furtunas care duce sub masina prelungit pe langa telescop , furtunas care are scopul de a elimina motorina care se prelinge pe buson si pe plasticul ala negru? Sau ala e pentru scurgerea apei de ploaie? ori e comun? eu am vazut ca vine de undeva din zona busonului de motorina, iar azi am varsat ceva motorina pe acolo si s-a prelins jos langa roata scurgandu-se prin acel furtunas.

                  Comment


                  • #10
                    orice lichid, motorina , apa , spirt se scurge pe acolo cum ai vazut si tu de altfel.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by lord_wader View Post
                      Am tot cautat pe forum si am concluzionat ca aici e topicul potrivit sa pun o intrebare:

                      La Dci, la busonul de motorina exista cumva un furtunas care duce sub masina prelungit pe langa telescop , furtunas care are scopul de a elimina motorina care se prelinge pe buson si pe plasticul ala negru? Sau ala e pentru scurgerea apei de ploaie? ori e comun? eu am vazut ca vine de undeva din zona busonului de motorina, iar azi am varsat ceva motorina pe acolo si s-a prelins jos langa roata scurgandu-se prin acel furtunas.
                      La toate versiunile e la fel; toate au acel furtunas.
                      ... restu' e logan

                      Comment


                      • #12
                        eu am patit asta iarna, desi masina sta in garaj, sa nu se deschida busonul. am turnat foarte putina benzina, am frecat un pic cheia, si a mers

                        LE: abia acu am vazut data primului post
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • #13
                          ce bine ca al meu se deschide fara cheie ca asa au pus la versiunea "logan"

                          Comment


                          • #14
                            schimba-l. ia de solenza, e mai ieftin si se potriveste. sa nu se joace cine nu trebuie pe acolo...

                            Comment


                            • #15
                              in nici un caz sa nu-l ungi cu ulei acesta in amestec cu praful este criminal pt. mecanisme fine pune mai intai o solutie deggresanta poate fi si lichidul de dezghetare pt. iarna pe care il gasesti in orice peco sau mag. de piese apoi ia o lama si rade foarte fin cu ea o mina de creion (grafit) pune praful rezultat in interiorul mecanismului de deschidere este cel mai bun gresant lasa-l cateva minute apoi usor roteste cheia in ambele sensuri de cateva ori vei fi uimit de rezultat poate fi utilizat la orice yala sau lacat succes !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google