Logan 1.6 16v Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am o problemuta sau poate nu. Motorul cald oprit si repornit dupa cateva metri parcurs si oprit la semafor turatia urca la 2000 rot/min. dau un sprit mare si revine la 600 rot. Am fost la service dar nu s-a rezolvat. Cum se manifesta la voi?

    Comment


    • #62
      Iti recomand sa pui masina pe tester, pentru partea de alimentare si aprindere.


      fara linkuri externe

      Comment


      • #63
        In sfarsit in budapesta la Service Renault s-a depistat problema motorului. In Romania mi s-a zis ca trebuie rodat motorul. Insa la service Renault Bp. mi-au aratat ca motorul trage aer fals din afara sa dat cu spray deasupra motorului si s-a vazut clar ca problema de o-ring in carcasa de admisie.O-rin imbatrinit, a stat pe raft undeva mult timp. Testerul motor arata ca totul e in ordine intradevar, dar... motorul 1.6 16V cald merge turat la 2200 rot/min. Masina cumparat in iunie 2010, schimbat carcasa bord era indoit din fabrica partea dr. pasager sub airbag si lateral spre usa, reglat volan stramb, reglat unghiul de directie la prima 100 de km, iar din start motorul facea figuri, toate astea repede in garantie.In romania am fost la service de 3 ori cu motorul mau facut sa par idiot. Trebuie sa vin in ungaria sa-mi puna la punct motorul. Parca in romania mi-sa vandut ceva rebut la 8900 euro plus taxa 775 euro la stat , adica 10 000 euro groso modo. Masina acum are 2 luni, oare ce-i mai apare? Astai masina noua Dacia logan sedan 1.6 16V.

        Comment


        • #64
          Eu o am din iunie 2009 si n-am avut nici un fel de probleme. Nu e normal sa ai toate problemele astea la o singura masina, intr-un timp atat de scrt. Eu as fi un pic suspicios in privinta dealerului, sa nu fi manarit diverse. Ameninta-i ca ceri inlocuirea masinii, cred ca exista ceva in genul asta in legislatie. Vezi si la OPC, etc.

          Comment


          • #65
            Originally posted by D-FENS View Post
            Numai sa fie omologata.Si a mea e in garantie si am folie omologata.
            Sa te bucuri de masinuta!
            ce folie ai pus?
            Multa lume, putini oameni...

            Comment


            • #66
              16v superrr motor, trage, are demaraj, 190 prinzi lijer zic eu, dar consuma cat un bmw seria 5 pe benzina, fara 11,5 nu ma lasa in oras si la drum 7 ! schimb intre 2500-3000 si consumul este 11,3 - 11,7 cu aer lejer 12,2 - 12,5 !

              eu vreau s-o bag la vanzare m-a dezamagit fff mult consumul si caroseria, loganul foarte prost la vopsea...imi vine s-o colez !

              daca nu te supara consumul, recomand cu cea mai mare placere !
              http://www.facebook.com/groups/posesoriLogan/

              Comment


              • #67
                consumul este maricel daca nu esti atent la consum,la stilul de condus (anticiparea traficului)si binenteles ca nu iti iei masina sa calculezi fiecare miscare ,ci iti iei masina sa o conduci.Eu sunt multumit Consuma cit consuma si vechea dacie acum fiecare este liber sa aleaga eu unu sunt multumit

                Comment


                • #68
                  sal si eu am tot 1.6 16v si consumul mai mult de 10 10,5 mers numai in orasi si sportiv adica schimbat undeva 3500 5000 de ture si uneori chiar in limitare adica 7000 si e din 2009 ianuarie masina si na sarit de 10.5 numai oras

                  la ce vroblema cea cu folia nu nu iese din garantie daca iti pui folie
                  Last edited by maryx; 29 November 2010, 17:07. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    salut tot 16 valve am 60.000 km an fab 2008 ph2 consum oras max 10 viteze schimbat la 3000 ture , afara intre 6.2 si 7.2 primul mers linistit al doilea mers agitat , masina trage bine , in rest cum o stiti cu defectele ei ..............calitatile ei ..........

                    Comment


                    • #70
                      eu o am de 2 ani si o luna si 68000 km sunt multumit de ea...
                      vede plafonarea cel putin o data pe saptamana,a vazut si bordul,a vazut si liniute de toate
                      sunt multumit

                      Comment


                      • #71
                        Sa spui ca 16V consuma cat vechea Dacie e non sens (consuma Dacia 5% extraurban maine). Consumul nu numai ca nu este mare ci e chiar excelent. Consuma cat 1.4 MPI si mai putin ca 1.6 MPI, in conditiile in care e net superior la capitolul performante. Ce ati vrea, 6% consum in Bucuresti ?

                        Extraurban 5-6% la mers normal e un consum foarte ok, 8-9% urban iar e normal, mocirla aia de Bucuresti nu e consum urban, am consum mediu pe 2300 km de 7.0 %, mers si normal si pe forja, si in oras, peste tot. Asta e consum mare ?!
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • #72
                          mie nu mi se pare ca 16 valve consuma mult daca vreti consum mic luati-va motorin sau gpl eu cred ca consuma perfect pentru ce stie sa faca

                          Comment


                          • #73
                            Am un prestige 1.6 16V ~44.000km si un 1.6 8v ambition ~78.000km.
                            La consum in acelasi stil linistit, 1.6 16V este putin mai economic, cu foarte putin. Dar daca merg mai sportiv, 16V il depaseste pe 8V la consum, dar si la performante.
                            Oricum 1.6 16V este superior la toate capitolele fata de 1.6 8V (1.4 75cp este puturos si saracu' daca ai si pasageri se chinuie sa traga de masina -).

                            Comment


                            • #74
                              Eu am avut si 1.4 8V si acum am 1.6 16V iar la capitolul consum sunt ~ la fel, 16V nu consuma mai mult ca 1.4, cel putin nu sesizabil. (0.1-0.2% e irelevant). Din gama Dacia, 1.6 8V e cel mai gurmand.
                              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                              Comment


                              • #75
                                Eu nu as zice ca 1,6 8v este gurmand mie cate odata mi se pare ca consuma mai putin decat 1,6 16v cel putin in oras si per total consumul este cam la fel.Mai mult mi se pare consumul la 1,4 8v decat cele doua.Bine consumul difera de la o localitate la alta si stilul de condus avand o influenta majora si multi alti factori. Oricum nu o sa ajungem la nici un rezultat cu aceste discutii...
                                Multa lume, putini oameni...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google