Am un logan motor 1.4,la relantiu intra in trepidatii si creste temperatura la apa de la 4 linii sare la 6 linii,daca poate sa ma ajute cineva sa-mi spuneti despre ce este vorba
Am o problema la motor
Collapse
X
-
pai din putinele date pe care le-ai dat suna a lipsa compresie , sau garnitura chiulasa arsa , sau vre-un segment blocat, ai mers fara lichid de racire? Ai supraincalzit-o cumva?Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
-
Salut, daca ai pus la PH2 presupun ca sigur ai si garantie la ea, dute fuga la un service dacia si vezi ce zic ce are... apoi isi mai da careva cu parerea pe aici, apoi din date de genul asta nu o sa scoti mult pe forum, decat posturi, ca nu sunt oameni care dau diagnostice la distanta fara pipait. Motorul totusi nu e atat de simplu sa zici cu siguranta ca "aia e".Logan PH2 1.4 MPI ABS+AFU+GPL ProiectoareEchilibru perfect.
Comment
-
Bingo! Acolo e problema! Gmv-ul nu-ti porneste pe treapta 1 la 95 de grade, iti pleaca pe treapta a doua cand ajunge apa la 105, de aia vezi 6 linii pe bord. Trepidatiile alea de care zici tu, sunt defapt vibratiile gmv-ului pe treapta 2. Vezi daca iti pleaca gmv-ul daca pornesti ac-ul, ca sa te convingi ca e de acolo.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Bine... eu am spus ce am patit eu, e doar o ipoteza. Normal ca nu pot da o rezolvare clara din detaliile date de colegul nostru. Mai ales ca la vremea de afara, temperatura lichidului de racire nu ar trebui sa sara de 90-95 grade.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
Comment