Dacia Logan facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Discurile ventilate sunt construite din 2 discuri paralele care au intre ele fante de aerisire, deci discurile se racesc mai eficient ca si cele neventilate.
    Totusi discurile ventilate la Dacia sunt poveste, atata timp cat cel mai puternic motor e doar de 105 CP, nu se justifica, se justifica doar la masinile sportive, cu multi cai putere si de tip racing si care sunt exploatate (franele) la intensitate maxima.
    Eu zic ca era mai bine sa fi scos discurile ventilate si in loc sa reintroduca bara stabilizatoare.

    Comment


    • Pai alea ventilate is facute din 2 piese prinse intre ele prin niste legaturi care la deplasare formeaza un curent de aer dispersand caldura mai bine decat cele pline care se incing mult mai tare.
      PS. Normale sunt cele ventilate, pt ca de ceva timp pe majoritatea masinilor se monteaza doar astfel de discuri.

      Comment


      • Eu zic ca sunt binevenite.
        Last edited by MS1.6>16V; 4 February 2009, 23:35.

        Comment


        • eu am laureat 1.6 16v si are discuri ventilate ce norocs sant

          Comment


          • Originally posted by bunicuta View Post
            ...Totusi discurile ventilate la Dacia sunt poveste, atata timp cat cel mai puternic motor e doar de 105 CP, nu se justifica, se justifica doar la masinile sportive, cu multi cai putere si de tip racing si care sunt exploatate (franele) la intensitate maxima.
            Eu zic ca era mai bine sa fi scos discurile ventilate si in loc sa reintroduca bara stabilizatoare.
            Si crezi ca nu poti s-o dai in bara si cu un Logan daca n-ai frane?Eu zic ca nu strica daca aceste discuri se racesc mai repede,ca nu au toate variantele asta-i alta treaba.

            Originally posted by MS1.6>16V View Post
            Pai alea ventilate is facute din 2 piese prinse intre ele ...
            M-am uitat azi la discurile de frana,exact asa le am si eu.
            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

            Comment


            • Originally posted by D-FENS View Post
              Si crezi ca nu poti s-o dai in bara si cu un Logan daca n-ai frane?.
              Sincer, nu inteleg ce vrei sa spui !?

              Nu ca poti, o dai sigur in bara cu orice masina daca n-ai frane, insa la o masinuta cu motor "normal" nu e nevoie de discuri ventilate, sunt suficiente cele normale, aaa, ca cei de la dacia au pus ventilate, cu atat mai bine, insa nu cred ca normele europene de siguranta (alea la care se face referire cand cei de la dacia au scos bara stabilizatoare de pe 1.4 si 1.6) stipuleaza ca masinile cu motorizari de 1.6 16V 105 CP trebuie neaparat sa aiba discuri ventilate.

              Comment


              • Vroiam sa zic,ca orice inbunatatire e binevenita chiar daca este Dacia.Nu trebuie sa blamam faptul ca au pus discuri ventilate pe Logan.
                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                Comment


                • Bunicuta a vrut sa scoata in evidenta ca la motoare pina in 100 cp nu este neaparat necesar sa ai discuri ventilate ca fac fata cu brio si cele pline, parere care o am si eu(foarte rar ajungi sa folosesti 105 cp), ca dacia a pus dicuri ventilate pe anumite versiuni e ok.
                  Multa lume, putini oameni...

                  Comment


                  • bobo,am inteles ce-a vrut sa zica...
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • Mai trebuie luata in calcul si greutatea masinii . Nu e cazul la logan. dar la alte masini mai grele !

                      Comment


                      • Si sa luam si demarajul considerabil mai mare si viteza in general cu care abordezi o curba este mai mare la 1,6 16V, din aceasta cauza se foloseste si frana mai des si e foarte bine ca au pus discurile ventilate, sunt situatii pe care le-am observat in practica la mine avand in minte si experienta celorlalte motorizari.

                        Comment


                        • Originally posted by MS1.6>16V View Post
                          si viteza in general cu care abordezi o curba este mai mare la 1,6 16V
                          Ei, cu asta chiar nu sunt de acord, de parca doar cei cu 1.6 16V ar merge mai tare in curbe, si eu cu 1310-le nu merg chiar incet si ca idee, in curba nu pui frana, in apex-ul curbei, din contra, accelerezi

                          Comment


                          • Pai cum adica tu vrei sa zici ca, cu 1,4 MPI 75 cai pe un drum virajat intri cu aceeasi viteza ca si cu un motor cu ~ 40% mai puternic? Eu nu prea cred, fiind un motor mai mare automat la un mers normal viteza nu se simte atat de tare ca si la un motor mai mic.

                            Comment


                            • Daca intr-o curba tu intri cu 1.6 16V cu 100 Km/h, ce te impiedica sa nu mergi in aceeasi curba, cu aceeasi viteza, cu un 1.4 ? motorul mai puternic, discurile ventilate ? (pe care 1.4 nu le are ?)
                              Last edited by bunicuta; 5 February 2009, 23:00.

                              Comment


                              • Probabil,fabricantul s-a gandit ca cei care-si iau 1.6 16v prefera un stil de condus mai sportiv,nu?
                                Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google