Schimbare Claxon Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si urmatoarele
    Attached Files

    Comment


    • #32
      Originally posted by mike-5 View Post
      Mufa claxonului se scoate usor daca mai intai i se scoate siguranta otelita.
      Bravo, buna treaba ! Am si eu in portbagaj 2 claxoane de Prestige PH1, asteptand o vreme prielnica ... Pe unde ai scos mufa ? Este accesibila pe sus ? Sau ai desfacut carenajul inferior ? Merci !
      Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

      Comment


      • #33
        Nu am desfacut nimic.Siguranta otelita am scos-o pe sub lonjeron cu o sarma lunga facuta carlig la un capat.Am mana subtire si a intrat prin spatele farului,m-am cam zgariat pentru ca nu a incaput cu maneca de la imbracaminte si am scos mufa claxonului.

        Comment


        • #34
          Releu nu i-ai pus?

          Ma gandesc ca un claxon mai puternic decat cel standard are nevoie de un curent mai mare pt a functiona, ceea ce poate distruge contactele din blocul de lumini. Vezi farurile, care nu se monteaza fara releu.

          Comment


          • #35
            Mai mult de 6 amperi nu cred ca consuma.Nu stiu daca masina are releu montat din fabrica.La vechea Dacie 1310 am tot d-astea si n-au fost probleme,nu stiu la Logan cat de rezistente sunt contactele pt.claxon,indicat daca n-are releu,e bine sa-l montezi.

            Comment


            • #36
              Asa le-am montat eu la L1ph2 1.6 16v, loc extrem de putin. Dupa citeva masuratori si incercari le-am inghesuit in locul proiectat sa stea claxoanele, pe care uzina l-a ocupat cu canistra de carbon la motorizarea 1.6 16v dar cu un pic de atentie au avut loc si cele doua claxoane bitonale. Sub capota motor nici o sansa, acolo e mai inghesuit decit sub aripa dreapta, sub carenaj.
              Daca nu reuseam, renuntam la canistra de carbon, facut proba cu canistra demontata si nici o problema, nici un bec de avarie nu s-a aprins. Decit astupat furtunul dinspre galeria de admisie, merge motorul perfect.
              Schimbarea e evidenta, a meritat o zi de munca, am renuntat la claxonul ala de scuter, demontat carenaje roti, dat jos coaja aia de plastic si mai departe se vede din poza.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                cum identific la dezmembrari clazonul de PH1 Prestige? pentru ca si pe mine ma exaspereaza trompețica...mi-e cam rușine sa-l folosesc....

                PS: cu releu nu s-a gandit nimeni sa-l modifice?
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • #38
                  Sint 2 goarne, claxon bitonal ii zice, o goarna pe frecventa mai inalta, alta pe joasa, puse, depinde de model, ori unul in stinga celalalt in dreapta, ori impreuna prinse pe un V din tabla de 2 mm grosime ( asa cum se vede in poza mea ), sint prinse ambele pe acel V original marcat Reno ( V-ul ala e luat de la dezmembrari )

                  Eu am pus fara releu, e greu de adus un alt + de forta pina in releu, oricum claxonul il folosesc decit la dat bip-uri, nu sa fac galerie la nunti - botezuri - cumetrii cum se claxoneaza acolo cite juma` de ora incontinuu...

                  Comment


                  • #39
                    am vazut o poza cum arata...
                    cumva, este marca FIAMM?

                    LE: se poate ceva detalii sespre frecventa goarnelor?
                    Last edited by mariannn; 8 September 2014, 14:06. Reason: Automerged Doublepost
                    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                    Comment


                    • #40
                      Sint niste claxoane ieftine ( chinezesti ) Brenkiser parca scria pe cutie...made in germany >> clar chinezesti, dupa cutia aia de carton lucios mi-am dat seama in care vin toate chinezariile ambalate.
                      Dar functioneaza bine, suna corect, intensitate sonora constanta, nu suna ragusit, sint aproape multumit de ele, la cit au costat, 20 sau 25 lei. Le-am probat dupa ce le-am platit, mi le primea inapoi daca nu imi convenea ceva la ele.
                      Frecventa nu o stiu, nu scrie pe ele, scrie decit HIGH si LOW.
                      Ti-am zis, folosesc decit la bip-uri nu claxonez intr-una asa sa ma aflu in treaba. Fara releu se poate topi contactul claxonului din maneta din bord dar daca nu faci abuz contactul rezista. Voi vedea in timp.
                      Se strica, se repara, se repara el omu da-pai claxonu `...

                      Comment


                      • #41
                        io vreau doar d-alea de Prestige!
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • #42
                          Si eu intii am fost la reprezentanta, am intrebat de un set de claxoane de prestige, asa cum spui tu...
                          Au cerut decit 90 euro un set de claxoane de prestige, asa ca nu m-am indurat sa dau banii astia, am mers pe low-cost.

                          Comment


                          • #43
                            90 euro? sa fie sanatosi! io vreau d-alea aftermarket!
                            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                            Comment


                            • #44
                              Rog colegii ce detin PH2 si au schimbat claxoanele, ii rog sa-mi confirme daca asta e mufa ca la PH2? sau mufa este la fel si la PH2 si PH1?
                              Attached Files
                              Last edited by mariannn; 10 September 2014, 08:47.
                              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                              Comment


                              • #45
                                schimbat trompetica de la loganul din dotare cu un claxon(exact cele din poza).
                                confirm afirmatia lui bogdan_cr, este loc mic acolo insa se poate monta claxonul bitonal!
                                de avut in vedere este ca se poate desface coltul barii de pe aripa si se cracaneaza suficient pentru a avea loc sa se execute operatiunea.
                                PS: mufa s-a potrivit perfect, doar ca la claxonul demontat, avea o fanta decalata.
                                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google