If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ziceti.mi si mie dak a.ti schimbat vreunu claxonul de la ph2 cu AC... am 2 claxoane de logan ph1 din 2006, se aud fbine... da am observat ca difera mufa si apoi dak mai ai si AC doar cu un batz poti ajunge la claxon ... nici vorba sa bagi mana
Multumesc.
Ca sa dai jos claxonul trebuie sa dai bara jos mai ales ca ai si AC nu ai nici o sansa sa le schimbi fara bara data jos trebuie stranse cu surub nu poti sa faci cu (batu). Cat despre mufe nu stiam ca difera si daca da iei mufa de la claxonul nou, dezizolezi pe cel vechi si o aplici.Operatiunea nu este foarte grea mai rau este ca trebuie sa dai bara jos.
ms Felix ... la faza cu bara data jos m.am gandit si eu ... numai sa reusesc sa fac partea electrica
si sa gasesc loc pentru ambele claxoane ca am impresia ca nu incap amndoua in locul ala... e posibil sa pun unu in stanga si unu dreapta si asta rezulta alte imbinari de cabluri si alta munca )... asta e. Daca s.au gandit domnii de la Dacia sa schimbe claxoanele pe ph2 fata de ph1 ... mai aveau umpic si montau o trompeta de bicicleta
Claxonul la PH2 este fixat chiar sub farul din stanga. Pentru a-l putea demonta e suficient sa scoti capacul de plastic de jos. Acesta este prins in trei suruburi si doi braduti.
Problema e mufa, are doua contacte (+ si -), eu asa ceva n-am gasit, nu am vrut sa tai cablul asa ca am renuntat pe moment.
Nu se poate... ar fi culmea.
Oricum, m-am uitat si la un PH1, asta avea goarna, prins intr-un surub mult mai accesibil. Se putea lucra lejer de sus, nu era necesara scoaterea capacului inferior...
Confirm, la PH2 sunt doua claxoane, cate unul sub fiecare far. Accesul se foate face lejer prin partea de jos, nu trebuie demontata bara ci doar capacele.
Last edited by Ozon; 22 August 2010, 10:40.
Reason: Automerged Doublepost
m-am gandit si eu sa-mi schimb claxonul,si poate o sa radeti, dar in momentul in care claxonez ma gadila in talpa... da ,dak tin piciorul stang pe sub pedala de aambreiaj(am obiceiul sa ma intind cateodata() si cand claxonez imi da vibratii ,e ca si cum te gadila in talpa si m gandesc sa vad care e treaba cu el.acu nu prea am timp dar sigur o sa fac ceva si pan atunci nu am sa-l folosesc.asta e ...nu stiu daca a mai patit cineva asa ceva.e o senzatie ciudata ....
Sper sa nu gresesc, dar parca la-m zarit in interiorul traversei metalice... aia care preia socurile in caz de accident. Dar ca sunt 2 la ph2 nu stiam, tre sa ma uit si eu ca sa il schimb, caci este penal, zici ca sunt pe scuter si nici macar unu dala mai scump
poi daia vreau si eu sa il schimb... am facut rost de 2 claxoane ph1 cu goarna ca vad ca la ph2 sunt ca la scuter ) vyp75 are dreptate cu claxoanele , am auzit la mai multi ca e la fiecare far, dar cu montaju nici nu mi.am bagat nasu sa desfac capacele ,ca multi au zis ca trebuie sa dau bara jos. totusi a reusit cineva sa schimbe mufa aceea , ca nu corespunde cu ph1? :-?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment