Salut , spuneti-mi si mie, cine se pricepe , merg puse arcuri sport pe ph2 fara sa se strice amortizoarele stock ? arcurile sunt h&r si coboara 3 cm garda la sol , multumesc
Arcuri Sport-strica Sau Nu Amortizoarele Stock?
Collapse
X
-
-
arcurile H&R coboara 4.5 cm , merg puse pe amortizoarele sport , dar le omoara un pic mai repede. Cauta ca sunt threaduri despre arcuri sport pe aici .Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
-
-
Arcurile sport nu strica amortizoarele stock, dar eficiena sistemului de suspensie va fi mai slaba pe denivelari. Amortizoarele sufera cand le comprimi foarte repede, dar daca arcul este mai dur, cursa este mai scurta. La extindere, amortizoarele nu opun rezistenta, la comprimare DA.
Daca vrei sa faci ceva de calitate schimba arc+amortizor, altfel lasa ce e pus din fabrica. E mai sigur si pentru tine si pentru noi ceilalti.
Comment
-
Sorin de ce este mai sigur si pentru noi ? Arcurile de exemplu Eibach merg bine cu telescoapele stock, le omoara in timp. Multe accidente in trafic vad numai cu masini stock nu prea vad cu masini modificate. Chiar daca ai masina modificata ( arcuri sport cu amort. stock ) si mergi normal nu se intampla absolut nimic doar daca intra alt tembel in tine. Viteza te omoara si neglijenta ca sa nu mai zic de bautura la volan.
Intreadevar daca nimeresti o curba denivelata si intri cu viteza iti cam fuge curul ( arcuri sport ) dar din cate am inteles si daca pui telescoape sport tot asa se intampla in curbe denivelate ( daca gresesc dati-mi in cap ). Deci asta inseamna sa ramana toata lumea cu suspensiile stock ca e mai sigur si pt ei si pt noi cei din trafic nu ? ).
Imi cer scuze acum am citit ca sunt H&R. Intreadevar astea omoara telescoapele de serie mult mai repede. Se recomanda telescoape sport la astea. Imi cer scuze
p.s. Sa nu te super pe mine Sorin, n-am nimic cu tine Doamne fereste e doar o contrazicere . Daca gresesc dati-mi in cap cum am mai spus )Last edited by Christnacht; 4 October 2010, 10:39.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
eu merg de vre-o 50 000 cu arcuri sport, si am avut de toate, eibach weitec si acu hr si amortizoarele nici pis nu zic, inca, deci depind eprobabil si de vreun defect de fabricatie care imediat devine exploatat de un arc mai tare
domnu florian, ce ai auzit mata despre weitec? ai avut o perioada lunga si vrei sa ne impartasesti si noua experienta ta nefasta sau vorbesti din auzite?sigpicMy ride
Comment
-
Originally posted by Christnacht View PostSorin de ce este mai sigur si pentru noi ? Arcurile de exemplu Eibach merg bine cu telescoapele stock, le omoara in timp. Multe accidente in trafic vad numai cu masini stock nu prea vad cu masini modificate. Chiar daca ai masina modificata ( arcuri sport cu amort. stock ) si mergi normal nu se intampla absolut nimic doar daca intra alt tembel in tine. Viteza te omoara si neglijenta ca sa nu mai zic de bautura la volan.
Intreadevar daca nimeresti o curba denivelata si intri cu viteza iti cam fuge curul ( arcuri sport ) dar din cate am inteles si daca pui telescoape sport tot asa se intampla in curbe denivelate ( daca gresesc dati-mi in cap ). Deci asta inseamna sa ramana toata lumea cu suspensiile stock ca e mai sigur si pt ei si pt noi cei din trafic nu ? ).
Imi cer scuze acum am citit ca sunt H&R. Intreadevar astea omoara telescoapele de serie mult mai repede. Se recomanda telescoape sport la astea. Imi cer scuze
p.s. Sa nu te super pe mine Sorin, n-am nimic cu tine Doamne fereste e doar o contrazicere . Daca gresesc dati-mi in cap cum am mai spus )
Nu ma supar, atat timp cat se poarta discutii constructive. Daca se face atac la persoana sau se jigneste atunci da, ma supar, dar aici chiar nu e cazul.
Eu sunt genul de om care ori fac treaba cum scrie la carte ori nu mai fac. De exemplu sunt persoane care mai lasa masina cativa cm, dar atentie taie din arcuri. Greseala mai mare ca asta nu exista. Masina aia e mai ceva decat o bomba.
Daca vrei suspensie sport, pune arcuri si amortizoare sport, deoarece amortizorul ala are si el anumite functii destul de importante, care stabilizeaza masina. Atentie ca suspensia sport solicita foarte mult sasiul masinii, la urcari pe borduri, gropi - parca vad ca se torsioneaza mai mult decat trebuie caroseria si altele, exista diferente majore intre o caroserie sport si una normala.
Mersul cu viteza mai mare presupune frana mai bune, anvelope mai bune + altele - pe scurt daca vrei ceva sport cumpara o masina sport. La acest gen de masini sunt modificate directia, suspensia, franele, siguranta ...
Uitate la masini din gama Dacia, sa zicem 1.4mpi sedan cu 1.4mpi MCV -> MCV-ul are discuri ventilate si tamburi mai mari (8" pe sedan, 9" pe MCV). Deci sunt multe chestii la care noi nu ne gandim. De exemplul echilibrul de franare este dat de repartitia maselor pe punti in momentul franari cu dimensiunile discurilor, tamburilor ...
Fostul meu sef concureaza la raliuri (WRC Romania) si avea un Renault 5 la care a vrut sa modifice rotile, sa puna un pic mai late. A intrebat acolo la teste ce trebuie sa faca si raspunsul primit a fost ca daca pune jenti mai late trebuie sa modifice franele, planetarele, discurile, etriere, basculele ... pe scurt renta sa cumpere alta. Intre timp a avut un accident si a cumparat o supernova pe care a facut-o pentru raliu - e scump sportul cu masini si nu prea sunt bani. Masinile in WRC sunt solicitate extrem de mult, dar si masinile noastre pot fi tot pe acolo in caz de derapaje ...
Comment
-
Originally posted by FlorianYFL View Postdin auzit domnu, de la colegu miu. cu el ma sfatuiesc cand doresc sa-mi achizitionez cevaPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment