Motor Schimbat 1,6 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    bine ca au schimbat motorul cu unul nou si nu l-au 'reparat' pe cel vechi.
    e de apreciat totusi.

    uite, unchiul meu si-a luat acum cativa ani un vw sharan si dupa cateva mii km i-a picat complet cutia de viteze.
    se intampla si la masini mult mai scumpe. important e ca s-a rezolvat.
    drumuri bune
    internal combustionizer

    Comment


    • #32
      am lucrat o perioada la chrysler si pentru o problema de presiune de ulei,cu acordu producatorului,i sa schimbat masina respectivului,masina avea 4-5 zile de cand a ridicato
      cutiile da se repara,dar producatoru a vrut sa vada el ca este cu motoru respectiv

      Comment


      • #33
        nu pui si tu niste poze cu clapeta de acceleratie de la 1.6 16v euro 5 , ca cineva zicea ca e electronica .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          La 1,2 16V euro5 e in mod sigur electronica, vazut azi la un Logan expus la dealerul din Roman, din nefericire nu aveau nici un 1,6 MPI sau 1,6 16V. Codul de pe clapeta 8200284968.

          Comment


          • #35
            Din soft s-a facut sa funtioneze cu Bioetanol E85? Ce s-a schimbat?

            Comment


            • #36
              softul... (10 caractere)
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Originally posted by nikuniku View Post
                am lucrat o perioada la chrysler si pentru o problema de presiune de ulei,cu acordu producatorului,i sa schimbat masina respectivului,masina avea 4-5 zile de cand a ridicato
                cutiile da se repara,dar producatoru a vrut sa vada el ca este cu motoru respectiv
                Cand va aud cu chestiile astea - ma gandesc ce usor sunt pacaliti oamenii...

                OK, producatorul a vrut sa vada ce-i cu motorul respectiv... insa nu inseamna ca masina aia a ajuns la gunoi.

                Cand aud textele astea de marketing: "Domne, i-au schimbat masina cu totul... Va dati seama!!!"

                Asa... si masina veche a fost reparata si a fost vanduta altui client fie ca masina noua fie ca masina foarte putin rulata... Deci???? Masina tot a ajuns in piata la un client in curte. Strict din motive de imagine, a fost data alta masina primului proprietar, si omul a devenit "brusc" FOARTE MULTUMIT.

                Strategii din astea de marketing, nu prezinta in general povestea pana la final: ce s-a intamplat cu masina respectiva??? ... probabil ca ea a facut un alt client "FOARTE MULTUMIT"... care eventual a primit si un anumit discount.

                Hai sa vedem realitatea si sa nu mai privim jumatati de poveste.

                Comment


                • #38
                  ion....eeee acu si tu ... .. nu mai spune la nimeni, mai facem si noi un ban din marketing



                  on topic:
                  haide-ti fratilor sa lamurim: cate masini cu aprox. credeti ca au probleme cu piesa respectiva? - in ce perioada s-au fabricat? - cum se manifesta? etc
                  e valabil doar la euro 5 sau nu?

                  Comment


                  • #39
                    Din cate am inteles din "sapaturile " pe care le-am facut, au fost probleme cu aprox 60 de motoare la seria de Logan 1.6 16v. Eu am fost al 3-lea la care au schimbat motorul. Din pacate ca o bila neagra pentru Dacia, nu am primit acasa o instiintare de prezentare in service pentru verificari.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google