Defect Fabricatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sau de la transport, pe trailer.

    Comment


    • #32
      @Savu se poate intampla , ce ai patit tu in reprezentanta de unde ai luat-o, ei acole le muta,le coboara de pe trailer,etc.
      Parerea mea ca nu este defect de Fabricatie ci de manipulare dupa ce a iesit pe poarte fabricii.
      Ca sfat daca ai casco repar-o daca nu fati casco dar fara franciza
      sigpic #

      Comment


      • #33
        eu unul cred ca cei din reprezentanta (sau cel de pe trailer)au indoit-o se mai intampla,dureros este ca nu au refacut-o cum trebuie,cred ca bunica-mea o refacea mai bine asta e
        numai bine!
        live to ride

        Comment


        • #34
          Sfatul meu e sa o lasi asa si sa te bucuri ca merge, incet incet o sa mai apara mici infundaturi de la tampitii care deschis usile si multe altele, eu spun asta din proprie experienta.

          Comment


          • #35
            Originally posted by usr1 View Post
            Si eu cind am luat masina nu am observat ca am primit-o cu capota putin indoita chiar pe mijloc unde e incuietoarea. Indoitura e ceva de genul cum e si la tine numai ca e pe o portiune de 10 cm.... in fine am lasat-o asa si nu are nimic,

            Eu am observat cam la o saptamina.... vopseaua nu era sarita zgiriata sau altceva ca sa zic ca a fost lovita prin parcare etc.... Cind am fost la dealer mi-au zis ca nu are cum ca a fost lovita & stuff. Mi-am bagat picioarele si am lasat-o asa ca nu aveam chef sa o duc la tinichigerie de noua.
            Aia e facuta de cineva care habar nu avea cum se inchide o capota si a apasat pe ea. aia de la service in general stiu sa le tranteasca.

            Originally posted by savu View Post
            repet nu a cazut nimic pe ea nu a fost implicata in vreun accident,doar nu eram tampit sa cer sa se repare pe garantie
            asa a venit din fabrica
            vad ca si aici se pune acceasi poblema ca a fost lovita...daca era asa nu mai ma agitam si acceptam consecintele
            lucrezi cumva la dacia? si ei au pus acelasi intrebari
            Tii masina in casa? Asta ca sa excludem vreo intamplare prin parcare sau ceva similar....
            Last edited by einstein1984; 27 April 2011, 11:22. Reason: Automerged Doublepost
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #36
              Arata ca su cum ar fi cazut pe tabla, de la inaltime, un PET plin cu lichid. Nu a zgariat tabla dar masa PET-ului combinata cu elasticitatea lui a deformat un pic cupola.

              Comment


              • #37
                Decat sa mergi sa iti tranteasca un pumn de chit acolo, asta daca recunosc baietii ca nu e din vina ta, mai bine mergi cu ea asa. Mi se pare ceva foarte minor. Daca nu ai garaj, si cam 90% suntem in situatia asta, oricat poate sa iti sara unu cu picioarele pe plafon noaptea si iti face la fel.

                Comment


                • #38
                  N-are nimic niste chit acolo, si nu e nevoie de un pumn.
                  Daca urmariti pe Discovery cum se reconditioneaza epave de masini de colectie, aia pun chit cu galeata, iese masina la licitatie si niste omuleti platesc zeci de mii de dolari pe o masina CHITUITA 80%.
                  Iar noi ne temem de o lingura de chit pusa pe o tabla neruginita. Alta teama mostenita de pe vremea Daciei 1300 cand se facea treaba de mantuiala.
                  Eu am chit pe o aripa pus acum 5 ani, ca mi-a julit-o si infundat-o un soferache. Si sta bine merci acolo chitul, nu se vede, nu se cunoaste, am si uitat exact unde e pus.

                  Comment


                  • #39
                    uite si eu am avut o problema cu portierele
                    la o luna dupa ce am achizitionat masina
                    iveam loc intre portiere de bagai un deget
                    (aqdica parca ramaneau deschise)
                    m-am dus la dealer si cei de acolo
                    le-au reglat si cand i-am intrebat
                    de ce s-a intamplat asta mi-au raspuns sec
                    ''defect de fabricatie''
                    la mine a fost usor sa le regleze si nu m-a costat nimic
                    dar la tine e cam greu sa recunoasca ei
                    ca i-ar costa prea mult
                    sigpic
                    http://www.loganclub.ro/forum/nt_16_mic-t38412.html

                    Comment


                    • #40
                      Ba nu-i costa deloc mult. Oficial e cam 700 de lei sa vopseasca plafonul cu tot cu materiale, in mod real e cam 300. Chiar de e greseala lor, incarca pe alti cativa pe deviz cu niste vopsea si chit, manopera e omul lor care si asa freaca menta in perioada asta din lipsa de clienti si s-au scos cu 100-150 de lei.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by savu View Post
                        salut colegi forumisti!
                        problemea mea sta in felul urmator poate ma poate ajuta cineva cu un sfat
                        am un logan faza2 luat anul trecut prin luna a-6,si abia acum am observat(spre rusinea,greseala mea) ca pe plafon un dreptul pasagerului (pe o portiune cam de 40cm) daca te uiti cu atentie si intr-o anumita reflexie a soarelui se observa un fel de cuta ca si cum tabla fost stramba si indreptata,se simte putin si daca se trece cu degetul peste ea,masina nu a fost implicata in nici un fel de accident nu am cu ea decat 4600km,am fost la servis cobalcescu de unde am luato au facu niste poze au trimis la dacia si am primit raspuns ca nu avea cum sa se intample asa ceva ca trece prin diverse etape de control si mi sa sugerat ca eu sunt cel vinovat si ca nu acopera garantia
                        mai pot face ceva sau daca nu am vazut la livrare asta este...
                        Salut savu,
                        pare sa fie totusi de la un pet cazut sau animal (pisica) sau minge (posibil sa fi cazut o minge de la copii) - stai linistit se intampla la absolut orice masina - macar masina noastra are un pret cat de cat corect - ce te faci daca se intampla (si se intampla ) la o masina de dai pe ea mai mult decat casa in care stai.

                        e greu de estimat din poza dar daca nu e suparator - las-o asa - iti spun sincer - in service vor pune chit apoi vopsea din nou - apoi (sunt 3748372 cazuri) scandaluri ca vopseaua nu a iesit - scandaluri ca vopseaua nu are aceiasi calitate ca cea originala (mizerie in vopsea) etc etc . nu mai vorbim ca demonteaza jumate din ea.

                        lasa interventiile casco pentru accidente (doamne fereste) - o cuta usoara ti-o face oricine oricand - animale, copii, mingi

                        Comment


                        • #42
                          Mi se pare aiurea ca si la masina noua sa stai cu ochii pe ea sa o inspectezi de parca ai lua`o din Vitan.Sincer sa fiu si eu daca as sesiza un defect la masina mi`ar sta gandul numai la asta.Cand iti iei o masina noua o apreciezi zic eu.Am si eu tot un ph2 din 2009 si am sesizat dupa ceva timp ca butonul acela de la reglajul farurilor e defect din fabricatie.Cand il miscam se invartea dar revenea tot la pozitia lui cea mai joasa.Nu am avut probleme cu garantia in schimb,mi`au comandat sistemul de reglaj al farurilor.Am asteptat atunci vreo 2 sapt sa vina.
                          Satisfac blonde pe gume Turbo.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by valeriuciprian View Post
                            Nu a venit asa masina din fabrica...pot garanta 100%...am fost in fabrica si am vazut cate persoane inspecteaza masina pana ajunge sa fie urcata pe trailer...chiar nici una sa nu fi vazut plafonul stramb?...ma indoiesc....in fabrica masina dupa vopsire intra intr-un tunel cu neoane...acolo se vede orice neregulalitate a tablei.
                            Zici ca ai luat-o in luma a 6-a anul trecut...nu te-ai uitat de atunci si pana acum ce frumos se reflecta soarele in plafon?...eu da.
                            Maestre, nu te mai da avocatul diavolului. Am patit-o si eu cu un ph2 ; dupa ce am luat-o de la dealer, cand am ajuns acasa am constatat ca era o indoitura la aripa din spate sus la stalp. Si sa fim seriosi, sa nu mai vorbim de nenii aia cu ciocanele prin platoul de retus (inalta tehnologie).
                            Parerea mea ca trebuie verificata atent inainte de a ridica masina.

                            Comment


                            • #44
                              Nu ma iau de tine pentru adresarea cu "Maestre"...te intreb doar...ai fost la uzina sa vezi cum se construieste o masina?
                              Si tu ai gresit...cand cumperi un produs nu te uiti la el?Mai ales ca e vorba de o masina?
                              Nenii aia cu ciocanul nu sunt din Romania...nu te mai uita pe Youtube ca dauneaza.
                              Last edited by valeriuciprian; 6 September 2011, 22:09.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                si eu am tot faza si eu am o pata deasupra pe plafon tot defect de fabricatie la mine se observa ca a cazut ceva si cei ce au livrat masina stiau pentru cs se vede o urma de corectie.dar decat sa imi strice vopseaua cu cea din service care iese mai mata am lasat-o asa.a si schederul de pe stalpul de pe partea soferului nu vine lipit de plastic dar asta e.Mie mi-au spus ca daca tu ai semn ca ai primit masina poti sa te pui si in cap ca asa va ramane nu se repara pe garantie.De dacia si muncitorii grabiti

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google