Placuta Ovala 1,6 Mpi 85 Cp Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poze promise...

    Motor: 1.6 8v EURO 5 85CP
    Data fabricatiei masinii: octombrie 2011

    Nu am putut face poza electropompei de servodirectie (din motive logice, adica trebuia sa dau jos bara fata...) si pose sub masina (deci tot un mister ramane cea de`a 2a sonda labda, dar cea de pe galerii, de la motor, se vede destul de clar...)
    Motorul nu-l cunosc in detaliu, dar se vede si din poze... Ce mi-ar fi placut e ca ambreiajul si acceleratia e sa nu mai fie pe cablu... In ceea ce priveste directia servo electro-hidraulica, ofera destul de mult feedback (fuge volanul la gropi mai serioase, linii de tramvai sau borduri), oferint totodata usurinta in manevre...

    PS:chederul e pus de mine si opreste f bine patrunderea prafului in compartimentul motor... (inainte de a-l pune, capacul filtrului de aer era gri de praf... deci merita investitia ... parerea mea!)
    Attached Files
    sigpic
    Show your car off in public, ride her hard in private...
    http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

    Comment


    • #17
      Sonda cea care ai foto tu se numeste sonda amonte ( inainte de catalizator ), cea de-a doua este sonda aval ( dupa catalizator ), asa ca e pusa intr-o pozitie imposibila, o vezi decit masina suita pe rampa, imediat dupa catalizator, pe sub scut pe acolo pe undeva.
      Si trebuie sa fi foarte multumit de acceleratia si ambreiajul pe cablu, nasol e cu acceleratia " by wire " ( wow, ne-am americanizat si noi ...) si cu ambreiajul hidraulic, ambele creeaza multe probleme posesorilor...

      Comment


      • #18
        Adevarul e ca am avut mici "chichite" cu amandoua...mi`a iesit siguranta cablului de la acceleratie si ramaneam cu acel cablu "suspendat" daca nu ridicam capota inainte de a pleca la drum...
        Iar in ceea ce priveste cablul de ambreiaj...Mi s`a dezsurubat cand eram la tzara... cand sa ma intorc duminica seara, imi tot patina ambreiajul... Incepuse sa miroase a ambreiaj... Salt capota, il mai filetez o spira... doua... Pana la urma l-am rezolvat... A 2a zi m-am dus de dimineata la reprezentanta si le`am povestit... A sarit ala de la ghiseu cu gura pe mine de parca as fi desfacut blocul motor... "cine te-a spus sa umbli? sunai, chemai o remorca..." etc, M-am luat in gura cu el..."stai domle ca nu am umblat la masina ta, dupa cum vezi , merge, am ajuns in oras, acum am venit cu ea de acasa..." Dupa aia l-a chemat pe inginer sa o ia in test... A scartaito un pik la plecare, a manevrato prin parcare, dupa care a scos`o pe europeana... S-a intors in vreo 10 minute..."furiosu" repede.. "cum e sefu? rau?" Inginerul vine la mine fara sa ii zica nimic aluia... "domle`, chiar ai reglato bine... e la fix!" Na intorc catre ala, abia ma abtineam sa nu-l injur..." dal incolo de ambreiaj, ca Loganu` nu e avion... mai stiu si eu una, alta chiar de nu am salopeta..." )Ca sa ii dau satisfactie, i-am cerut alta siguranta pt cablul acceleratiei si ceva sa nu se mai dezfileteze cablul ambreiajului...
        sigpic
        Show your car off in public, ride her hard in private...
        http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

        Comment


        • #19
          Capacul este diferit in poze la adyta fata de cele de la phanes. Din ce an este a ta adyta? Am vazut la un logan din 2012 ~ ca la adyta.
          1.6 16v este mai scump cu 550 euro si am citit pe forum ca este mai "pretentions" la intretinere decat 1.6 8v.

          Comment


          • #20
            viper78 machinetele nu sunt ale mele , sun fabricate iunie, respectiv august 2012 au acelasi capac ca si pe lodgy, noul sndero noul logan
            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

            Comment


            • #21
              sandero si lodgy
              Attached Files
              Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

              Comment


              • #22
                mersi adyta ....e clar, cele noi sunt asa...nu mai scrie Renault si capacitate...

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google