Placuta Ovala 1,6 Mpi 85 Cp Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Placuta Ovala 1,6 Mpi 85 Cp Euro 5

    Salutare, ma poate ajuta cineva cu o placuta ovala de Logan cu motor de 1,6, produs dupa 1 ianuarie 2010 sau de la unul Euro 5. Am nevoie si de numarul de fabricatie al motorului, asta se gaseste pe una din facturile primite, daca nu este trecut pe carnetul de intretinere.

  • #2
    Dar pt ce ai nevoie? Mentioneaza tot ca sa te ajute lumea...
    sigpic
    Show your car off in public, ride her hard in private...
    http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

    Comment


    • #3
      cautam una sa vad daca acceleratia este tot pe cablu, si daca exista si alte modificari pe langa catalizator. Pana acum am descoperit ca pompa de servodirectie este electrica, disparand astfel intinzatorul de pe cureaua de accesorii, unul destul de scump dealtfel. Asta conform Dialogys.

      Comment


      • #4
        motor 1.6 8v

        cum arata motorul E5 1.6 8v? are cineva vreo poza pe masina?
        apropo, se mai merita achizitia unui logan laureate acum, bineinteles cu reducerea de 6000 ron (3 tichete de casare) ????

        Comment


        • #5
          Poza facute pe inserat, dar, ca aspect e la fel cu vechiul 1.6 mpi... (nu stiu sigur daca cel vechi avea 3 sonde lambda... cea vizibila pe galeriile de evacuare de cxum deschizi capota...)
          Imi pare rau k nu il am pozat "pe lumina"... Maine trebuie sa ii fac poze pt. casco... Nu promit, dar sper sa le pun la MY RIDE (linkul in semnatura)...
          PS: Chederul e pus de mine... nu e din fabrica... :P (Concluzia mea: MERITA!)
          Attached Files
          sigpic
          Show your car off in public, ride her hard in private...
          http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

          Comment


          • #6
            Originally posted by phanes View Post
            Poza facute pe inserat, dar, ca aspect e la fel cu vechiul 1.6 mpi... (nu stiu sigur daca cel vechi avea 3 sonde lambda... cea vizibila pe galeriile de evacuare de cxum deschizi capota...)
            Imi pare rau k nu il am pozat "pe lumina"... Maine trebuie sa ii fac poze pt. casco... Nu promit, dar sper sa le pun la MY RIDE (linkul in semnatura)...
            PS: Chederul e pus de mine... nu e din fabrica... :P (Concluzia mea: MERITA!)
            Sigur nici a ta nu are 3 sonde lambda.

            Comment


            • #7
              Le-au pus servo electric care nu conferă niciun feedback în volan şi care la peste 80 la oră dansează volanul de zici că e în gol.
              Încearcă să îţi iei mai bine 1.6 16v, eu în locul tău aş lua una second hand euro 4, dacă ai ceva bănuţi găseşti ceva în stare bună, nu pregătită de samsari.
              Loganul 1.6 16v euro 4 cu servo (cu pompă "mecanică") şi volan de piele a fost cel mai bun logan. Servo-ul e mult mai ok, pe volanul de piele ai aderenţă bună faţă de celălalt şi motorul răspunde foarte bine la acceleraţie, e plăcut la condus înafară mai ales.
              Părerea mea.
              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

              Comment


              • #8
                Originally posted by viper78 View Post
                cum arata motorul E5 1.6 8v? are cineva vreo poza pe masina?
                apropo, se mai merita achizitia unui logan laureate acum, bineinteles cu reducerea de 6000 ron (3 tichete de casare) ????
                Un pic diferit fata de cele euro4, ca si amplasament, alternator, catalizator, compresor aer; sunt cateva poze la posturile 7211 si 7217; colegul @maracineb (MAM) are asa ceva; poate te ajuta si cu placuta.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  E5 1.6 mpi. 8v 85cp
                  Attached Files
                  Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                  Comment


                  • #10
                    Unde e pozitionat catalizatorul?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      eu am 3 sonde lambda (stiu sigur ca mi-am schimbat deja una si mi-a spus inginerul in gluma " bine ca nu ti s`au dus toate 3") mi-au schimbat-o pe garantie...nici ei nu si`au dat seama de la ce a pornit (probabil a fost defecta din fabrica) pt ca nu dadea noxele corect si cb imi fluctua in consum... m-am dus la ei de i-au pus OBD`ul... )
                      Revin imediat cu poze... cobor acusi la ea...
                      Voi poza motorul din mai multe unghiuri, dar eu am capacul filtrului de aer ca la vechiul motor e4... Servodirectia o am asistata electric... (dispare din feeling la viteza, dar e usor la manevre... cand invart volanul, se aude un "vajait" din fata rotii fata stanga, de la "motorul electric"...)
                      sigpic
                      Show your car off in public, ride her hard in private...
                      http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                      Comment


                      • #12
                        pai si tu crezi ca ala nu fabula cand a zis toate 3 ? )
                        la motoarele in V vad rostul a mai mult de 2 sonde... asta nostru nu il vad...
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          nu stiu ... nu pot confirma... or fi 2... eu stiam de 3... una pe galeriile de evacuare (cea de sub capota), una pe "gatul evacuarii", innaintea catalizatorului, si una dupa catalizator...
                          asa stiam eu... poate gresesc... nu vreau sa dezinformez pe nimeni... (inca nu m-am bagat sub masina sa vad...) )
                          sigpic
                          Show your car off in public, ride her hard in private...
                          http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

                          Comment


                          • #14
                            Ambele sunt in compartimentul motor, inainte si dupa catalizator, una montata vertical iar cealalta orizontal; sub masina , pe coloana de evacuare eu n-am vazut nici una.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ionescu liviu View Post
                              Le-au pus servo electric care nu conferă niciun feedback în volan şi care la peste 80 la oră dansează volanul de zici că e în gol.
                              Părerea mea.
                              Eu am 1.6 16v euro5 cu servodirectie electropompa si mi se pare bun feedback-ul spre volan, adevarat ca am mers decit max 160km/ora, din cauza traficului .
                              Pompa electrica poate sa fie variabila functie de viteza, la Duster e asa configurata, dar implica legaturi electrice intre ABS - ESP ( ceea ce Loganu n-are ) si electropompa. Pentru servodirectie electrica variabila e necesar ESP-ul in ecuatia asta.
                              Pentru cei deranjati de feedback-ul mic ( mie nu mi se pare mic deloc nici la viteze mari ) exista posibilitatea modificarii cu sonda Clip a turatiei motorului pompei de la 1000 rot/min la 3000 rot/min ( cit e reglat in fabrica ) in pasi de cite 500 rot/min, poate fi reglata la 2000 rot/min care asigura si un feedback corespunzator si o asistare suficienta a directiei.

                              Scuze daca se considera off-topic.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google