Sa Renunt La Garantie>?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa Renunt La Garantie>?

    avand in vedere costurile reviziei la dealeri voi ce spuneti sa renunt sau nu.eu zic ca de banii ce ii dau in plus daca este cazul imi pot repara pe banii mei masina

  • #2
    Daca ai garantie 3 ani e bine sa o pastrezi, costurile reviziilor nu sunt asa de mari daca stii sa vorbesti cu oamenii. Eu am vorbit intai cu un mecanic de la un service autorizat, i-am dat si lui de o bere si am putut sa-mi aduc uleiul si filtrele cumparate de mine (mult mai ieftine ca in reprezentanta).

    Comment


    • #3
      Originally posted by biancamarius5 View Post
      avand in vedere costurile reviziei la dealeri voi ce spuneti sa renunt sau nu.eu zic ca de banii ce ii dau in plus daca este cazul imi pot repara pe banii mei masina
      Este bine sa iti pastrezi garantia cel putin pana la revizia de schimbare a distributiei. La 300 de RON o revizie, e destul de acceptabil fata de alte marci.
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #4
        Eu nu înţeleg ce costă aşa mult o revizie. Câteva sute de lei ? Uleiuri scumpe ? Eu am băgat M1 ESP la 46 lei, filtre ieftine, etc. Ce este scump până la urmă !?
        Dacă nu poţi să-ţi plăteşti reviziile ca să beneficiezi de garanţie atunci înseamnă că Loganul e o maşină prea "mare" pentru tine.
        În topurile mărcilor de maşină Dacia e fruntaşă la preturile de cost mici a reviziilor anuale, situate undeva la maxim 125 euro în regim normal de exploatare.
        Ce crezi că o să repari la ea în următorii 5 ani în condiţii de exploatare normale ?
        Trebuia să spui la achiziţionare că nu vrei garanţie şi poate îţi mai făceau reducere de vreo 500 euro la factură.
        Numai bine.
        Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
        sigpic

        Comment


        • #5
          poate nu ai inteles.eu nu vreau sa dau banii inutili
          mai bine ii folosesc sa cumpar altceva masinii.daca ti se pare ca e convenabil sa dai 150 lei in plus este treaba ta
          oricum garantia este mai mult pierdere de timp.crede-ma am avut o problema si am preferat sa dau banii din buzunar decat sa stau ore in service.asa e la campulung.nimic nu prea se da pe garantie

          a si poate nu stiai dar nu la toate piesele ai garantie 4 ani motorul cutia vopseaua intra in garantie 4 anicum e cazul meu.eu deja am faqt 50000 km si cam am pierdut din garantii.
          Last edited by biancamarius5; 5 July 2011, 12:37. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Eu zic sa renunti, la ce poate sa te ajute garantia aia.
            Inainte sa apara treaba asta cu garantia la Dacia, ii auzeam pe multi "pai da bă, ai vazut ca o masina serioasa iti da si garantie, la noi nu-ti da nimic". Acum cand avem garantie "aaaa pai trebuie sa platesti reviziile... ce sa fac eu bă cu garantia, la ce-mi trebuie mie...".
            Un pic de off topic (zic un pic, pentru ca are legatura cu ce am scris mai sus): eu am curaj sa pun pariu pe ce vreti voi, daca (prin absurd vorbind, evident) peste ceva ani vom avea autostrazi si se va percepe o taxa de mers pe ele, toti astia (bine... nu chiar toti, marea majoritate) de se bat cu pumnu' in piept ca nu au autostrazi, vor merge tot pe DN-uri, pe princpiul "lasa bă, ce-mi trebuie mie autostrada, nu ma grabesc nicaieri".
            Last edited by vitriol; 5 July 2011, 12:42.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Gozmin View Post
              Eu nu înţeleg ce costă aşa mult o revizie. Câteva sute de lei ? Uleiuri scumpe ? Eu am băgat M1 ESP la 46 lei, filtre ieftine, etc. Ce este scump până la urmă !?
              Dacă nu poţi să-ţi plăteşti reviziile ca să beneficiezi de garanţie atunci înseamnă că Loganul e o maşină prea "mare" pentru tine.
              În topurile mărcilor de maşină Dacia e fruntaşă la preturile de cost mici a reviziilor anuale, situate undeva la maxim 125 euro în regim normal de exploatare.
              Ce crezi că o să repari la ea în următorii 5 ani în condiţii de exploatare normale ?
              Trebuia să spui la achiziţionare că nu vrei garanţie şi poate îţi mai făceau reducere de vreo 500 euro la factură.
              Numai bine.
              eu nu ma refeream la asta dar nu vreau sa dau banii aiurea pe ceva ce e posibil sa nu imi foloseasca.a si la campulung mai bine decat sa faci ceva pe garantie faci cu banii tai.vei economisii timp si nervi.aici nu prea se da nimic pe garantie si daca se da se da dupa 2 3 saptamanii ca trebuie sa vina inginerii la dacia sa vada daca e defect de fabricatie si mai trebuie sa dai si spaga de la mecanic pana la inginer ca altfel ramai cu hartia.crede-ma sunt patit

              Comment


              • #8
                eu unul am schimbat interiorul la scaun partea lombara pe garantie, cred ca majoritatea de pe forum a schimbat ceva in garantie.
                Ps. daca nu esti ascultat de reprezentanta dacia suni la vocea clientului,etc.
                sigpic #

                Comment


                • #9
                  inca ceva verificati sa vedeti ca acei trei sau patru ani nu acopera toate elementele masinii si in principiu ce tine de directie nu prea se da pe garantie fara spaguta

                  crede-ma mie nu imi indica bine la benzina si am preferat sa merg asa cu ea
                  cei de la vocea clientului au spus sa filmez problema.plus ca imi cad ceasurile de pe bord.a uitam sa mentionez prima oara mi-au curatat toate cablajele dar degeaba la fel face

                  a am mai schimbat blocul de lumini dar cu mult noroc.dupa ce am facut 3 reclamatii la campulung la service au spus sa mai stau pana se arde de tot blocul de lumini.am avut noroc ca am fost in zona service-ului si am ajuns repede ca iesise fum iar acolo deja luase foc.a sa va mai spun ca nu aveau blocul de lumini pentru faza 2 si mi-au spus sa las masina pana gasesc ei bloc pentru faza 2.raspunsul lor a fost cauta unul la dezmembrari pana vine cel nou.buna garantia
                  Last edited by biancamarius5; 5 July 2011, 12:50. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Bine... o sa deranjeze ce spun acum, dar trebuie sa recunoasteti ca asa e... din pacate.
                    Pai daca tu te duci in service si dormi pe tine in timp ce te uiti in gura aluia, normal ca nu rezolvi nimmic. Din pacate, sistemul in tara asta este de o asa maniera, incat daca nu spui ce ai de spus, toata lumea te ia drept fraier.
                    Eu am fost la service pentru ca aveam o scurgere de ulei pe la capacul de distributie. Inainte sa ma duc in service, m-am dus cu lectia pregatita (am citit pe net, pe forum-ul asta, deci m-am interesat de problema). Asa... si am ajuns acolo, le deschid capota, le arat problema, la care ei, cica "haideti sa stergem uleiul si veniti dupa doua saptamani sa vedem daca mai apare". Atunci le-am spus, nu prietene, tu stii deja de problema asta si cu siguranta nu sunt primul caz. Acum ii faci poza, o trimiti la uzina si comanzi piesele care trebuiesc inlocuite. S-a uitat ala la mine asa, la modul "asta a venit sa ma invete pe mine ce sa fac?!", s-a dus sa ia aparatul, a facut poze si intr-o ora mi-a zis ca pot revenii intr-o saptamana, cand estimeaza ei ca ajung piesele. Si s-a rezolvat.
                    Alta problema, tot pe garantie (termostat defect). M-am dus la ei pentru ca temperatura motorului nu mai urca la 4 linii. Au bagat-o pe tester, s-au uitat la ea si au ajuns la concuzia ca totul este perfect, ca nu am nicio problema. Atunci le-am zis sa puna mana pe furtunul care face legatura cu radiatorul de racire si s-au sucit.
                    In ambele cazuri a fost nevoie de 2-3 poze cu Nicolae Grigorescu, ca altfel nu merge treaba, dar s-a rezolvat pe garantie.
                    Last edited by vitriol; 5 July 2011, 13:14.
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #11
                      cand primesti un raspuns de la vocea clientului ca ceasurile de bord sunt<<au rol doar informativ si nu sunt mijloace precise de masura>>poti sa te uiti la nicolae grigorescu si sa plangi ca ai luat logan
                      la tine arata diferenta de combustibil (ma refer la liniute)atunci cand e motorul pornit fata de atunci cand intri in modulul acela de arata nr de litri
                      Last edited by 77sky; 4 October 2011, 07:23.

                      Comment


                      • #12
                        Colegule, ce am spus eu mai sus este valabil pentru toate service-urile tuturor marcilor de masini din Romania, nu se intampla doar la Dacia.
                        Trebuie sa te implici si tu mai mult, nu sa iei de buna ce zic ei, sau sa te resemnezi pentru ca o vac... pardon, o doamna ti-a scris ce ti-a scris.
                        Acum nu stiu ce sa zic, fiecare face cum crede ca e mai bine.
                        Daca tu esti linistit cu tine asa, este ok. Dar nu vii dupa aia sa zici ca hau, ca bau, ca aia, ca sistemul, etc.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          mersi dar cred ca mai sunt persoane de au patit asa si de ce sa dau spaga decat sa platesc reparatia.a si inca ceva daca nu ai becuri originale philips papa garantie.stiu cazuri.toate piesele trebuiesc originale.chiar si covorasele interioare a si trebuiesc montate in service autorizat.adik unu daca nu vrea sa iti dea garantie si te duci si cu tupeu gaseste el ceva sa te scoata din garantie.tu la orice interventie asupra masinii trebuie sa ai factura din service dacia.intreaba sa vezi ca asa e

                          Comment


                          • #14
                            Atunci... bine. Renunta la garantie.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #15
                              @biancamarius tu fa cum crezi ca e mai bine, de fapt tu stiai deja raspunsul la intrebarea pe care ai pus-o la inceputul thread-ului, ai intrebat si pe altii doar asa de chestie.
                              Cat despre pierderea garantiei, nu e dracul chiar asa de negru, cunosc persoane care au mers la revizie cu modificari vizibile (gen faruri, stopuri, iluminare bord modificata) si nu a pus nimeni problema ridicarii garantiei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google