@mat: bacteriile de care zicit tu, circula si cand nu e pornit a/c -ul, circula atata timp cat aerul se plimba prin tubulatura. nu vrei bacterii, nu folosesti de fel ventilatia. cat despre cei care sufera, da, sunt oameni sensibili, insa multi sunt cei care devin sensibili ca urmare a folosirii incorecte a a/c-ului. si aia nu e vina fabricii de masini, ca bolovanul nu opreste a/c u cateva minute inainte de oprirea motorului, sau ca ajuns la destinatie, nu da 10-20 de secunde caldura la max cu usile deschise la masina, cat sa usuce acea tubulatura, sa nu mai creasca acolo ciuperci si gandaci de-aia mici.
Solutii De A Face Racoare In Masina Fara AC Care Dau Rezultate Fara A Te Imbolnavi
Collapse
X
-
Bacteriile nu sunt asa de daunatoare in mod normal precum se crede. Ele sunt peste tot, sunt cu milioanele pe pielea noastra chiar si dupa ce am facut dus.
Citat:
"Majoritatea bacteriilor nu reprezinta catusi de putin un pericol, iar unele sunt chiar benefice. Ele joaca un rol vital in digestie, de pilda. De fapt, exista mai multe bacterii individuale in intestinele noastre decat celule umane (cu propriul nostru ADN) in restul corpului."
Microbii si virusii sunt de sute de ori mai periculosi si ai mai multe sanse sa fii imbolnavit in viata de zi cu zi decat sa ai probleme cu bacteriile. Singura problema cu ele e cand e vorba de rana deschisa, cand poate aparea o infectie.
Faza cu bacteriile daunatoare a aparut de cand au aparut (nu neaparat la noi in tara) reclamele cu detergentii de baie care "omoara toate bacteriile".
Comment
-
Ca si concluzie, indiferent ce solutii s-ar propune pentru a face racoare in masina, pana la urma cea mai eficienta este aceea de a avea "aer conditionat" ( va spun din experienta celui care a condus o perioada de timp masini fara aer conditionat )
Restul e cancan !
Comment
-
Cu bacterii sau fara bacterii, e mult mai bine sa stai la racorica cu AC pornit mai ales cand e canicula afara si trafic infernal. Ce sa facem acum sa murim de cald. Eu nu as renunta pentru nimic la AC chiar si cand este mai rece afara, simt ca imi desfunda nasul de parca as fi la munte. :d
Comment
-
macar sper ca-ti dezgheata parbrizul in 5 minute... decat parbriz incalzit de focus care-i peste 800 de lei ...
tre sa fii plecat sa crezi ca-ti incalzeste toata masina . pe caldura nu face mai nimic. mai buna e ventilatia masinii ...Last edited by Costi-bc; 6 October 2012, 04:48.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
Pt cei fara A/C cateva sfaturi "de racorire":
- luati masina de culoare alba (evident sfatul e valabil pt viitori cumparatori); e diferenta semnificativa a temperaturii interioare intre o masina alba si una de culoare inchisa (pana acum am avut numai masini de culoare inchisa, sotia la fel are de culoare inchisa, Loganul il am alb si e diferenta clara);
- folie (evident omologata, Llumar sau altceva cu protectie UV) cat mai inchisa pe geamurile spate (macar de 80%, daca 95% vi se pare prea "intunecoasa"), pe fata cea de 27% (sau cat e cea legala), eventual banda parasolara la parbriz (din folie 95%);
- multi recomanda izolarea conductelor de la calorifer, o metoda mult mai eficenta e sa puneti robinet la calorifer si vara il inchideti (am aplicat aceasta solutie cand am avut Supernova, chiar daca avea AC si se simtea diferenta);
- daca puteti, facti o izolatie macar la plafon;
- pt volan o "husa" de culoare deschisa (gri deschis, crem, etc.) ar fi utila;
- evident parasolar pt parbriz cand stationati e f util...
Pt cei cu A/C:
- inainte cu cateva minute de a ajunge la destinatie, opriti A/C-ul de la buton, dati ventilatia pe tr 3-4 cu aer de afara (nu recirculare); in felul asta se realizeaza "uscarea" evaporatorului (umezeala favorizeaza dezvoltarea in exces a bacteriilor), cat si trecerea treptata de la temperatura din interior (racoare cand folositi A/C) la canicula din exterior (socurile de temperatura nu sunt bune pt organism);
- folositi A/C astfel incat nu sa va fie rece/racoare, ci sa va fie putin cald (mai ales daca veniti incinsi/transpirati de afara, din canicula); multi fac gresala sa foloseasca racirea la maxim si apoi se plang de sinuzite, dureri de cap/gat, etc...ca sa nu mai zic de socul care il sufera organismul cand iesi din masina;
- nu A/C-ul iti face rau, ci A/C-ul folosit necorespunzator (prea rece, prea puternica turatia ventilatorului, indreptat direct spre pasager, etc); faza cu "nu suport aerul conditionat, imi face mai mult rau, etc." e o treaba pur psihica; cu siguranta e mult mai daunator curentul de la geam deschis (ca sa nu mai zic de variatiile de viteza, in special in localitate) decat ventilatorul climatizarii.
Comment
Comment