Scuze ca pun aceasta intrebare dar am vazut o gramada de prostii pentru aceasta problema:ventilatoare,aer conditionat portabil,paravant si geam deschis eu acum vreau ca cei ce au asa ceva sa spuna asta e solutia perfecta.nu vrea raspuns gen pune AC cumpara masina ce are AC
Solutii De A Face Racoare In Masina Fara AC Care Dau Rezultate Fara A Te Imbolnavi
Collapse
X
-
folie neagra maxim pe spate si pe fata si eventual si parbriz folie transparenta speciala pentru razele uv, macar un pic ar mentine racoare...si o bere rece pentru pasager )))))" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Cum ma descurc eu fara AC? Simplu, tin masina in zona unde vine umbra cel mai repede intr-o zi plina, mereu asez parasolarul pe parbriz, la drum deschid geamurile spate cam 10 cm coborate, geamul meu in localitate la maxim jos, nu am probleme cu curentul ci mai degraba cu AC de aceea am ramas cu un inceput de sinuzita de la AC din vacanta din Grecia de vara trecuta. Am masina alba sa diminueze radiatia solara. Aeratorul merge pe treapta 3 si in cazuri extreme pe 4. Mi-am montat un filtru de polen in habitaclu si o plasa in zona gaurii de absorbtie a aerului din zona stergatoatelor-capota. deoarece acoloe ra o gaura imensa si nici filtru neavand eram plin de praf si frunze.
Hmmm cum ma mai racoresc, ar trebui sa izolez conductele de caldura de sub bord, cele care sunt langa acceleratie si sunt fierbinti la drum lung, acelea cedeaza o caldura semnificativa in habitaclu.
Mai conteaza si tipul huselor, sa nu fie din material vinilinic sau plastic, sa nu lase pielea sa respire....
Deci eu cam asa ma protejez impotriva caldurii, astept si alte inventii sau trucuri toate cele bune.
Cei mai mari o spun ca motorina e carburantul diavolului! Deci spune multe asta!.sigpic
Comment
-
merg ca un cocalar .. cu geamul lasat jumate jos in dreptul soferului ...
cu toate ca am AC .. nu prea il suport .. sunt tanar am 18 ani .. dar nu prea il suport .. m-am obisnuit cu geamul lasat ... din reflex il las un pic jos .. si iarna il mai lasam ...Vand toba sport/subwoofer+statie/senzori de parcare si altele
http://www.loganclub.ro/forum/showpo...56&postcount=1
Comment
-
am masina din 2006 si am incercat diverse metode
- am pus folie pe geamuri
- am montat 2 aparate de aer conditionat portabile de alea cu apa de la frigider si cu niste capsule cu gheata
- am mers cu geamul deschis
si ce credeti....
anul acesta nu am mai suportat si mi-am montat AC
- nu se compara cu nimic altceva
iar chestiile cu nu folosesc AC-ul ca-mi curge nasul sunt povesti
am doi copii un baiat de 5 ani si o fata de 10 luni si am mers cu ei la Bucuresti si inapoi (800km) cu AC-ul pornit si nu a patit nimeni nimic.
Daca ai AC poti regla ventilatorul pe treapta 1 si directionezi aerul astfel incat sa nu-ti bata direct pe corp si nu se intampla nimic. dealtfel aerul poate fi combinat si cu aer cald.
Singura metoda eficienta de a face racoare in masina este sa apesi butonul pe care scrie AC...celelalte sunt povesti.
pentru a rezolva problema caldurii din masina trebuie sa inlaturi sursele de caldura
toate elementele calde din masina functioneaza ca niste radiatoare(calorifere) care degaja caldura la interior. Bordul incalzit de razele soarelui, cupola etc. daca mentii reci aceste elemente nu va mai fi cald in masina.
Comment
-
Originally posted by Tudor View Postfolie neagra maxim pe spate si pe fata si eventual si parbriz folie transparenta speciala pentru razele uv, macar un pic ar mentine racoare...si o bere rece pentru pasager )))))Last edited by Cristi_Xp; 14 July 2011, 09:20.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Nu raspundeti la intrebare. A intrebat ce poate face pentru a fi mai racoare in masina, nu sa puna AC.
Pentru a fi mai racoare...izoleaza conductele de sub bord, dau caldura foarte mare. Izoleaza esapamentul sub masina, costa pe la vreun mil jumate banda izolatoare. Pune folie fata-spate. Si paravanturi, vei merge cu geamul deschis oricum. Am vazut la un coleg ca si-a izolat plafonul cu izolator din constructii, poti izola plafonul, usile, bordul, podeaua. Ar trebui sa mearga. Iti poti lua si o husa scaun cu ventilatie.
Comment
-
Originally posted by biancamarius5 View PostScuze ca pun aceasta intrebare dar am vazut o gramada de prostii pentru aceasta problema:ventilatoare,aer conditionat portabil,paravant si geam deschis eu acum vreau ca cei ce au asa ceva sa spuna asta e solutia perfecta.nu vrea raspuns gen pune AC cumpara masina ce are AC
Cand am mers spre mare de exemplu, am calatorit noaptea pentru ca ziua ar fi fost caldura prea ucigatoare.
In rest dupa cum a mai spus si cineva mai sus, parasolarul sa fie intotdeauna montat pe parbriz cand masina stationeaza. Eu am si un parasolar pentru luneta.
De asemenea poti lasa geamurile deschise 1 centimetru pentru a nu se acumula aer incins atunci cand masina e parcata.Logan GPL 1.4
Comment
-
Originally posted by Cartinescu View PostAm vazut la un coleg ca si-a izolat plafonul cu izolator din constructii, poti izola plafonul, usile, bordul, podeaua. Ar trebui sa mearga. Iti poti lua si o husa scaun cu ventilatie.
Originally posted by stolniceanulucian View PostDe asemenea poti lasa geamurile deschise 1 centimetru pentru a nu se acumula aer incins atunci cand masina e parcata.sigpic
Comment
-
Eu nu am AC dar cand e in parcare masina tot timpul e pus parasolarul pe fata si pe spate iar dupa ora 11 o trag langa bloc si are parte de umbra pana pe la ora 6-7.Daca e prea cald in masina prima data dau 2 geamuri jos putin las putin sa se duca caldura si dupa dau drumul la aeroterma pe treapta 2-3.
Comment
-
Tinand cont ca sunt 2 metode prin care se transmite caldura radiatie si convectie poti lua urmatoarele masuri:
- Izolarea plafonului cu izopren
- Izolarea portierelor
- Izolarea conductelor de la interior de sub bord care sunt tot timpul fierbinti
- Izolarea evacuarii
- Izolarea partii dintre motor si interior
- Infolierea geamurilor cu folie cu grad mare de refractie (inclusiv parbrizul daca te tine)
- Vopsirea masinii in culoare deschisa (alb)
(din cate imi amintesc la mythbusters au pus doua masini identice una alba si una neagra in acelasi loc in acelasi timp si diferenta de temperatura intre cele doua interioare ale masinilor era destul de mare)
- daca nu te deranjeaza sa arati ca o fantana arteziana poti improviza un sistem de stropire care sa-ti ude constant masina (prin evaporare se degaja caldura si se raceste tabla - principiu pe care in termeni mari se bazeaza si radiatorul de la frigidere) mai nasol este ca va trebui sa ai in portbagaj un butoi cu apa
Daca faci toate chestiile de mai sus pentru a avea un grad de confort la limita bunului simt in interiorul masinii iti mai ramane o singura masura de luat: montarea unei instalatii de AC.
Atata timp cat afara se inregistreaza la soare temperaturi de 70grd si soselele pe care circulam sunt in proportie de 80% expuse soarelui iti poate garanta orice savant ca nu vei avea la interior temperaturi de 25 grade (astfel incat sa existe un grad de confort termic in parametrii normali)
Eu unul pana sa-mi fi montat AC am cautat diverse solutii...la un moment dat mi-am cumparat din plus 3 aparate de AC portabile ca cele din imagine si le-am pus pe toate 3 in functiue simultan...efectul s-a simtit dar nesemnificativ.
Comment
-
Originally posted by ion_R5 View PostDe unde ai cumparat aparatele respective?
Multumesc anticipat!
uite gasesti si pe okazii http://www.okazii.ro/catalog/5633660...b-germany.html
eu le-am luat din plus cu un pret rezonabilLast edited by Mr.Sebi; 15 July 2011, 17:50.
Comment
Comment