Solutii De A Face Racoare In Masina Fara AC Care Dau Rezultate Fara A Te Imbolnavi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by biancamarius5 View Post
    e o porcarie nu da prea mare randament pe cald pentru ca ii scade din puterea de rotatie a elicei.eu am avut.nici pe rece nu e mare minune ca are o raza mica de actiune(de la 40-50 cm nu mai simti nici macar o adiere).a si dupa 20 de minute de functionare pe cald se incalzesc f tare firele
    De asta iarna, mai exact din 12 februarie 2012, incercata personal, nu din auzite :
    "Ultima achizitie pentru cresterea mai rapida a temperaturii in habitaclu, o aeroterma, foarte potrivita pentru un Diesel, mai ales in primele 15-20 de minute dupa pornirea motorului.
    Am cumparat-o ieri din Real, la oferta 49,99 Ron si dupa proba de azi dimineata, cand in masina erau - 10,6 grade Celsius, pot spune ca isi face foarte bine treaba. Dupa 20 de minute de functionare, temperatura a crescut mai repede in habitaclu, cu aproximativ 10 grade Celsius, fata de varianta clasica, doar cu incalzirea obisnuita a masinii (aeroterma masinii a fost folosita in ambele cazuri la aceiasi treapta, a III-a)".
    Attached Files

    Comment


    • #47
      Syl40 ce recomanzi pentru izolatia plafonului?Sau ce ar fi mai eficient?
      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

      Comment


      • #48
        La Logan inca nu am apucat sa fac izolatie (nu am avut nici timp si oricum inca mai studiez problema), dar la Nova si la SupernovaNova facusem izolatie la plafon, podea, fete usi, portbagaj, etc cu folie pee (izolnat din acela de pus sub parchetul laminat) de 2 mm, in mai multe straturi, depinde cum aveam loc (la plafon am folosit chiar 5 straturi)...si chiar s-a simtit diferenta atat vara (nu mai frigea asa tare plafonul, plasticele de pe stalpi, etc cand lasam masina in soare), cat si iarna (se pastreaza mai bine caldura in habitaclu).
        Daca conteaza, mentionez ca Nova era de culoare gri inchis (gri carbon), iar SuperNova era albastru inchis (albastru catifea). Si inca ceva, la ambele am avut geamurile ionizate (fata+spate, maxim cat permitea legea).

        Comment


        • #49
          bolidul meu e rosu.frigea asta vara volanul.Pana la urma ii pun folie si la parbriz,cea deschisa..Am pus folie spate,laterale.
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • #50
            LA SuperNova aveam pe volan o husa gri deschis si nu se mai incingea asa de tare de la soare, chiar se simtea diferenta fata de negru...plus ca iarna nu mai era asa de rece volanul.

            Comment


            • #51
              Precum ziceam inca mai studiez pb, dar pana acum m-am gandit la 2 variante:
              - sa folosesc izopren din acela folosit la camping, gros de cativa mm pana in 1 cm, evident cu folie de aliminiu, cu preturi "decente"
              - am un boiler pe care l-am izolat suplimentar cu un izolant "profi" gros de 1,5cm (din acela ca un izopren/burete f dens gri inchis) cu folie de aluminiu. Sunt multumit de efectele asupra boilerului, dar si pretul e pe masura si pe de alta parte nu stiu daca pe plafonul la Logan ar incapea peste tot izolantul gros de 1,5cm

              Daca cineva a dat jos "mocheta" de pe plafon, poate ne spune si noua cat e spatiul intre ea si plafonul de tabla.

              Comment


              • #52
                Dynamatu e bun?Sau ala se foloseste doar pe partea audio?Desi cred ca e scump..
                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • #53
                  syl, exact pe mijlocul plafonului e legatura intre stalpi unde nu poti pune nici macar pasla de 6 mm.
                  Defapt poti pune, dar iti deformeaza "mocheta"

                  Comment


                  • #54
                    Acolo nu pui. Ba chiar sunt nişte decupaje în acea traversă în care poţi băga ceva material.
                    Se poate pune materialul acela moale ce se pune sub parchet.
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment


                    • #55
                      @Razvy te referi la acea traversa de rigidizare de care e fixata si mocheta cu 2 sau 3 braduti ? De aia stiam, dar in rest, de la traversa pana in fata la parbriz, respectiv pana in spate la luneta si pana in lateraluri (unde se prin manarele de viraj), cum e spatiul ?

                      @micutzu666 spre rusinea mea nu stiu ce e "dynamatu", asa ca nu stiu ce sa iti zic...

                      Comment


                      • #56
                        Am masina izolata cu aluband si fonomin. Nu simt diferente de izolare termica. Zgomotul in schimb e redus drastic

                        Comment


                        • #57
                          si ghici ce

                          Originally posted by Mr.Sebi View Post
                          Ghici ce?! sunt solutii impotriva bacteriilor din instalatia de AC...si chici ce instalatia de AC nu produce praf si chici ce?! am filtru de polen pe care il schimb frecvent si ghici ce sunt destul de precaut in ceea ce priveste bacteriile avand doi copii...si ghici ce?! chiar nu vreau sa intru in polemici cunimeni de pe forum...ramai tu cu sursele de calculator eu raman cu instalatia de AC si ghici ce (deja am dezinfectat instalatia anul acesta)
                          Si ghici ce, nu ne pasa!

                          Comment


                          • #58
                            nu ne pasa!
                            Cand spui "ne", este vorba de mai multe persoane. Concluzionez ca ori esti purtatorul de cuvand a celor de pe forum, ori ai personalitate multipla, situatie in care ai nevoie de un psihiatru in prima instanta...
                            Eu unul pun punct aici polemicii, daca vrei sa te contrezi cu cineva, alege pe unul dintre personajele cuprinse in "ne"...sigur gasesti pe cineva pe acolo...
                            My ride

                            Comment


                            • #59
                              Inainte, cand nu aveam AC, gasisem o metoda interesanta de a ma racori in masina, afara, in casa, oriune: o sticluta cu pulverizator (cum sunt alea pentru curatat geamuri) cu apa curata. Si da-i la pufaitoare direct pe piele - pe cap, pe maini, pe picioare. Rezultatul e acelasi pe care il obtinea corpul prin transpiratie, dar fara mirosuri, fara saruri, fara sa devii lipicios si imputit. Nu era cazul sa am prea multa grija unde dau cu apa, se evapora la fel de repede si de pe bord, volan etc. Sa fie vant si umiditate <100% sa se poata evapora apa aia.

                              Bineinteles, nimic nu se compara cu AC-ul, dar cu metoda asta mergeam chiar decent pe caldura, DACA nu era umiditate mare in aer. Si consuma la fel de putin ca AC-ul: cam 0.5L / 100km, dar de apa, nu benzina )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google