Daca vrei sa-ti pastrezi garantia de la Dacia, atunci respecti certificatul de garantie semnat.
Si la mine prima revizie a fost la service autorizat - un pret normal de 220 lei (ulei, filtre, verificare completa tren rulare, verificare freon ac, reglaj faruri, etc). Nu mi se pare un pret prea mare.
In mod constient, la achizitionare am ales garantia de 18 luni iar a 2-a revizie a fost la un service "de cartier" daca se poate spune asa (Bosch Car Service) - mult mai amabili, bine pregatiti si competenti decat la Dacia.
In schimb nu stiu cat e de util sa apelezi la un service pentru montajul aparatorilor de noroi?!? Sunt doar cateva suruburi pana la urma....
Si cand am luat piesele pentru distributie, magazinul m-a trimis la un service pentru montaj si acordarea garantiei. Nu m-am dus acolo, in mod constient, ci la mecanicul personal in care am incredere. Automat, am pierdut garantia la piese, dar am in schimb garantie la manopera.
Si la mine prima revizie a fost la service autorizat - un pret normal de 220 lei (ulei, filtre, verificare completa tren rulare, verificare freon ac, reglaj faruri, etc). Nu mi se pare un pret prea mare.
In mod constient, la achizitionare am ales garantia de 18 luni iar a 2-a revizie a fost la un service "de cartier" daca se poate spune asa (Bosch Car Service) - mult mai amabili, bine pregatiti si competenti decat la Dacia.
In schimb nu stiu cat e de util sa apelezi la un service pentru montajul aparatorilor de noroi?!? Sunt doar cateva suruburi pana la urma....
Si cand am luat piesele pentru distributie, magazinul m-a trimis la un service pentru montaj si acordarea garantiei. Nu m-am dus acolo, in mod constient, ci la mecanicul personal in care am incredere. Automat, am pierdut garantia la piese, dar am in schimb garantie la manopera.
Comment