Sa Cerem Libera Alegerea De Serviceuri In Care Ne Putem Face Revizia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca vrei sa-ti pastrezi garantia de la Dacia, atunci respecti certificatul de garantie semnat.
    Si la mine prima revizie a fost la service autorizat - un pret normal de 220 lei (ulei, filtre, verificare completa tren rulare, verificare freon ac, reglaj faruri, etc). Nu mi se pare un pret prea mare.
    In mod constient, la achizitionare am ales garantia de 18 luni iar a 2-a revizie a fost la un service "de cartier" daca se poate spune asa (Bosch Car Service) - mult mai amabili, bine pregatiti si competenti decat la Dacia.
    In schimb nu stiu cat e de util sa apelezi la un service pentru montajul aparatorilor de noroi?!? Sunt doar cateva suruburi pana la urma....

    Si cand am luat piesele pentru distributie, magazinul m-a trimis la un service pentru montaj si acordarea garantiei. Nu m-am dus acolo, in mod constient, ci la mecanicul personal in care am incredere. Automat, am pierdut garantia la piese, dar am in schimb garantie la manopera.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #17
      Originally posted by biancamarius5 View Post
      da.adica macar reviziiile.ce e anormal de la un schimb de ulei sa se duca o piesa e cam greu de crezut sau sa le cerem macar sa impuna reprezentantelor niste preturi la piese mai mici nu cu adaosuri enorme si o manopera ca in zona ue.poate nu stiati dar la noi este cea mai scumpa manopera
      55 de lei ora la mecanica e mult? Vrei sa vezi service cu 110 euro ora de manopera? Cauta pe Champs-Élysées.
      Prin alte tari platesti separat recuperare deseuri (ulei, filtre etc). Asa de info, la service Dacia e 40 de lei un schimb de placute, la un no name din cartier mi-a cerut 50. Doar pentru ca altii schimba uleiu si zic ca e revizie nu inseamna ca e mai ieftin, ci doar ca muncesc mai putin.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #18
        Originally posted by danielliviu View Post
        Daca vrei sa-ti pastrezi garantia de la Dacia, atunci respecti certificatul de garantie semnat.
        Si la mine prima revizie a fost la service autorizat - un pret normal de 220 lei (ulei, filtre, verificare completa tren rulare, verificare freon ac, reglaj faruri, etc). Nu mi se pare un pret prea mare.
        In mod constient, la achizitionare am ales garantia de 18 luni iar a 2-a revizie a fost la un service "de cartier" daca se poate spune asa (Bosch Car Service) - mult mai amabili, bine pregatiti si competenti decat la Dacia.
        In schimb nu stiu cat e de util sa apelezi la un service pentru montajul aparatorilor de noroi?!? Sunt doar cateva suruburi pana la urma....

        Si cand am luat piesele pentru distributie, magazinul m-a trimis la un service pentru montaj si acordarea garantiei. Nu m-am dus acolo, in mod constient, ci la mecanicul personal in care am incredere. Automat, am pierdut garantia la piese, dar am in schimb garantie la manopera.
        Pierzi garantia la tabla daca nu pui la service-ul lor

        Originally posted by einstein1984 View Post
        55 de lei ora la mecanica e mult? Vrei sa vezi service cu 110 euro ora de manopera? Cauta pe Champs-Élysées.
        Prin alte tari platesti separat recuperare deseuri (ulei, filtre etc). Asa de info, la service Dacia e 40 de lei un schimb de placute, la un no name din cartier mi-a cerut 50. Doar pentru ca altii schimba uleiu si zic ca e revizie nu inseamna ca e mai ieftin, ci doar ca muncesc mai putin.
        Nu stiu daca i s-a mai intamplat cuiva povestea ta si nu stiu la ce service ai fost u dar pt placute mie mi-a cerut in service DACIA 80 de lei si la service de cartier 20 de lei.Cg=hear nu vreau sa intru in polemica dar poate nu ai inteles bine.
        PS pt romani care accepta si vin cu idei ca tine avem de suferit toti.nu te supara dar asa e.Cum poti accepta un adaos de100% si spui ca este bine

        Originally posted by B-53-SDP View Post
        Vezi ca de la un ulei prost poti sa schimbi motorul.

        Si stai linisti cu preturile mari la noi. In Franta daca te duci sa faci o distributie te costa undeva la 1 300 euro asta din am auzit si eu pe la unii pe la altii.

        Sunt de acord cu tine ca si salariille la ei sunt altele.

        Dar oricum de cele mai multe ori oamenii se duc la service-uri mai ieftine "de cartier" dau niste bani acolo nu se rezolva problema pentru ca cei de acolo nu stiu si apoi ajung la reprezentanta mai dau si niste bani acolo si in final cand trag linie constata ca mai bine mergeau din prima la reprezentanta ca ieseau mai ieftin.

        Din proprie experinta iti spun ca sunt foarte putine service-uri "de cartier" care stiu sa descopere defectul fara sa o ia babeste cu schimbam asta dar masina face la fel mai schimbam si asta dar tot nu merge si asa mai departe.

        Un caz il cunosc la un coleg de-al nostru care s-a dus la un service "de cartier" cu Loganul sa schimbe ambreiajul si pe langa faptul ca a stat de dimineata de la 8 pana seara la 8 cand a plecat de acolo compresorul pornea si se oprea fara sa primeasca comandasi asta pentru meseriasul de acolo nu a strans un surub la care era legata masa.
        Bai fratilor nu stiu de unde asa preturi scoateti voi.Cand cumperi o masina sh din germania iti schimba distributia pe loc si platesti 400 de euro.Eu am prieten care a mai schimbat inca odata distributia dupa ce a facut nr de km si l-a dus 30 de mil deci a fost mai convenabil sa schimbe acolo decat aici plus ca el a facut revizia la service de cartier.Iar povesti de genul ca i-a stricat nu stiu ce la masina service-ul de cartier o sa tot aud pentru ca sunt oameni care daca vad scris service deasupra unui grajd se duc.trebuie mers la un service cu oameni buni de ii cunosti.Daca e cineva pe forum si imi spune ca din cauza unui schimb de ulei la alt servic decat cel dacia se strica masina inseamna ca nu meritam a fi in UE.Eu nu am spus sa repari defectele in service de cartier dar schimbul de ulei il poti face sau cel de placute.Iar faza cu falsificatul cine ar falsifica ulei dacia care e ieftin iar piesele dacia au elemente ce nu pot fi copiate de piesele contrafacute.
        PS orice piesa cumparata din magazin are garantie asa ca nu vad de ce nu as putea schimba distributia atat timp cat producatorul piesei ofera garantie la fel ca piesa de origine
        Last edited by biancamarius5; 30 August 2011, 11:30. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Nene/tanti, in toata lumea asta masinile in garantie (daca vrei sa o si pastrezi desigur) fac reviziile sa service-uri agreate de producator... si mi se pare foarte normal!!!
          Revizia nu presupune numai schimbat ulei si filtre, uita-te pe o foaie de revizie in service, mie la fiecare revizie mi-au pus masina pe tester, nea Gica in garaj are tester?
          Aaa, is scumpe piesele in service? Eu am fost de fiecare data cu piesele mele pe care scria ca-s de origine si nu am avut absolut nici o problema.

          Comment


          • #20
            Inseamna ca nu e service dacia eu am scris la vocea clientului si au spus clar piesele trebuiesc luate de la service DACIA asa ca nu stiu ce ai facut tu dar nu e posibil asa.Sunt de acord cu tine dar la alte marci service-urile au preturi impuse de producator adica nu iti da tie piesa cu un adaos de 100% sau iti ia cat vrea el pe revizie.Cat despre faza cu testeru nu pot sa o cred pentru ca in caietul cu operatiuni la revizie nu este trecut asta asa ca e ffff greu de crezut ce spui tu

            Mai omule eu nu spun sa faci revizia in grajd ci in service auto si la noi serviceurile auto au tester.poate tu esti de la tara dar acum oricine are un pc sau un laptop si dtt.Scuze nu vreau sa te jignesc

            Eu am spus de reviziii in service nu in spatele blocului asa ca se poate accepta sau daca nu sa le cerem sa impuna serviceurilor Dacia preturi standard pentru piese si revizii nu libertatea serviceurilor de a practica orice adaos.

            Ps la toate serviceuri-le reprezentantelor iti ia la reparatie manopera in functie de ore lucrate la noi iti ia dupa norme chear daca sta o ora sau 5 minute asta e corect?
            Last edited by biancamarius5; 30 August 2011, 13:43. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Originally posted by biancamarius5 View Post
              Inseamna ca nu e service dacia eu am scris la vocea clientului si au spus clar piesele trebuiesc luate de la service DACIA asa ca nu stiu ce ai facut tu dar nu e posibil asa.Sunt de acord cu tine dar la alte marci service-urile au preturi impuse de producator adica nu iti da tie piesa cu un adaos de 100% sau iti ia cat vrea el pe revizie.Cat despre faza cu testeru nu pot sa o cred pentru ca in caietul cu operatiuni la revizie nu este trecut asta asa ca e ffff greu de crezut ce spui tu

              Mai omule eu nu spun sa faci revizia in grajd ci in service auto si la noi serviceurile auto au tester.poate tu esti de la tara dar acum oricine are un pc sau un laptop si dtt.Scuze nu vreau sa te jignesc

              Eu am spus de reviziii in service nu in spatele blocului asa ca se poate accepta sau daca nu sa le cerem sa impuna serviceurilor Dacia preturi standard pentru piese si revizii nu libertatea serviceurilor de a practica orice adaos.

              Ps la toate serviceuri-le reprezentantelor iti ia la reparatie manopera in functie de ore lucrate la noi iti ia dupa norme chear daca sta o ora sau 5 minute asta e corect?

              Si eu am fost in service agreat DACIA si m-au lasat cu consumabilele mele. Nu stiu cum afirmi tu ca nu este posibil. Am sunat la VC si mi-au zis ca pot sa vin cu consumabilele mele, dar cu precizarea sa cumpar produsele care sa aiba aceeasi indici ca cele de la ei(5w30, 10w40, dau un exemplu) + sa am un certificat de origine a acelor piese(pe care l-am luat de la magazinul de unde am cumparat consumabilele). Oricum, discutia asta o sa intre intr-o mare "GAURA neagra", pentru ca nu vom avea nici un rezultat. Nici un service(ca este el de la DACIA, Renault sau oricare altul) nu isi va da acordul sa faci tu revizia in alta parte, iar daca se va intampla ceva, sa te duci la ei ca esti in garantie. Gandeste si tu putin
              House is in the house

              Comment


              • #22
                @biancamarius5 te asigur ca este corect ce am scris, si e nasol daca la tine la oras nu te lasa cu piese de la alte magazine si nici nu-ti pune masina pe tester la revizii... la mine la tara e mai fain. :P
                Sa stii ca e bine ca se taxeaza dupa norma, daca-ti lua bani la ora o lalaia mecanicul pe langa masina de o luai de acolo peste 2 zile.
                Parerea mea este ca te lupti cu morile de vant, mult succes oricum!
                P.S. Ai libertatea de a alege intre mai multe service-uri... agreate Dacia, bineinteles, daca ai mai multe acolo la tine la oras

                Comment


                • #23
                  eu am vazut destul magazine unde cumperi uleiul si filtru iar inlocuirea o fac ei gratuit ;)
                  Anul trecut la service autorizat dacia cu ulei dacia oil 5w30, schimbat filtru ulei si filtru aer m-a costat 265 ron.

                  Anul acesta am sa cumpar ulei ELF 5W40 si filtru de ulei si o sa am schimbul gratuit. Iar costul ar fi cam 125 ron. Deci trageti si voi concluziile daca se merita sa mergeti la service autorizat iar daca ai o problema si le ceri garantia zic ca defectul a aparut din vina ta.

                  Comment


                  • #24
                    ciudat ca cei de la service service fac operatiuni ce nn sunt trecute in fisa de revizie.Am sa mai le scriu odata celor de la VC sa vad poate s-a schimbat politica lor intr-o luna.Ms pt precizare dar nu stiu daca un magazin iti da certificat de origine la piese dar daca tu spui te cred.si nu cred ca avea cum sa o lalaie.la service la opel de ce nu o lalaie si iesi mai bine castigat la un schimb de distributie,o problema la motor(egr) si astea sunt cazuri de le stiu eu.Na poate doar in arges e asa si la ceilalti e mai bine

                    Comment


                    • #25
                      Iti zic ca te complici degeaba cu vocea clientului ca tot nu vei rezolva nimic. La revizii iti mai fac lucruri in plus ca sa ai o factura cit mai umflata. Acum tine nu mai de tine... poti sa-ti bagi picioarele in garantia lor care e mai mult de ochii lumii si sa-ti schimbi singur uleiul si filtrele daca esti cit de cit priceput.

                      Succes.

                      Comment


                      • #26
                        Mai adaug si eu ceva si inchei discutia pe thread-ul asta, am avut garantie 3 ani deci am fost nevoit sa fac 3 revizii la reprezentanta (nu am facut prea multi kilometri), chiar e asa o mare problema daca platesti cateva sute de lei in plus pentru 2-3 revizii la reprezentanta? Si asta in cazul in care nu-ti accepta consumabilele tale, eu de exemplu dadeam 120-140 pe ulei si filtre si vreo 85 de lei revizia la reprezentanta... avantajul meu ca-s de la tara

                        Comment


                        • #27
                          Asa, ca informatie, citeste aici. Aia e rezultateul unei directive europene.
                          Sau aici sau chiar si aici
                          Adica ce vrei tu e deja legiferat. E drept, inseamna ca nu ai voie cu piese de ASAM sau "de origine de pe forum" si ala tre sa stie ce face, nu sa fie vecinu de la 3 pe marginea santului.
                          Last edited by einstein1984; 31 August 2011, 09:40.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #28
                            eu am facut 4 revizii pana acum.Eu am luat masina sa o folesec nu sa ma uit.am 2 ani de cand o am si inca 2 de garantie.adica aveam.pu-ne si tu o poza cu certificatul de origine te rog cca sa stiu si eu ce sa le cer celor de la piese auto.ei spun ca ala il da lor la tot lotul de piese nu doar la o piesa.merci

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google