Vopsea Sau Colant? Brainstorming Adhoc :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vopsea Sau Colant? Brainstorming Adhoc :)

    am un dci faza2, blu navy si mi-a intrat in cap, datorita faptului ca in talon e trecut albastru, sa ii schimb nuanta de albastru si s-o fac mata. problema e ca nu ma pot hotara intre vopsea si colant. fiecare are avantaje si dezavantaja. vopseaua e scumpa dar rezistenta iar ca dezavantaj e faptul ca e "prea definitiva" colantul e mai ieftin si reversibil dar se poate zgaria destul de usor, chiar daca dau ei garantii. banuiesc ca nu acopera accidentele minore. as vrea sa va cer sfatul si in acelasi timp, daca tot suntem aici sa va dati cu parerea asupra unei nuante de albastru care sa de bine pe mat. ceva idei?! va multumesc pentru intelegere!

  • #2
    Uite cateva nuante care s'ar putea sa'ti placa. Masinile... ignora'le!!!
    Attached Files
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Niki B View Post
      Uite cateva nuante care s'ar putea sa'ti placa. Masinile... ignora'le!!!

      multumesc! lamborgini-ul il stiam si chiar ma gandeam la culoarea aceea. imi place si culoarea de pe Mclaren..sau ce o fi. da bine si asa mai inchisa. multumesc!

      Comment


      • #4
        McLaren ala... vezi ca'i ori Ferrari, ori Porsche!
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • #5
          Mie imi place mult culoarea de pe Ferarri.Pun si eu poze cu acea culoare dar pe alta masina(alta bestie de masina)

          p.s. poate ca in pozele astea nu pare extaordinara nuanta , dar in realitate arata f bine.
          Attached Files
          Fara Semnatura.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Carmelo View Post
            Mie imi place mult culoarea de pe Ferarri.Pun si eu poze cu acea culoare dar pe alta masina(alta bestie de masina)

            p.s. poate ca in pozele astea nu pare extaordinara nuanta , dar in realitate arata f bine.

            cred dar nu stiu cum ar da pe logan... si ar mai fi dezavantaje pt ca ar face loc la discutii cu politia despre cat de albastru ar fi sau n-ar fi. si mai e si mizeria din Bucuresti care n-ar avantaja culoarea. asa arata bestial dar sa nu uitam ca e un ferrai arata orice bine pe el. exact ca pe o femeie frumoasa. in timp ce loganul e casnica in halat de casa

            Comment


            • #7
              stiu cateva masini in negru mat si 2 in portocaliu. cand ies de la spalatorie arata bine , dar dupa o ora lasate pe marginea drumului is ... penale. ti-e rusine sa te uiti la ele ...
              numai in ideea ca e temporar si ieftin se merita autocolant. dupa o vreme o sa il dai jos si ramai cu vopseaua originala. in plus daca revopsesti un element sau mai multe dupa o perioada de timp nu-ti mai iese nuanta perfect. autocolantul e aceeasi nuanta intotdeauna.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Originally posted by Niki B View Post
                McLaren ala... vezi ca'i ori Ferrari, ori Porsche!
                asa e! nu ma uitasem atent. e un porsche. )

                Originally posted by Costi-bc View Post
                stiu cateva masini in negru mat si 2 in portocaliu. cand ies de la spalatorie arata bine , dar dupa o ora lasate pe marginea drumului is ... penale. ti-e rusine sa te uiti la ele ...
                numai in ideea ca e temporar si ieftin se merita autocolant. dupa o vreme o sa il dai jos si ramai cu vopseaua originala. in plus daca revopsesti un element sau mai multe dupa o perioada de timp nu-ti mai iese nuanta perfect. autocolantul e aceeasi nuanta intotdeauna.
                intr-adevar ca e mizerie mare in Bucuresti dar parca daca e lucioasa se vede si mai bine praful. in mat cred ca masceaza putin
                Last edited by B997NDL; 20 September 2011, 02:24. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Praful si mizeria se vad mai pronuntat pe culori lucioase,dar nici pe culorile mate nu e prea fericita situatia.Am vazut personal masini cu culori mate si puteai vedea si cea mai mica urma,amprenta.
                  Tu ai cerut pareri.Noi am venit cu niste idei.politia nu cred ca are ce sa iti faca.o culoare ca cea pe care am prous-o eu nu cred ca se poate numi altfel decat o nuanta de albastru.

                  p.s. m-am gandit la acea culoare pt ca mi se pare o nuanta de albastru iesita din comun.nu vezi pe ce masini e pusa.
                  Last edited by Carmelo; 20 September 2011, 10:58.
                  Fara Semnatura.

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=Carmelo;1062714]
                    Tu ai cerut pareri.Noi am venit cu niste ideiasa e si apreciez lucrul acesta. n-am vrut sa sune ca si cum m-as contrazice dar imi exprimam niste pareri. ideea e ca asa luciasa sunt sute de mii in trafic. mai am si o culoare nefericita la care s-a juns din graba de a lua masina. e bleumarin nemetalizat si o aveau pe stoc. pare mai mult o masina de intreprindere :d

                    Originally posted by Carmelo View Post
                    politia nu cred ca are ce sa iti faca.o culoare ca cea pe care am prous-o eu nu cred ca se poate numi altfel decat o nuanta de albastru.

                    este dar poate fi catalogata si ca bleu. o sa ma interesez daca nu sunt probleme, pt ca am un prieten care lucreaza la circulatie pe motocicleta
                    Last edited by B997NDL; 20 September 2011, 13:10. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      alege colantu pt ca e mai ieftin , e mai usor de pus , rezista bine in timp , eu as alege colant

                      Comment


                      • #12
                        da problema cu colantul e ca dupa ce il dai jos ramane ca naiba vopseaua, masina trebuie vopsita dupa ce l-ai dat jos, nu ati vazut cum ramane pe masinile alea de taxi care sunt infoliate vai de ele, eu as alege vopseaua.

                        Comment


                        • #13
                          daca sta mult timp folia, intr-adevar, cam strica vopseaua dedesubt. probabil e de la adeziv sau n@!ba stie.
                          vopseaua mata da bine, dar marele dezavantaj e ca daca o zgarii ce-i faci? polish nu poti da. trebuie sa revopsesti. e dificil de intretinut. daca crezi ca o poti intretine, vopseste-o.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zeegermans View Post
                            daca sta mult timp folia, intr-adevar, cam strica vopseaua dedesubt. probabil e de la adeziv sau n@!ba stie.
                            vopseaua mata da bine, dar marele dezavantaj e ca daca o zgarii ce-i faci? polish nu poti da. trebuie sa revopsesti. e dificil de intretinut. daca crezi ca o poti intretine, vopseste-o.
                            si daca e lucioasa si zgariata crezi ca iese cu polish?! ar fi bine dar nu e asa. daca aproape de metal poti s-o polishezi cat vrei... sau cel mult se rezolva temporar. si e 150 lei o sedinta. cam mult

                            problema cu vopsitul e ca e ff scump. colantul nu lasa neaparat urme. se face la aceeasi firma asa zisa degresare si am inteles ca arata ca la inceput
                            Last edited by B997NDL; 26 October 2011, 23:01. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              am presupus o zgarietura mai finuta, nu pana la tabla. in ambele cazuri daca-i pana la tabla, nu mai ai ce polish da. in schimb, daca e zgarietura fina, se scoate cu polish de pe vopseaua lucioasa. de pe cea mata... o scoti dar o faci tot lucioasa
                              plus ca nu orice vopsitorie face si mat...

                              cert e ca folia e mult mai ieftina si daca iti pui in cap sa nu mai revii la culoarea initiala a masinii, doar schimbi folia unde se buseste.

                              in final, el va decide ce si cum, dar e ceva bataie de cap in ambele cazuri.
                              internal combustionizer

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google