If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu stiu daca mai e vreun topic asemanator... Nu am vazut...
Sau mai facut altfel de bodykituri, faruri,, esapamente pt Logan Ph.2 in afara de cei de la Pilot Power Tuning? Adica ceva mai agresiv, nu doar prelungiri fata/spate si praguri...
Exact...custom
Ce scot cei de la pilot,nu sunt nici foarte frumoase si sa nu mai zic de finisaje .De cum "pica" pe masina, nici nu comentez,valurile Dunarii.
Mie nu mi se pare normal, sa iau un body kit si sa-l mai si umplu de chit ca sa-l fac sa arate bine.Ca se da un flec/doua de chit nu-i panica.
Exemplu: pragurile mele sunt luate de la pilot si le-am modificat.De noi erau strambe/arcuite,valurite,in rest...no comment.
La custom daca vrei sa-ti iasa bine, te duci si stai pe capul vopsitorului,sunt masini aici pe forum care proprietarii le-au dus acolo si au mai vazut masina cand a fost gata iar rezultatul nu a fost prea bun(ma refer la finisaje,integrari,imbinari s.a.m.d.).
Normal ca la kiturile cumparate de-a gata nu renteaza sa le mai finisezi.Sincer singurele care par ca ies drepte din matrite sunt cele de la ProTuning.
Eu ma refeream la cele custom ca tine de cine le pregateste,valuri,muchii etc.
Ma intereseaza numai kitu`, ca de vopsit am un bun prieten la tinichigerie la dedaler dacia...acolo o sa ii fac eventualele "ajustari" si vopsitul... body-ul de la pilot imi pare destul de interesant, mai putin bara fata...(singurul lucru care imi place la ea sunt fantele alea laterale in care vreau sa imi pun dlr-uri led)...nici nu vreau un kit extrem, dar nici prea simplu...
[QUOTE=al!n;Sincer singurele care par ca ies drepte din matrite sunt cele de la ProTuning.
Aici ai dreptate, in Romania baietii astia nu au adversar si nu vorbesc sa ma aflu in treaba ci o spun din propria experienta dupa 3 ani jumate de cand am un kit facut de ei pe masina mea pe care o folosesc zilnic nu am avut nici cea mai mica problema.
de ce ti-ai pune coada de rechin??? de obicei la masinile straine aia e navigatia ;)
Coada de rechin este o antena multiplexata folosita pentru toate sistemele din masina.
radio, navi etc.
Cei de la continental timisoara fac asa ceva si e o chestie complicata.
Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment