Eu tot n-am prins faza: de ce o masina low cost trebuie sa aiba niste linii urate la tabla?
N-am pretentii sa arate a Alfa Romeo, dar macar sa fie decenta, nu ca un broscoi cu ochi bulbucati, gen Clio Symbol.
In curand logan 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
daca nu-i asa mare diferenta intre actualul logan ph2 si nu-i chiar asa 'aratoasa' poate fi si un lucru bun asta: ar fi sanse sa fie exact la acelasi pret. sanse mici, dar sunt...
Leave a comment:
-
voiam sa zic si eu ca n-am inteles de unde a scos faza cu motoarele vechi pe skoda..
sa fim seriosi. nu putem compara skoda cu coaja de logan
Leave a comment:
-
Spre deosebire de Logan, pe Rapid probabil vei avea de ales intre multe motorizari, inclusiv 1.2TSI si 1.4TSI. Vezi ca Skoda e unde e, iar Logan inca e in epoca bronzului, deocamdata.Voi nu ţineţi cont de motorizări şi performanţe, lucruri de care destul de mulţi, printre care şi eu, ţin cont. După cum se aude în privinţa motorizării skoda rapid o să aibe nişte glume de motoare din epoca bronzului comparativ cu 1.2-ul turbo ce va fi pe logan.Last edited by mr.K; 8 September 2012, 13:03.
Leave a comment:
-
Ne-am liniştit şi cu "noul" Logan, chiar înainte să apară !
Dacă în 2004 piaţa auto era cu totul alta şi Dacia deschidea practic nişa de maşină ieftină, robustă, spaţioasă şi mai ales accesibilă (tot respectul Louis Schweitzer), acum cei de la Dacia vor avea de înfruntat modele low-cost de la concurenţă, Skoda Rapid, Seat Toledo sau Peugeot 301 sunt de data aceasta şi ele prezente !
Beţia succesului este cel mai greu de controlat, iar strategia abordată de Dacia cu noul model nu pare deloc câştigătoare.
Din ce se vede din poze practic vorbim de aceiaşi platformă, partea de mijloc a maşinii, adică cele 4 uşi şi plafonul sunt neschimbate, regăsim luneta, parbrizul şi nelipsita antenă, spoiler spate identic cu Logan Ph2 ... !
Doar cu mici schimbări vizuale, o faţă mai agresivă şi un spate realmente plicticos, nu prea mai poţi excita clienţii în 2012 ! Singurul pe post de Viagra mai poate fi preţul, dar cum acţionarii sunt mulţi ... !
Dacă vom regăsi în oferta de motoritări şi "nemuritorul" 1,6 8v pe post de Entry-Level, atunci tacâmul este complet !
P.S Succces cred că va avea în continuare noul Sandero, mai ales pe piaţa din Vest !
Şi încă ceva : dacă vechiul model Logan a prins perioada când vânzările creşteau liniştit în fiecare an cu Double Digit, vorbim aici de perioada 2004-2008, trendul actual al pieţei nu este deloc favorabil, iar clienţii au devenit mult mai pretenţioşi şi mai atenţi pe ce dau banii ! Mai ales că sunt din ce în ce mai puţini !
Leave a comment:
-
Voi nu ţineţi cont de motorizări şi performanţe, lucruri de care destul de mulţi, printre care şi eu, ţin cont. După cum se aude în privinţa motorizării skoda rapid o să aibe nişte glume de motoare din epoca bronzului comparativ cu 1.2-ul turbo ce va fi pe logan. Păi îmi iau skoda rapid 1.6 8V (lol) doar că e skoda şi nu îmi iau 1.2-ul 16v turbo de pe logan că e logan? Să am consum mai mare şi performanţe mai reduse doar ca să merg cu skoda? Nu, mulţumesc. Aştept să se producă motoarele turbo pe benzină la scară largă de când eram mic.
Leave a comment:
-
Eu apreciez loganul (Ph1) pentru palma usturatoare trasa celorlalti producatori auto atunci cand a aparut.
Consider ca are meritul de a fi tras cat de cat preturile in jos (cel putin in Romania).
Daca tineti minte in vremurile alea mai toti producatorii ne bagau pe gat masini de clasa mica la peste 10.000 de euro. Intre timp si-au mai venit in fire. Daca nu era loganul, kia, hyundai cred ca acum am fi dat de la 15.000 de euro in sus pentru un cotet de nici 4 metri.
Producatorii auto sunt niste speculanti extraordinari, pe langa faptul ca sunt grozav de nesimtiti (nu ca Dacia ar fi un sfintisor) si ma bucur cand mai apare cate o masina din asta low-cost care le da lor planurile peste cap.
Cu siguranta ca noul model nu va avea acelasi boom pe care l-a avut primul logan, nici situatia economica nu e de asa natura, si intre timp au aparut coreenii, care stiu sa faca masini mult mai bune la preturi decente.
Sambata trecuta am avut treaba in Suceava si am nimerit fix la "porti deschise" Kia in parcare la Mall. Pai am vazut o Kia Rio sedan 1,4 Comfort la 12.500 de euro, care are pe ea cam tot ce-si poate dori un om normal.....
Plus ca optionalele sunt la preturi derizorii......
Asa ca atentie Dacia, daca mai vrea sa prinda o bucata de piata!
Leave a comment:
-
Probabil ca preturile vor fi ca si pana acum in functie de dotari si motorizare. Totusi Lodgy are preturi bunisoare si Logan nu poate fi mai sus ca Lodgy.
Si acum pretul cerut de ei pe Logan 16v cu toate dotarile mi se pare SF. In banii aia iti mai pui 1,000 EUR si iti iei masina.
Leave a comment:
-
Dacia a vandut in august, in Romania, un numar infim de masini. S-a bazat in contiuare oe vanzarile din Franta, insuficiente si alea.
Daca nu scot vreun model trasnet, calitate/pret, sunt in galeata. Oricum, si-au recuperat investitia plus un profit bunisor, deci next target: incredible India!
Leave a comment:
-
Nu cred ca trebuie sa vedem strict Loganul in treaba asta - a fost valabila perioada respectiva pentru toate firmele auto de pe piata (romaneasca - daca e sa ne referim strict la piata interna)Originally posted by PCH View PostLogan a prins perioada economica de varf, 2006-2008 cand se cumpara si rahat pe batz! Nu mai visati la egalarea vanzarilor de atunci, traim alte vremuri.
Mrk...

Situatia de azi nu e roz pentru Logan - dar trebuie vazute si alte marci - inclusiv Skoda, Mitsubishi - care nu-s deloc de lepadat - care stau destul de prost azi in vanzari... (ca sa nu mai zic de Chevrolet sau alte masini mai slabe) Din punctul asta de vedere, Loganul e de multe ori vazut mai rau decat situatia reala (ma refer atat la vanzari cat si la fiabilitate)
Leave a comment:
-
Pai daca Dacia se bate cu Skoda, pe acelasi segment de pret, sa ne amintim de cand exista Skoda, ce au realizat ei pana acum in materie de masini, ce reclama agresiva au, ce participari in WRC si iRC...
Dacia? A, Alain Prost cu o masina fara nicio legatura macar ca forma cu realitatea Duster, pe la o cupa fara mediatiazare, deci frectie.
Adica vanzari externe mici
Doar sa fie calitatea Dacia superioara celei de la Skoda Rapid, dar eu inca ma minunez cum nu se imbina cum trebuie bara spate cu aripile.
Sau usa de la torpedo.

Deci noi, despre ce vorbim? De cat e de nasoala concurenta Skoda Rapid si ce faina e noua Dacia asa camuflata?
La viitoarele preturi de 13-14 mii, multi romani nu se vor mai da mari patrioti si vor alege altceva.
De fapt, nu MULTI romani, ci foarte putini, pentru ca poporul nu mai are bani de aruncat pe droange, mai ales ca Logan ph1 si ph2 arata mai bine.
Leave a comment:
-
Pai tocmai asta zic si eu. Merita sa dai 14 de euro pe un logan mai frumos si cu aceleasi probleme? Multi ar alege cu ziguranta altceva. Iar de logan 1... chiar a fost ceva nou pentru romani (asa cum a fost el cu bune si cu rele), poate si de aceea s-a vandut bine.
Leave a comment:
-
O companie care a facut aceeasi masina (comunista) timp de 40 de ani...(era buna, iti faceai treaba cu ea
) si care a fost cumparata de RENO! 
Eu sunt extrem de dezamagit de ce am vazut in pozele alea....pai ala e model nou??? HAHAHA....aceleasi usi, acelasi plafon...aceeasi luneta, portbagajul ala zici ca e de symbol....probabil va avea 1-2 dimensiuni pentru jante (14 si 15!)...
Leave a comment:
-
Eu nu intelegde ce se bate apa in piua pe criteriu buget. Daca modelul de varf urca la pret cu 2-3 mii de euro, ajunge la nivelul unor masini gen Skoda Rapid, Astra H, care vor scoate Loganul d epe piata.
O DACIA la 13-14 mii de euro nu poate concura cu branduri mai bine plasate ca renume.
Fac si eu ca handicapatul ala de Banciu: cine @#hieroglifa@ mea e DACIA?
Leave a comment:
-
Logan a prins perioada economica de varf, 2006-2008 cand se cumpara si rahat pe batz! Nu mai visati la egalarea vanzarilor de atunci, traim alte vremuri.
Mrk...
Leave a comment:

Leave a comment: