In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alexgame
    replied
    Interiorul in nici un caz nu va fi ala de la Renault Scala vedeti ca este o poza cu el surprins la Sinaia iar bordul este cel de pe Lodgy.Sau sa difere bordul de la renault la dacia?

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Eu ma gandeam la geamurile electrice, senzori de ploaie, de lumini....stiu ca si vw au mari probleme cu injectoare, pompe, turbine....oricum, eu nu prea simpatizez (sa fiu manierat) nici reno, nici grupul VAG!

    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Originally posted by PCH View Post
    Culmea, dar la grupul vag optiunile sunt mai scumpe dar utilizabile in timp ce la reno pot fi in mare parte doar pe hartie....pentru ca se strica destul de des!

    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
    Asta deja face parte din categoria "mituri urbane".
    Sa nu uitam ca in ultimele topuri de fiabilitate megane 3 este cotat peste vw golf.
    In plus, daca urmaresti un pic forumurile vw vei vedea cam ce "fiabilitate" gasesti acolo la masini de 20.000 de cocosei sau peste.......
    Pe forumul renault in schimb gasesti aceleasi mofturi ca si pe la logan: ceva greierasi, mai un scartait, mai un partait, dar nu defecte grosolane de genul motor calat pentru ca nu functioneaza senzorul de ulei la o masina cu 8000 de km sau baterie picata la vw polo, fix la o saptamana dupa iesirea din garantie (de 2 ani bineinteles-vw nu are curaj sa-si garanteze masinile mai mult) datorita exageratului respect pentru client, care a facut ca la un polo 1,2 TSI DSG de 17.000 de euro sa monteze in standard o baterie de 35 Ah
    Anul trecut, cand vroiam sa-mi cumpar masina noua, am urmarit cam toate forumurile (ma interesa clasa mica : skoda fabia, vw polo, ford fiesta, renault clio, hyundai i20, kia rio, toyota yaris, mazda 2, honda jazz) si sa stiti ca probleme sunt peste tot. Dar exista chichite si probleme intr-adevar mari, iar concernul VAG o cam da in bara de otel in ultima vreme, de asta m-am cam lamurit cu "calitatea VAG". Una e sa ai cate un scartait pe la masina sau sa-ti mai sara cate un pic de vopsea, alta e sa-ti crape motorul in drum si sa stai cu lunile in service: pentru ce mai dai un sac de bani pentru masina noua?
    Oricum, deocamdata vorbim vorbe, la sfarsitul lunii ar trebui sa vedem ce ganduri au cei de la Dacia.

    Leave a comment:


  • eugenmanea
    replied
    Asiaticii (atat japonezii cat su koreenii) vad ca merg in continuare pe clasic- adica aspirate. Sa nu fie ei in stare sa scoata un turbo, mai ales japonezii care de cateva decenii sunt taticii benzinarelor?
    Nu cred...

    Nu va bucurati asa mult la motoarele turbo pe benzina..la ce combustibil avem in Ro sa nu cumva sa cam crape...

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    O dam in diverse. Eu n-am zis nimic de cuplu, ci ca sunt motoare intinse la limita.
    O masina de F1 avea minimum 600 si ceva de kg, adica nu e o motocicleta pe 4 roti.

    Leave a comment:


  • ionescu liviu
    replied
    Maşinile de f1 sunt foarte uşoare şi ating turaţii mari, de-asta şi au mulţi cai. La maşinile de uz propriu ai nevoie şi de cuplu. Cum e mazda rx-8 cu motorul rotativ 1.3 de 200 cai ce atinge turaţii mari, în oras la turaţii joase abia mişcă. Aşa şi motoarele de motocicletă au mulţi cai dar nu le poţi pune pe o maşină că nu au cuplu destul.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Ca si numar de CP pe cmc faceam comparatia. 750 CP la 2400 cmc ~0.31 CP/cmc.
    100 CP Ecoboost 1.0 vine cam 0.1CP/cmc. Nimic deosebit daca ne raportam la ce se obtine in F1.
    La 1600 cmc de anul viitor puterea va ramane in linii mari cam aceeasi. Deci in ca se poate avansa cu indicatorul CP/cmc.
    Last edited by mr.K; 12 September 2012, 12:09.

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    motorul actual de F1 e V8 de 2.4 litri aspirat, deci nu prea merge comparatia cu 1.2 litri L4 turbo. sunt total diferite. e adevarat ca putere se poate scoate usor si din acest 1.2 litri. cat ar fi sa cresti presiunea in turbo, modifici harta de injectie si... cum a zis si iancu: sa tina cativa ani bine. vedem.
    Last edited by zeegermans; 12 September 2012, 12:07.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Pai daca din motorul de F1 nu s-ar vrea sute de CP si doar 100 si ceva, ar tine ani buni si sute de mii de km.
    Asa, tine cam 1000 de km.

    Leave a comment:


  • Florin_KDF
    replied
    stai linistit ca motoru ala de la F1 se uzeaza intr-o cursa cat il uzezi tu in cativa ani

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Eu vreau sa utilizez cativa ani buni un motor, daca e posibil cu niste costuri decente; nu doar cat dureaza o cursa in F1.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Dupa parerea mea, exista o limita decenta, deocamdata, pana la care poti scoate 1cp din fiecare cm3; dincolo de aceasta limita intram alta zona in care orice cp. in plus poate aduce si anumite dezavantaje pe termen lung, care sunt ascunse utilizatorilor
    .

    Vezi cat scoate o masina de F1 din putini cmc. Tolerantele la alezare fac totul. 100 sau 125 CP din 1000 cmc sunt obtinuti fara a afecta fiablitatea motorului.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Romanii viseaza la Skoda si Volskwagen, dar cand se trezesc,marea majoritate isi cumpara in continuare Logan.
    Originally posted by mariusnicolae View Post
    gama fiind 1,2 16v cu 75 de cai si cele doua TCE, de 90 si de 115. Eu nu cred ca acest motor va avea probleme de fiabilitate: turbina probabil .
    Eu sunt optimist in privinta acestui motor; 1.2TCe; din datele tehnice precum si cele constructive, pare un motor gandit bine; cand vor, francezii chiar se pricep la motoare. Stiu ca s-a tot vorbit despre posibilul sau concurent de la Ford, cel cu blocul cat o foaie A4. Dupa parerea mea, exista o limita decenta, deocamdata, pana la care poti scoate 1cp din fiecare cm3; dincolo de aceasta limita intram alta zona in care orice cp. in plus poate aduce si anumite dezavantaje pe termen lung, care sunt ascunse utilizatorilor.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Asta spune multe, mai ales ca Dacia e ceva (mai mult) mai ieftina! Eu, ca fost posesor nu as cumpara in prezent modelele noi (duster sau lodgy)....dokker poate fi o varianta pentru masina de marfa, din poze arata bine.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Poate sunt mai scumpe masinile VAG, dar uite ca Dacia trebuie sa trateze cu atentie problema.
    S-a umplut tara de Logane, cine va cumpara masina noua clar doreste altceva de calitate superioara. Daca Dacia nu va oferi, este de unde alege.

    Skoda si Volkswagen au fost aproape de a depasi marca Dacia pe piata interna la vânzari în primele opt luni ale anului, anunta Money.ro. Vânzarile cumulate ale Skoda si Volkswagen au însumat 9.627 unitati, pe când vânzarile Dacia au atins 10.827 unitati.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google