If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Dacia a vandut in august, in Romania, un numar infim de masini. S-a bazat in contiuare oe vanzarile din Franta, insuficiente si alea.
Daca nu scot vreun model trasnet, calitate/pret, sunt in galeata. Oricum, si-au recuperat investitia plus un profit bunisor, deci next target: incredible India!
Probabil ca preturile vor fi ca si pana acum in functie de dotari si motorizare. Totusi Lodgy are preturi bunisoare si Logan nu poate fi mai sus ca Lodgy.
Si acum pretul cerut de ei pe Logan 16v cu toate dotarile mi se pare SF. In banii aia iti mai pui 1,000 EUR si iti iei masina.
Eu apreciez loganul (Ph1) pentru palma usturatoare trasa celorlalti producatori auto atunci cand a aparut.
Consider ca are meritul de a fi tras cat de cat preturile in jos (cel putin in Romania).
Daca tineti minte in vremurile alea mai toti producatorii ne bagau pe gat masini de clasa mica la peste 10.000 de euro. Intre timp si-au mai venit in fire. Daca nu era loganul, kia, hyundai cred ca acum am fi dat de la 15.000 de euro in sus pentru un cotet de nici 4 metri.
Producatorii auto sunt niste speculanti extraordinari, pe langa faptul ca sunt grozav de nesimtiti (nu ca Dacia ar fi un sfintisor) si ma bucur cand mai apare cate o masina din asta low-cost care le da lor planurile peste cap.
Cu siguranta ca noul model nu va avea acelasi boom pe care l-a avut primul logan, nici situatia economica nu e de asa natura, si intre timp au aparut coreenii, care stiu sa faca masini mult mai bune la preturi decente.
Sambata trecuta am avut treaba in Suceava si am nimerit fix la "porti deschise" Kia in parcare la Mall. Pai am vazut o Kia Rio sedan 1,4 Comfort la 12.500 de euro, care are pe ea cam tot ce-si poate dori un om normal.....
Plus ca optionalele sunt la preturi derizorii......
Asa ca atentie Dacia, daca mai vrea sa prinda o bucata de piata!
Voi nu ţineţi cont de motorizări şi performanţe, lucruri de care destul de mulţi, printre care şi eu, ţin cont. După cum se aude în privinţa motorizării skoda rapid o să aibe nişte glume de motoare din epoca bronzului comparativ cu 1.2-ul turbo ce va fi pe logan. Păi îmi iau skoda rapid 1.6 8V (lol) doar că e skoda şi nu îmi iau 1.2-ul 16v turbo de pe logan că e logan? Să am consum mai mare şi performanţe mai reduse doar ca să merg cu skoda? Nu, mulţumesc. Aştept să se producă motoarele turbo pe benzină la scară largă de când eram mic.
Ne-am liniştit şi cu "noul" Logan, chiar înainte să apară !
Dacă în 2004 piaţa auto era cu totul alta şi Dacia deschidea practic nişa de maşină ieftină, robustă, spaţioasă şi mai ales accesibilă (tot respectul Louis Schweitzer), acum cei de la Dacia vor avea de înfruntat modele low-cost de la concurenţă, Skoda Rapid, Seat Toledo sau Peugeot 301 sunt de data aceasta şi ele prezente !
Beţia succesului este cel mai greu de controlat, iar strategia abordată de Dacia cu noul model nu pare deloc câştigătoare.
Din ce se vede din poze practic vorbim de aceiaşi platformă, partea de mijloc a maşinii, adică cele 4 uşi şi plafonul sunt neschimbate, regăsim luneta, parbrizul şi nelipsita antenă, spoiler spate identic cu Logan Ph2 ... !
Doar cu mici schimbări vizuale, o faţă mai agresivă şi un spate realmente plicticos, nu prea mai poţi excita clienţii în 2012 ! Singurul pe post de Viagra mai poate fi preţul, dar cum acţionarii sunt mulţi ... !
Dacă vom regăsi în oferta de motoritări şi "nemuritorul" 1,6 8v pe post de Entry-Level, atunci tacâmul este complet !
P.S Succces cred că va avea în continuare noul Sandero, mai ales pe piaţa din Vest !
Şi încă ceva : dacă vechiul model Logan a prins perioada când vânzările creşteau liniştit în fiecare an cu Double Digit, vorbim aici de perioada 2004-2008, trendul actual al pieţei nu este deloc favorabil, iar clienţii au devenit mult mai pretenţioşi şi mai atenţi pe ce dau banii ! Mai ales că sunt din ce în ce mai puţini !
Voi nu ţineţi cont de motorizări şi performanţe, lucruri de care destul de mulţi, printre care şi eu, ţin cont. După cum se aude în privinţa motorizării skoda rapid o să aibe nişte glume de motoare din epoca bronzului comparativ cu 1.2-ul turbo ce va fi pe logan.
Spre deosebire de Logan, pe Rapid probabil vei avea de ales intre multe motorizari, inclusiv 1.2TSI si 1.4TSI. Vezi ca Skoda e unde e, iar Logan inca e in epoca bronzului, deocamdata.
daca nu-i asa mare diferenta intre actualul logan ph2 si nu-i chiar asa 'aratoasa' poate fi si un lucru bun asta: ar fi sanse sa fie exact la acelasi pret. sanse mici, dar sunt...
Eu tot n-am prins faza: de ce o masina low cost trebuie sa aiba niste linii urate la tabla?
N-am pretentii sa arate a Alfa Romeo, dar macar sa fie decenta, nu ca un broscoi cu ochi bulbucati, gen Clio Symbol.
Eu sunt extrem de dezamagit de ce am vazut in pozele alea....pai ala e model nou??? HAHAHA....aceleasi usi, acelasi plafon...aceeasi luneta, portbagajul ala zici ca e de symbol....probabil va avea 1-2 dimensiuni pentru jante (14 si 15!)...
Pai tu crezi ca Renault au asa de mare interes sa schimbe totul? Sau sa faca un design cat de cat mai frumos ca la masinile lor?? E Dacia, vorba aia, merge si asa...
Pai tocmai asta zic si eu. Merita sa dai 14 de euro pe un logan mai frumos si cu aceleasi probleme? Multi ar alege cu ziguranta altceva. Iar de logan 1... chiar a fost ceva nou pentru romani (asa cum a fost el cu bune si cu rele), poate si de aceea s-a vandut bine.
Frumos, urat, cum o fi, adevarul este ca nu merita Logan nou, nici cu 10.000. D-apai cu 14? Nici 8 mii nu cred ca as mai da pe unul.
Mai bine una straina de dupa 2003-2004, in stare cat de cat buna, ai si mai multe optiuni, alt confort etc. Daca as vrea Logan in ziua de azi, nou in NICI UN CAZ nu as mai cumpara! Mai bine unul SH, cu dotari etc la un pret mult mai redus.
Eu tot n-am prins faza: de ce o masina low cost trebuie sa aiba niste linii urate la tabla?
N-am pretentii sa arate a Alfa Romeo, dar macar sa fie decenta, nu ca un broscoi cu ochi bulbucati, gen Clio Symbol.
Tocmai cum i-am raspuns si lui PCH, eu unul nu cred ca Renault ar vrea sa creeze ceva mai frumos ca unul din modelele lor de top (sau cel putin la fel de frumos), nu ca ar avea ei multe masini frumoase...
Va plangeti ca dacia e in epoca bronzului : dar rromania (cu r mic) unde e?Eu cred ca la mentalitatea romanilor suntem inca in epoca de piatra, abia descoperim "focul".Deci de ce aveti pretentii de la o masina romaneasca sa fie din "viitorul indepartat"?nu ne mai comparati cu nemtii pentru ca nu exista termene de comparatie!
acum sa va vad ia uitati urmatorul logan si sandero stepway,an poze la teste pe la sinaia
Eu sa te vad cand o sa-ti spun ca aceste poze au mai fost postate cateva posturi mai inainte pe pagina anterioara. Urmareste si tu sirul discutiilor, chiar daca nu intervii; ce facem o luam de la inceput?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment