In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    parerea mea ca daca masina e a 2 casa nu-ti iei logan
    Corect. Nu doar de confort sa fie vorba, ci si de antifonare, deoarece la drum lung si zgomotul motorului oboseste soferul.
    Dar mai ales, prin prisma sigurantei, atat pasiva (cateva airbaguri amarate, in rest masina e facuta din staniol, chipurile cu deformare controlata dar de fapt iti ajunge blocul motor in brate), cat si activa, la depasiri trebuie sa fii mult mai atent, petreci mai multe secunde pe contrasens decat intr-o masina superioara ca motor si stabilitate.
    Cand varful de gama in motorizare Logan inseamna un 1.6 16 V si un 1.5dci de 90CP, nu poti avea pretentii, doar maxima atentie.

    Cine face zilnic multi km, n-are de ce alege Loganul in mod voluntar, doar din ratiuni financiare sau masina a firmei etc.
    Last edited by mr.K; 11 September 2012, 09:37.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Originally posted by MPIdriver View Post
    Eu am avut Mercedes C Class si uite ca am putut sa-l intretin dintr-un buget nu foarte mare. Nu inteleg de aveti toti mentalitatea asta : SH strain costa o avere si SH strain e VARZA si se strica des!
    Loganu' insa, ii bun si nou si SH, e masina PERFECTA! Merge exemplar!
    Nu stiu de ce toti vad SH-urile automat ca jafuri! Sunt si masini intretinute (bine nu ma refer la alea vechi de 20 de ani!)!
    Ce inseamna sa-l intretii?
    Ai pus doar piese de origine, cu sigla mercedes? Ai facut reviziile in reprezentanta?
    Sa pui piese din dezmembrari sau facute de SC Avantul Prabusirea SRL nu inseamna intretinere.....
    De asta sunt pline strazile de "masini premium" la mana a saptea din care curge totul pe drum.....
    SH-urile nu sunt vazute jafuri degeaba, ci din motive lesne de observat.
    Daca ai avut Mercedes de ce ai trecut la logan? Nu cumva datorita costurilor?

    Leave a comment:


  • TM-00-000
    replied
    La capitolul vizibilitate loganul are ceva probleme, mai ales in fata si lateral. Scaunul e bun, destul de confortabil, nivelul de zgomot este foarte bun in conditii normale de mers, dar situatia se schimba la turatii de peste 3000. Pozitionarea butoanelor pe consola centrala nu ma deranjeaza deloc, claxonul e pozitionat foarte comod. Din pacate la capitolul amortizari sta cam prost (la vit. mari salta). Volanul are terminatia prea brusca la rotire max. Se aud scartaituri de tot felul, mai ales cand e rece. Mai are si alte minusuri, dar si plusuri. E o masina gandita pentru confort standard.

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    poate pentru unii confort inseamna doar buretele de sub fund (mai elegant zis, calitatea scaunului soferului si ergonomia lui). pentru altii, conteaza si confortul 'vizual', calitatea materialelor - daca sunt placute la atingere, fineturi din astea, aparatura electronica, dotari, zgomotul interior (lipsa lui mai bine zis) etc. etc.
    e loganul o masina cu adevarat confortabila?
    daca un maybach sau rolls phantom ar lua 10, logan chiar e confortabil de 7-8? hmm...

    depinde la ce se raporteaza fiecare (e bine macar de stiut ce inseamna o masina cu adevarat confortabila, chit ca noi, oamenii de rand ne permitem doar logan )

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    pana la urma si notiunea de confort e foarte subiectiva. e confortabil loganu' dar in niste limite acceptabile. nu poti compara loganul cu cruzul de ex sau cu vw up la antifonare, la tinuta de drum, la aerodinamica, pozitie de condus, etc etcetc.

    pana la urma poti spune ca doar cateva masini sunt confortabile (e klasse, s klasse, audi a6, a8, bentley, rolls royce in adevaratul sens al cuvantului, bmw seria 5 si 7 , jaguar xj ) si ca restul sunt niste prostii.

    problema care se pune e ce intelege fiecare prin "confortabil" si care e pragul minim la care aceasta senzatie se activeaza. ca daca de exemplu eu sunt obisnuit numai cu e klasse cand ma sui intr-un passat pot sa zic ca e caruta. altii care au condus masini mai vechi si mai slabe cand dau peste ceva de genul masinilor dacia pot sa zica ca e super. pentru cei de prin india sau cuba care merg numai cu masini vai de mama lor loganul e masina de il presidente, de mare lux. deci notiunea de confort e extrem de relativa

    ai dreptate in privinta loganului pentru romania. chiar si daca ai avea bani sa nu-i poti numara sau sa nu mai stii cum sa-i speli pentru romania tot mai bine ai ramane pe logan. nu ti-o incendiaza nici un adversar sau chiar daca ar face-o nu ti-ar parea asa rau decat daca ar fi fost vreun septar sau altceva. mai bine investesti in lucruri de valoare in tarile civilizate. in romania nu se merita nimic din toate astea.
    Last edited by Guest; 11 September 2012, 00:04. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • TM-00-000
    replied
    pentru mine e confortabila. La drum lung nu am avut probleme. Am avut si vw si dupa vreo 2 ore de mers m-au durut toate oasele. Plus ca scaunul era un pic mai tare (era golf4). La pretul asta e foarte confortabila. Ar fii o prostie sa iti iei o masina de 3-4 ori mai scumpa doar ca sa te dai mare ca ai masina de marca buna. Tot cam acelasi lucru face. Daca ai multi bani disponibili e alta treaba, dar daca ai un buget normal, nu are rost sa iei mai mult decat logan.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    7-8 in raport cu ce anume? ce etalon?

    mie mi se pare o nota putin prea optimista. in raport cu masinile actuale si cam pe unde s-a ajuns cu tehnologia si cu confortul, pentru clasa din care face parte eu i-as acorda un 3-4, 5 cu foarte mare indulgenta si in zilele bune.

    masinile cu care o compar ar fi vw polo, fiesta, vw up , cruze, aveo , kia rio, opel astra, altele nu-mi vin pe moment in minte
    Last edited by Guest; 10 September 2012, 23:48.

    Leave a comment:


  • TM-00-000
    replied
    parere gresita. Loganul e confortabil. Daca ar fii sa ii dau o nota intre 1 si 10, i-as da 7-8 ...la capitolul confort.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    parerea mea ca daca masina e a 2 casa nu-ti iei logan

    te uiti si tu la altceva, un jaguar sau ceva


    pe cale logica ma gandesc ca fiecare in casa urmareste sa-si construiasca o mica "oaza" de paradis, deci cat mai confortabil ori notiunea de confort si cea de logan/dacie sunt incompatibile. este doar parerea mea

    Leave a comment:


  • Razvy
    replied
    sumedreacris, fiecare baga ce vrea in masina lui. Pentru unii masina e a 2-a casa, deci trebuie sa investeasca in ea ca sa se simta bine cand sunt la volan.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    domnilor, mai lasati masinile astea, mai ales modelele dacia si bucurati-va de viata

    eu de ex. daca as avea 10mii de euro (dupa ce am vazut malta si frankfurt- ieri m-am intors) as investii bani astia intr-o vacanta in malta + frankfurt. sau alte destinatii. de ex. in thailanda/ cambodgia etc. sau chiar si in orient express. 7-9 mii de euro biletul. romania, cum zicea bine un antelocutor, e de abia "la inceputuri" . nu are rost sa comparam romania cu malta de ex sau cu frankfurtu. si nici cu masinile.

    pentru noi , opinia mea e ca loganu sau ce mai scot romanasii astia de la dacia e masina optima pentru infrastructura noastra. cand om ajunge si noi la nivelul germaniei, sa poti merge fara limita de viteza si sa nu te streseze nimeni din fata ca trebuie depasit, atunci o sa putem stramba din nas ca avem infrastructura pe care sa gonim cu 250 dar nu ne ajuta cazanu ca e "limitat" la 160.

    lasati masinile: ele vin si trec. de ex in malta nu prea am vazut masini luxoase/mari. majoritatea sunt mici, de oras, doar cativa fitosi straini cu bmw/ rolls royce dar foarte rari. doar 2 -3 cazuri am consemnat. dar au o viata si un oras superb. la ce naiba le-ar trebui lor mercedesuri si alte prostii din astea cand ei au paradisul la picioare.

    am avut ocazia sa fiu si pasager intr-un chevrolet cruze, taxi privat al hotelului, extrem de bine ingrijit (la fel de curat ca al meu (parfumat, sters, fara fir de praf nicaieri), disel, 2l, 150 de cai, vreau sa zic ca ruleaza perfect. nu se aude deloc motorul, doar suieratul de la turbo cand e calcat pe coada, suspenie foarte silentioasa, reprize super ok si nici nu e scumpa, climatizare foarte eficienta, scaune confortabile. am mai mers si cu un 407, si el mergea foarte ok, dar nu-mi place ca design. in plus, in observat ca taximetristii de acolo nu au acelasi stil ca cei din romania. am fost curios sa vad daca ei merg subturat. gresit. deloc. merg normal. ii dau si 3 mii. nu merg la consum.

    cand am ajuns la noi s-a vazut. drumuri proaste (buc-sinaia pe sensul de la sinaia spre buc drum execrabil, trebuie sa tii ochii cat cepele sa nu-ti distrugi amortizoare, bucsaraie si alte bazaconii). deci de ce am vrea masini confortabile cand noi nu avem drumuri pentru ele? sunt de acord sa ai o masina buna, dar nu pe drumurile noastre. eu la logan, singura chestie care as imbunatati-o ar fi antifonarea:+30% mai putin zgomot si atat.din partea mea sa arate ca lastunu, nu mai ma intereseaza. daca e mai silentioasa e suficient. sunt alte lucruri mai importante si mai frumoase de vazut in viata decat o banala dacie care ce sa vezi? arata ca modelul precedent. ia uitati-va putin la golf 7? e un golf 6 cu faruri si stopuri mai ascutite, cx mai mic, plansa de bord copiata de la noua kia ceed (orientarea spre sofer), aceleasi ceasuri, probabil si mai bine antifonata, -100 de kg si cylinder on demand

    parerea mea: dacia nu va scoate niciodata un model de care sa zici: IMI PLACE! ori va disparea ori va scoate masini decente si atat.

    cam lung, huh?

    dupa iesirea asta mi-a revenit in minte intrebarea? cum poti sa bagi bani in asa ceva (in logan in speta)?! tot logan ramane indiferent de body kituri (dupa mine bani efectiv aruncati pe fereastra, mai bine de aia faci altceva), jante, uleiuri nu stiu de care, care nu se pun nici in masinile de 10 ori mai scumpe, linii audio nu stiu de care si alte minuni. singura chestie cu care sunt de acord e folia. in rest nu merita nimic. doar benzina si ce baga aia de prin reprezentanta si atat.
    Last edited by Guest; 10 September 2012, 22:50.

    Leave a comment:


  • MPIdriver
    replied
    Originally posted by Razvy View Post
    vezi ca este topic dedicat pentru asta.
    Si ca sa-ti raspund la intrebare, Eu, pe langa muuulti altii.
    Va las pe voi astia smecherasi sa va cumparati jeguri SH, care nu au garantie si la care o revizie costa cat la mine 3 sau 4
    Din pacate a fost inchis! Ar trebui creat un nou topic "Ati mai cumpara Logan..........."/

    Originally posted by fanrenault View Post
    Iti cumperi audi,sau nush ce cu 10.000 eruo maxim ,dar il poti intretine? Eu as alege logan second hand la 5000 eruo maxim,daca as avea 10.000 euro
    Eu am avut Mercedes C Class si uite ca am putut sa-l intretin dintr-un buget nu foarte mare. Nu inteleg de aveti toti mentalitatea asta : SH strain costa o avere si SH strain e VARZA si se strica des!
    Loganu' insa, ii bun si nou si SH, e masina PERFECTA! Merge exemplar!

    Cat despre partea a2-a din postul tau, de acord, as cumpara Logan dar SH only! In nici un caz n-as da banii aia (10 mii) pe unul nou, as lua altceva putin mai vechi.

    SA FIM SERIOSI! Suntem pe un forum dedicat Loganului, dar totusi.......

    Originally posted by lord_wader View Post
    Problema se pune in felul urmator: daca azi ati avea cash in buzunar 10.000E cati dintre voi ati mai cumpara logan?
    Eu unul nu, sincer nu se merita.

    Nu stiu de ce toti vad SH-urile automat ca jafuri! Sunt si masini intretinute (bine nu ma refer la alea vechi de 20 de ani!)!

    Leave a comment:


  • fanrenault
    replied
    Originally posted by alexgame View Post
    A se vedea Ford Mondeo incepand cu 2008 Si Audi A6 incepand cu 2012.Amandoua au intre cele doua indicatoare rotunde un ecran mare color pe post de computer de bord.
    Sau cu aston martin renautl laguan coupe si noile ford mondeo si fiesta

    Leave a comment:


  • alexgame
    replied
    Originally posted by fanrenault View Post
    deja toti se iau unii dupa altii la designuri.
    A se vedea Ford Mondeo incepand cu 2008 Si Audi A6 incepand cu 2012.Amandoua au intre cele doua indicatoare rotunde un ecran mare color pe post de computer de bord.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Originally posted by lord_wader View Post
    Problema se pune in felul urmator: daca azi ati avea cash in buzunar 10.000E cati dintre voi ati mai cumpara logan?
    Pai problema e de fapt alta: nu ai ce sa cumperi altceva de 10.000 de euro decat logan.
    Daca te uiti putin pe net pe la toti importatorii chiar nu ai, asta-i situatia.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google