Din cate imi amintesc, capacitatea maxima de la Mioveni, era de 600-700 de masini in 24 de ore
In curand logan 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Incet ajungeti la concluzia mea ...In maxim 1 an jumatate ....Renault va pleca din Romania !
Aici nu vor mai fabrica nimic nou....cand europa se va satura si de Duster ....aici se va fabrica cel mult piese de schimb ...si apoi ..."au revoir" ...multumim pentru profit !"Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."
Comment
-
Inseamna ca voi nu aveti treaba cu domeniul auto daca va imaginati ca un constructor investeste SUTE de milioane de euro intr-o uzina ca apoi in cativa ani sa o abandoneze ca asa are chef. Aici se vor fabrica masini, nu va mai agitati atat doar ca nu au cum sa fabrice toate modelele pentru toate tarile, nu au capacitatea sa produca 1 000 000 masini anual, ce e asa greu de priceput ?'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Stie cineva cat profit exact a facut Renault in RO de cand a venit ?
Stie cineva daca si-au amortizat sau nu investitia pana in momentul asta ?
Si daca are alte oportunitati de afaceri mai avantajoase in alte "parti" ale lumii ,de ce sa ramana in RO ? Voi ati ramane ? ......Nu cred !
Citeam undeva :
"Nu au fost comunicate toate cifrele, insa Marocul s-a asigurat ca exista autostrada si cale ferata intre portul ultra-modern Tanger Med si uzina situata intr-o zona industriala cu statut special. Cinci ani Renault este scutita atat de plata impozitelor pe profit, cat si de taxe de export, iar o alta contributie a autoritatilor tine de constructia integrala a impresionantului centru de formare. "
Comment
-
Originally posted by bossake View Post1.2 tsi si 1.2 tce nu au nicio treaba. Sunt 2 motoare diferite, e ca si cum am spune ca daca 1.5 dci de pe logan are probleme cu injectoarele atunci automat si 1.6 tdi e prost.
Comment
-
Ce zici bogdane? rromanica, cu o căruta de taxe ascunse?
Adonis, şi restul care spuneţi că se vă închide fabrica, doar de curiozitate, voi analizaţi ce spuneţi? Fabrica nu se vă inchide. Nu se vă mai fabrică Logan, pentru a putea fabrică logan2.
Nytro, aici nu vorbea nimeni de goalfe, la care e praf şi motorul de 1.9Last edited by Razvy; 10 March 2012, 11:07.
Comment
-
nu se inchide, dar ideea de logan e legata de romania. aici a fost conceputa masina, aici construita, chit ca au participat si frantujii. e un fel de trademark romanesc. ar fi fost bine ca si logan 2 sa fie construit tot aici. se zice ca nu va mai fi construit la noi. eu nu stiu. asa s-a scris in presa. sper sa fie construit in continuare aici.internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by Bogdan20cj View Postdaca e saplece de undeva vor pleca din Franta, pt ca acoloeste costul mai mare si vor ramane unde este costul mai mic,adica romania,maroc si brazilia.. poate or maifi si altele.
nu trebuie sa uitam carenault are gama low cost dacia care a cam rupt gura targului.
@zeegermans: aiurea, nu e legat de nimic. de altfel in singura piata care mai e functionala acum (america de sud) se vinde ca renault logan.
Comment
-
In vederea proiectului X52, adica Logan2, despre care se stie ca va fi cea mai avansata versiune de Logan, dacia a primit ajutoare de la statul roman de cca.10.5 mil. euro.
In schimb Renault planuieste sa inceapa fabricarea noului model in...Rusia, conform directorului de vanzari Jerome Stoll, care prezent la Salonul Auto de la Geneva a mai afirmat ca noul model va putea fi achizitionat la sfarsitul anului 2012 sau nceputul lui 2013.
Singura necunoscuta ramane in care fabrica va incepe construirea Logan2,in fabricile de la la Togliatti sau Moscova.
Asa ca les afairs sont les afairs; e greu de digerat dar asta e economia de piata.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment