In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bine ca au probleme la motorizari si loganul e bun. hai ca iar dam in altele.. mai da-mi du un exemplu de masina ca loganul. varza si cheala in dotari.
    deja romanii s-au desteptat si se indreapta spre sh de masini. are dreptate iancumic. nu mai prostesti pe nimeni cu loganul1. si ei stiu asta si vor scoate ceva peste si ca dotari si ca pret.

    Comment


    • Loganul e o masina care a adus ceva nou in materie de concept auto: sa vinzi ceva la un pret corect, strict pentru cei care vor o masina simpla si nu vor sa mai plateasca altceva sau nu isi permit. Normal ca si dotarile sunt "pe masura".
      Au mai fost cateva marci care au anuntat cu mare fast modele low cost si pana la urma s-a ales praful.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • dar acum cred ca sunt mai atragatoare cele din clasele mica sau micro care au dotari mai mult decat multumitoare si la preturi comparabile cu ale loganului.
        si masini la pret corect au mai fost si trabantul si wartburgul.

        Comment


        • Deja au trecut 8 ani de cand a aparut Loganul, timp in care i-a scos din foame pe Renault, ceea ce, din punct de vedere al marketingului, este o manevra magistrala de pus in manualul despre "Cum sa vinzi"
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Si eu am sustinut (am si cateva postari in acest sens)ca Loganul are un pret corect.
            Multi au dorit, comparand dotarile altor masini, ceva mai mult la acelasi pret.
            Au mai fost cateva marci care au anuntat cu mare fast modele low cost si pana la urma s-a ales praful.
            In 2008 fluturasi cu kia ceed la 9850E, umpleau cutiile postale.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • au avut noroc ca parcul de masini era invechit in romania si ca romanii nu aveau bani. de aceea s-au vandut asa bine, dar gata, s-a terminat. ce-i care si-au luat vor tine 10-20 de ani, de masini. iar in germania sau in alte tari din vest (spania, franta..) s-au vandut ca masini utilitare sau ca masini pentru imigranti si clasa saraca.

              Comment


              • Lasa ca au vandut in multe tari, nu doar Romania, ba chiar, de prin 2009, mai mult au vandut la export. N-ai sa vezi in nici o tara ca majoritatea cumpara masini din segmentul premium.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Nu cred ca loganul e doar pt clasa saraca. In germania sunt multi care au 2 sau 3 masini astfel in timpul saptanii folosesc logan si la sfarsit isi scot mercedesul din garaj pt o plimbare, sau chiar ferrariul

                  Comment


                  • da. cum am mai spus: ca masini utilitare (cum avem noi matiz sa spark pentru livrari pizza ) si pentru lumea saraca. clasa medie deja se orienteaza spre altceva, clar. sun ferm convins ca skoda a vandut muuult mai multe in vest si pentru o plaja mai mare de clienti.
                    si la noi sunt pe locul intai ca numar de masini de import.

                    Comment


                    • Originally posted by B997NDL View Post
                      au avut noroc ca parcul de masini era invechit in romania si ca romanii nu aveau bani
                      Asta nu se cheama noroc; aici e vorba de prospectare si analiza a pietei, de anticipare a evolutiei, de gandire economica, in fine marketing de scces.
                      Din ce spui tu se intelege ca Renault a ales la noroc Dacia; ce o fi o fi, nu?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        dar acum cred ca sunt mai atragatoare cele din clasele mica sau micro care au dotari mai mult decat multumitoare si la preturi comparabile cu ale loganului.
                        si masini la pret corect au mai fost si trabantul si wartburgul.
                        Intr-un 107/C1/Aygo te simti bine? La acelasi buget? Sau chiar ceva in plus ca pret, fata de Logan.
                        Daca te atrage, poti sa-ti cumperi si un Smart. Eu unul, atat de mult iubesc masinile mici, ca le las pentru ecologisti.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Asta nu se cheama noroc; aici e vorba de prospectare si analiza a pietei, de anticipare a evolutiei, de gandire economica, in fine marketing de scces.
                          Din ce spui tu se intelege ca Renault a ales la noroc Dacia; ce o fi o fi, nu?
                          nu in sensul asta. in sensul ca au gasit o piata avida. normal ca fost marketing.

                          @mr.k
                          daca folosesti masina preponderent in bucuresti sunt f bune. si vor fi si mai bune ca vad ca parcari noi nu apar. nu zic neaparat ca mi-as lua eu dar noi inca nu suntem la maturitatea celor din vest, unde clasa mica castiga teren.
                          daca o sa bage si la noi taxa de circulatie prin centru in fctie de capacitate, ca in londra, sa vezi ce ne mai gandim...

                          Originally posted by Nytro View Post
                          Nu cred ca loganul e doar pt clasa saraca. In germania sunt multi care au 2 sau 3 masini astfel in timpul saptanii folosesc logan si la sfarsit isi scot mercedesul din garaj pt o plimbare, sau chiar ferrariul
                          nu prea ai cum sa faci asta. daca ai mers in merc (nu mai vorbesc de ferrari ) nu te mai sui in logan. sa fim seriosi.
                          Last edited by B997NDL; 18 March 2012, 18:22. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Toti sa-si ia masina mica si eu Range Rover/G Klasse/Landcuiser. In caz de accident sa-i dezlipesc de pe bara fata a jeepanului.
                            Masinile alea mici au intretinerea mai scumpa decat Loganul si trebuie sa-ti desurubezi mai intai picioarele ca sa te urci intr-una.
                            Maturitatea celor in vest privind masinile mici a fost o poveste inventata de presa. Nimeni nu vrea masina mica, voluntar.

                            Comment


                            • daca o sa bage si la noi taxa de circulatie prin centru in fctie de capacitate, ca in londra, sa vezi ce ne mai gandim..
                              Daca o sa bage acea taxa, imi voi lua Logan 2, cu 1.2Tce
                              Last edited by IancuMIC; 18 March 2012, 18:47.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Într-un articol publicat de Automotive News Europe (ANE) este menționată o declarație surprinzătoare a numărului doi din cadrul grupului Renault. Conform jurnaliștilor ANE, Carlos Tavares ar fi spus în fața senatului francez că firma rămâne profitabilă doar pentru că subsidiara sa, Dacia, are performanțe bune.

                                Adevărul este că din adaosul grotesc care se realizează actualmente la Dacia, s-a amortizat si paraamortizat orice investiţie (oare fabrica din Maroc cu ce bani s-o fi construit ?)
                                Având în vedere declaraţiile fericite despre vânzarile şi performanţele bune realizate de Dacia (asta înseamnă că în realitate este mult mai bine decât se declară), putem fim mândri că după atâţia ani am putut să-i răsplătim pe francezi pentru venirea lor în România !

                                Păcat că banii nu rămân in ţară !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google