In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cristi_LCD View Post
    Da deranjeaza. Bancul a fost postat la sectiunea " bancuri" de vre-o 3 ori.
    e ok daca doar pe tine te deranjeaza.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • nu deranjeaza mestere, ba mai mult am ras cu lacrimi...din nou!
      Astept cat mai multe opinii : PH-22-BFC

      Comment


      • Chiar te face sa te-ntrebi cati CP mai are un 1.4 la 100k km.

        Comment


        • eu as fi preferat motorul renault de 2 litri aspirat, pe viitorul logan. nu prea ma incanta motoarele mici cu foehn.
          internal combustionizer

          Comment


          • Nici nu vreau sa ma gandesc ce carcoteli ar fi fost, in cazul in care Logan2 ar fi primit un asemenea motor.
            Este preferinta fiecaruia si asta respect, doar as dori sa fac un comentarui pe marginea acestei idei; motorul de 2l e un pic depasit, avand in vedere pretul carburantilor, nivel taxe- noxe, intr-o Europa preocupata tot mai mult de iesirea din criza economica. In aceiasi ordine de idei, nu stiu cat e de fiabil e acel propulsor pentru care obtii 20cp in plus fata de Energy 1.2 TCe. Sunt convins ca au fost facute suficiente studii de piata in acest sens; in Rusia si Ucraina de exemplu poate e mai usor asimilat.
            Chiar daca ma repet, vad binevenit motorul de 1.2 TCe pe Logan2(sincer eram sceptic ca il vor pune pe aceast model)
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • tu cu siguranta vorbesti de alt motor decat ce zic eu.
              eu ma refer la asta:

              (F4R)
              Gordini 2,0 16V 200 CP

              Emisii CO2 (g/km)
              190
              Consum urban (l/100km)
              11.20
              Consum extraurban (l/100km)
              6,50
              Consum mixt (l/100km)
              8,2

              Cilindree 1998cc (deci taxe mici)
              Norme de depoluare
              Euro 5

              conduc aproape zilnic octavia 1.9 diesel turbo, am avut logan 1.5 dci turbo si din punctul meu de vedere nu mai vreau sa aud de turbo. prefer aspirat si motor mai mare. fiecare cu preferintele si motivele lui

              ps. daca tot nu va mai fi o masina prea ieftina, macar sa-i puna optional si motoare de masini mai serioase.
              internal combustionizer

              Comment


              • Fiind o masina care se vrea ieftina, vei avea de ales tot intre maxim 5-6 motoare. O masina care vrea sa evolueze ofera contra cost si optionale gen cutie automata. Pana si panarama de C1 are asemenea optiune.
                Asa, volan si roti avea si Ford T.
                Logan 2 va evolua doar sub forma caroseriei si cu 1-2 motoare noi.

                Comment


                • nu vor, pur si simplu, sa ofere mai multe optiuni. de ex, dusterul care se vinde in brazilia are optional cutie automata si motorul de 2 litri 16v. si bordul e ceva mai fain.

                  Teste de rua mostrando desempenho, ruídos, acabamentos internos, suspensão, segurança. O modelo testado é o TOP de linha com todos os opcionais.




                  ar merge asa dotari optionale si pt logan 2 (oricum n-o sa mai fie masina aia ieftina de s-o cumpere toti, pt iesit din criza - astea-s vise)
                  Attached Files
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • Da, ala nu o sa fie euro 5. Guvernele dau bonusuri la emisia de CO2, care e mica la un motor eficient, nu la o balena mare de 2 litri aspirata si veche de vreo 15 ani. Asa poti sa visezi si V8 de 5,7 nu inseamna care si suficienti cumparatori or sa dea banii pe el cat sa merite sa il produca cineva.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • n-am auzit nicaieri de avioane euro 5, trenuri euro 5, vapoare, etc euro 5, da se tot bate apa in piua pe putinul dioxid de carbon emanat de niste motorase. e doar o strategie de marketing sa-si puna astia taxele. totul trebuie sa fie "bio" "green" "eco" ca altfel nu se vinde. f4r e deja euro 5 si se poate gasi pe clio rs cat si pe megane rs.

                      1.6 mpi are cam 170 g/km co2. acel 2.0 16v la 190 g/km co2 n-ar fi chiar atat de poluant, avand in vedere puterea mai mult decat dubla. nici consumul nu e prea mare, culmea. e mai vechi, e adevarat. din cate stiu e aparut in 1997 pe clio williams, dar atunci avea vreo 130cp. intre timp a fost adus la zi si cu normele de depoluare si cu performantele.

                      de sutele de mii de rable/vouchere ursulet/pisicuta non euro care circula pe la noi nu prea se plange lumea. alea polueaza enorm si or sa tot polueze. cat timp motorul ala de 2L e euro 5, nu vad vreo problema.

                      poate nu s-o cumpara, poate lumea vrea doar logan ieftin si nedotat, dar pe zi ce trece ma indoiesc de asta.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • Cine vrea Logan si sa fie multumit de el, sa-si ia cea mai buna motorizare si dotari minime firesti (cel putin aer conditionat). Dupa aia nu se va mai plange de masina - va fi chiar multumit.

                        Daca va luati cea mai mica motorizare si fara o minima dotare - dupa aia sa nu incepeti sa va plangeti... Stiu cativa oameni cu Skoda Fabia si VW Polo cu motoarele alea 1.2 din 3 pistoane - care le pare rau ca nu si-au luat Logan 1.6 16v - fiindca in oras motorul ala 1.2 in 3 pistoane consuma ca porcu' daca vrei sa te misti mai vioi.

                        Comment


                        • Originally posted by zeegermans View Post
                          tu cu siguranta vorbesti de alt motor decat ce zic eu.
                          eu ma refer la asta:

                          (F4R)
                          Gordini 2,0 16V 200 CP
                          Am crezut ca te referi la cel de 135cp, care e pe Duster-ul care se face la rusi; scuze.

                          Ioane, noi vorbim despre viitoarea motorizare de pa Logan2, tu citesti posturile pe bucatele, in speta 1.2 TCe, care oricum il va inlocui treptat pe K4m, aproape de ...pensionare,dupa cum vezi si care e peste acesta dupa parerea mea, din toate punctele de vedere.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Foarte bun motorul ala 1.2 TCe... cuplu de diesel (190 Nm) intre 2000 - 4000 rpm... cine crede ca nu-i bun, sa nu-si ia.

                            Daca Loganul 2 nu ar avea greutate mai mare decat Logan 1, ar fi bomba motorul asta pe Logan, cu o cutie in 6 trepte. La cuplul asta ar merge cu o treapta 6 cu 100 km/h lq 2200 rpm.

                            singura "problema" la motorul asta va fi pretul... care va scoate Loganul 2 din segmentul 9.000 - 10.000 euro (Adica tocmai Loganul asta va scoate Loganul din pozitia care ii conferea avantajul numelui Logan - si il introduce intr-o competitie unde alte masini prin nume sau design stau mult mai bine. Ramane sa vedem cu design/aerodinamica va scoate Renault la bataie pentru logan 2)
                            Last edited by ion_R5; 10 May 2012, 20:06. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Pentru ca despre Logan2, inca nu stim exact cum va fi, in afara de cateva poze computerizate ale presei, iata cateva date despre propulsorul de 1.2l din gama Energy, despre care se spune ca va echipa acest nou model.
                              -putere maxima 115cp
                              -190Nm, cuplu maxim, din care 90% de la 1500rpm
                              - consum de carburant redus cu 25% fata de motorul inlocuit(1.6/16v)
                              -lant distributie cu frecari reduse, optimizat cu un sistem hidraulic care il mentine in permanenta intins
                              -jupe de piston acoperite cu grafit
                              -strat de DLC(diamond like carbon) aplicat pe impingatoarele arborelui cu came (experienta de la propulsoarele pentru F1)
                              - injectie directa de benzina; aceasta are loc direct in camera de combustie
                              -distributie variabila cu dublu decalor al arborilor cu came(Variable Valve Timing).
                              In plus acest propulsor va beneficia de un sistem stop&start cu demaraj ultrarapid; sistemul detecteaza pozitia pistoanelor si permite injectarea carburantului in cilindrul aflat in pozitia cea mai favorabila.
                              Jean P. Mercier, responsabilul de inginerie mecanica de la Renault, spune ca s-a folosit de experienta acumulata in producerea propulsoarelor din F1, cand a gandit acest motor, o premiera pentru cei 1.2l.(100cp/litru)
                              Update la informatiile despre acest downsizing, de ultima generatie;
                              -bloc integral din aluminiu
                              -pompa de ulei cu cilindree variabila cu comanda electronica(ei atunci sa vezi discutii despre norma de ulei); presuinea uleiului este ajustata la nevoile motorului
                              -sistem de supraalimentare prin turbo-colector integrat, ceea ce permite atingerea cuplului maxim inca de la turatii joase, continuand pe o plaja larga.
                              Din datele pe care le am, este primul motor pe benzina turbo al celor de la Renault.
                              Acest propulsor face o...vedeta, din Logan2; cum va fi vom vedea.
                              -
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • sa nu faca o vedeta in sensul negativ, daca o avea probleme (cum au fost primele dieseluri de 65 cai). poate totusi va fi bun.
                                internal combustionizer

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google