Symbolu la 5000 euro contine 3 tichete rabla deja nu mai suna asa de bine ... sa fim seriosi, lumea vrea masina la 5000 si dup-aia se plange, ba ca nu are AC ba ca nu are ESP etc. Asa e romanul.
In curand logan 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Da, dar suna bine, 5.000E si "bine echipat" AC, CB
Cat costa cel mai ieftin logan cu AC?
Ce alta masina berlina (in afara de logan) iti mai cumperi la 5.000+3tichete? Mie personal in acest moment mi se pare o afacere mai buna un Symbol decat un Logan, cu tot cu minusurile Symbolului (revizii scumpe cat ai garantie, spatiu spate, roti mai mici etc).
PS: cea mai mare tzeapa o sa si-o ia astia care cumpara acum un logan PH2 inainte de aparitia noului logan asa cum au facut si aia care si-au luat solenza in 2004.
Comment
-
Pai probabil nu zdranganea pt ca era mai nou ... stai linistit ca zdrangane si alea peste cativa ani din toate incheieturile ;)
7900 e cel mai ieftin logan cu AC, daca stai sa faci calculul cu tichetele rabla si cu o gramada de taxe ascunse tot acolo ajungi // mai e si motoru ala de 2 bani de 1.2 16v ... cu care nu ajungi prea departe daca mai dai drumu si la AC , mai punem si rotile pe 14" ?Last edited by kubala7; 1 July 2012, 15:09.Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit
Comment
-
Originally posted by Sir Andrew View Post
De ce nu? Pretul este un factor decisiv. Fiind fabricate mai ales la noi, automat un pret de achizitie mai mic. Daca Dacia ofera un model, Logan 2 sa zicem numele nu este inca cert, cu o motorizare identica sa zicem pe Renault, Skoda, Opel, eu as alege Dacia, din prisma pretului. Tocmai de asta am si ales Logan 1,6 16v 105 CP in detrimentul Skodei Tour de 1,6 mpi 8v 102 cp, care era cu inca vreo 2500k euro mai mult. Simplu si misto. Toti in viata cand ne cumparam ceva, cautam ză best deal, doh...ti se pare ceva anormal??????????????????????
Daca tot ai ales Logan iar in alegere a contat doar ca acea masina sa fie ieftina atunci la fel de bine ar trebui sa-ti asumi aceasta alegere, iar comparatiile cu alte modele la preturi mult mai mari sunt cel putin inoportune.
Este corect sa ei cea mai buna oferta de banii care ii ai, dar asta nu insemna ca ai luat cel mai bun lucru.
Parca vad ca si la varianta cu dotari minime a viitorului model se vor gasi "specialisti" care vor stramba din nas, uitand ca ce platesti aia ai.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Trebuie sa fii constient ca nu ti-ai luat Mercedes. Cine nu e constient de treaba asta are probleme mari la tartacuta. Eu sunt constient ca mi-am luat Dacie, si chiar nu imi pare rau, mai ales ca am dat aproape 6500 euro noua.... Nu regret nico clipa alegerea facuta mai ales ca Octavia Tour de 1,6 mpi 8v si 102 cp era cu tichete 9700 euro. Enorm pentru puterea mea de cumparare. Mai ales ca am adunat banii aia timp de 4 ani, ca sa nu stau dupa nenoricitii de la banci.
PS: Nu are legatura cu subiectul insa imi place enorm de mult ca nu mai scrie motorizarea pe spate. Vad ca esti galatean si stii ca pe faleza ii poti da mai tare, mai ales seara. L-am facut pe unul cu Kia Ceed, ce-i drept mai avea un pasager in dreapta, eu fiind singur, si nu ii venea sa creada ca l-am facut. Copilarii insa, si el si eu ne-am despartit prieteneste, dupa ce s-a lamurit ca nu era 1,2...Last edited by Sir Andrew; 1 July 2012, 17:12.
Comment
-
Originally posted by adyxzz View Postkubala7 pe 14'' ?mai bine puneau pe 13'' ca la Matiz atunci o lasam jos si puneam ceva ca sa topaie si era perfect, scria un coleg mai sus pretul se cam urateste
Comment
-
Originally posted by fanrenault View PostLoganul ph1 e departe de logan ph2 ,am fost cu pf2 1.6 16v,ei de mine cum mergea pff,nici nu se auzea motorul,nu zdranganea nimic,era alt are,asa trebuia sa fie si ph1 de dinainte. Cum ziceam eu (logan ph1 a fost doar un test,sa vada daca va merge afacerea)internal combustionizer
Comment
-
Originally posted by zeegermans View Postte inseli rau. logan ph2 nu are toate elementele de antifonare ca la ph1. la ph2 a intervenit cost-cutting-ul de la antifonare, pana la bara stabilizatoare si becuri slabe in proiectoare. ph2-ul nici nu are toate suruburile acolo unde ph1 le are si unde ar trebui sa le aiba (de ex. la ph2 ceasurie de bord sunt prinse cu 2 suruburi, in loc de 4. celelalte gauri sunt lasate goale. ph1 le are pe toate) fa un mic test: inchide mai tare o capota de portbagaj. la ph2 si o sa sune cam ca un metal gol. la ph1 se aude infundat. eu chiar regret ca ph2 nu s-a facut la fel ca ph1.
Daa,am fost si in taxi ph2 1.4 si tot asa cu zgomot redus era :P
Comment
-
Eu am avut PH1 si acum PH2. Bine pe ph1 era motorizarea 1.4 mpi. Nu stiu daca toate suruburile sunt la locul lor, insa in PH2 e mult mai bine, atat ca si confort, liniste si antifonare. Am apropae 15k km cu noul model si nu zdrangane nimic....deocamdata. La ph1 zdranganeau protierele si bordul dupa 3k-4k km. Asa ca prefer oricand ph2 cu mai putine suruburi si cost cuttinguri, cu tabla sunand a gol, desi nu mi se pare ca suna a gol dar nu contrazic pe nimeni, dar macar nu scartaie din toate incheieturile. Este mult mai bine inchegat si sta mult mai bine in curbe, asta si datorita faptului ca la primul am nimerit fara bara stabilizatoare.... Si multi prieteni care au mers cu mine mi-au zis ca e silentios e motorul, atat la relanti cat si in turatii de pana in 3000. Cu putina muzica pana in 4 volumul nu se aude nimic. Chiar la relanti se aude mai tare directia asistata electromecanic, care turuie ca un greieras decat motorul. Am mai inteles ca dupa cca 20k km zgomotul benzinarelor mai scade...o fi adevarat? La 1.4 mpi neavand insonorizare se auzea la fel ca in primele zile.
PS: La mine in carte greutatea masinii este 1184 kg. cele aproape 100kg de la ce or fi fata de variantele mai vechi? O insonorizare mai buna? tabla mai subtire? nu stiu...cei de la dealer mi-au zis ca datorita dotarilor...Dzeu stie acum...ce dotari..Last edited by Sir Andrew; 1 July 2012, 20:38.
Comment
-
Dap,scade suntetul,dar trebuie sa.i dai si 6000 rpm maxima turatie,ca sa se lase,la 50.000 primul 6000,ai de mine...... ce galagie parca era heavy metal extrem de la chitare,acum s.a lasat,nu mai face asa galagie ,sau la 140 mai facea galagie si acum nu se mai aude, detin logan 1.6 8v ph1,iti dai seama al ph2 ca se aude si mai incet,
Comment
-
Originally posted by Sir Andrew View PostEu am avut PH1 si acum PH2. Bine pe ph1 era motorizarea 1.4 mpi. Nu stiu daca toate suruburile sunt la locul lor, insa in PH2 e mult mai bine, atat ca si confort, liniste si antifonare. Am apropae 15k km cu noul model si nu zdrangane nimic....deocamdata. La ph1 zdranganeau protierele si bordul dupa 3k-4k km. Asa ca prefer oricand ph2 cu mai putine suruburi si cost cuttinguri, cu tabla sunand a gol, desi nu mi se pare ca suna a gol dar nu contrazic pe nimeni, dar macar nu scartaie din toate incheieturile. Este mult mai bine inchegat si sta mult mai bine in curbe, asta si datorita faptului ca la primul am nimerit fara bara stabilizatoare.... Si multi prieteni care au mers cu mine mi-au zis ca e silentios e motorul, atat la relanti cat si in turatii de pana in 3000. Cu putina muzica pana in 4 volumul nu se aude nimic. Chiar la relanti se aude mai tare directia asistata electromecanic, care turuie ca un greieras decat motorul. Am mai inteles ca dupa cca 20k km zgomotul benzinarelor mai scade...o fi adevarat? La 1.4 mpi neavand insonorizare se auzea la fel ca in primele zile.
PS: La mine in carte greutatea masinii este 1184 kg. cele aproape 100kg de la ce or fi fata de variantele mai vechi? O insonorizare mai buna? tabla mai subtire? nu stiu...cei de la dealer mi-au zis ca datorita dotarilor...Dzeu stie acum...ce dotari..internal combustionizer
Comment
Comment