In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Off topic! Sau nu...

    Acum cativa ani, pe la infiintarea acestui forum, se vedea ca este unul dintre putinele locuri in care inca se mai scria romaneste, in care se folosea punctuatia...si unde per total mai exista un pic de decenta.
    Anii au trecut, tinerii au dat examenele de bacalaureat , au facut 18 ani, si-au luat permis si masina....si a inceput dezastrul!
    Apar din ce in ce mai multe threat-uri fara noima, intrebari cel putin cretine, subiecte discutate si ras-discutate si din ce in ce mai multe postari din care te chinui sa pricepi ceva. Vorbiti (scrieti) romaneste, ganditi inainte de a posta ceva, veniti cu un argument, un exemplu....sau mai abtineti-va sa poluati forumul.
    Cred ca deja le e greu si moderatorilor sa mai stea sa stearga sau sa corecteze toate tampeniile scrise pe aici, sunt deja prea multe...
    Stiu ca e off, e off-topic dar e deja un Offfffffffffff.......

    Comment


    • Originally posted by CSH View Post
      Nu ai deloc imaginatie.
      Pune o poza cu S-classul actual pe langa el si o sa vezi atunci asemanare


      renault scala o fi avut designeri chinezi. genul ala de designeri chinezi care incearca sa copie o masina buna, reusesc 80% si in final le iese ceva 'pe acolo' cat sa nu arate bine.

      Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


      Fake / Imitation Chinese Vehicles.Top Gear theme music copyright to BBC.All Images and Pictures are copyright to their respective owners.
      Last edited by zeegermans; 11 September 2012, 22:47.
      internal combustionizer

      Comment


      • Renault cu mercedes sunt in aceeasi alinta :>

        Comment


        • Originally posted by mariusnicolae View Post
          Da, dar la 6500 e fara aerul din ea, ala e optional, cel putin vreo 2000
          Acum, pe bune, pentru mine cel putin conteaza in primul rand partea tehnica, nu designul.
          Daca are motorasul ala de 1,2 TCE, acelasi tren de rulare robust, ceva dotari mai de doamne-ajuta(ESP, climatizare automata, mai un scaun incalzit, cateva airbaguri pe acolo) la un pret de 10-11.000 de euro, e ok.
          Ce ma intereseaza designul, ca doar merg in masina, nu cu fundul pe plafon?
          loganul la 10-11 mii in conditiile astea ?! buna asta !

          Comment


          • de ce ati prefera totusi motorul 1.2 turbo? intreb doar. personal nu m-as arunca la un motor de genul asta, decat dupa cativa ani dupa ce-si dovedeste fiabilitatea. spun astea, pt ca primul meu logan a fost diesel (printre primele aparute) si am tot avut probleme, pt ca motorul chiar daca e gandit bine de renault, foloseste subansambluri ieftine (de genul injectie delphi, turbine borg warner chinezesti etc - problemele le-au rezolvat, dar dupa muuult timp).
            1.2 tce din punctul meu de vedere ar putea avea probleme tot la injectoare, pt ca e un motor cu injectie directa, plus turbina (posibil sa puna tot chinezarii), plus acea pompa de ulei cu debit variabil. singurul lucru interesant ar fi distributia pe lant. nu stiu... eu parca pt. inceput as alege tot un motor simplu, aspirat si dovedit in timp.
            (carcotasii ar zice ca motorul asta e testat de renault nu stiu cate milioane de kilometri. ok. asa a fost si cu primele dieseluri de 65cp si tot picau pe capete)

            ps. chiar daca 1.2 tce e in gama renault de prin 2007 sau asa ceva, nu inseamna neaparat ca ce e pe masinile renault va fi identic cu ce va fi pe noua dacia. si 1.5 dci se facea de prin 2001 si era prezent pe multe renault-uri, dar ce au pus pe dacia initial (in 2005) a fost o gluma relativ proasta (de ex pompele de inalta presiune prezente pe symbol aveau alte coduri si erau putin diferite de pompele puse pe motoarele logan, care faceau span mai devreme sau mai tarziu). detaliile de genul asta conteaza.
            Last edited by zeegermans; 12 September 2012, 01:24. Reason: Automerged Doublepost
            internal combustionizer

            Comment


            • @B997NDL; timpul ne va arata daca este posibil sau nu target-ul asta de pret, dar cert este ca la Renault, spre deosebire de grupul VAG, nu trebuie sa platesti o optiune de 3 sau 4 ori mai mult decat valoreaza doar pentru faptul ca e made by VW. Spre exemplu o optiune de scaune incalzite de pilda, nu valoreaza 3-400 de euro cat e pe VW, ci doar 71 de euro cat e pe kia rio. Sau poate cele de pe vw iti incalzesc posteriorul intr-un mod premium
              @zeegermans: eu unul sunt fan benzina, pentru mine nu exista diesel.
              De ce as alege acest motor de 1,2 TCE: pentru garantia unei dinamici mai bune. Dupa 8 ani de 1,4 mpi, chiar imi doresc un motor mai puternic, insa am inteles ca 1,6 16 v va disparea din oferta, gama fiind 1,2 16v cu 75 de cai si cele doua TCE, de 90 si de 115. As alege oricand un vvti sau un v-tec, dar Dacia nu ofera asa ceva.
              Eu nu cred ca acest motor va avea probleme de fiabilitate: turbina probabil va fi cu geometrie fixa, nu variabila ca la diesel, benzinarul nu scoate cenusa care sa infunde EGR-ul si turbina, filtru de particule nu are(ca la diesel), injectoarele nu pot fi infundate de spanul din pompa de inalta, etc. La benzinar se elimina cam toate cauzele care duc la defectiuni costisitoare la un diesel. Plus ca performanta va fi net superioara oricarui dci din gama la un cost al intretinerii mai mic. Unde mai pui ca si consumurile ar trebui sa fie la fel, poate un litru in plus pentru TCE.
              Apropo, TCE-ul care a fost pana acum,din cate stiu, era un turbo cu injectie multipunct clasica, cel care a aparut acum este cu injectie directa.
              Last edited by mariusnicolae; 12 September 2012, 07:37.

              Comment


              • Logan 1 a facut un lucru bun, le-a scos romanilor din cap Dacia 1310 si panaramele de Supernova si Solenza.

                Daca Logan2 nu are rolul de a scoate Logan 1 din capul romanilor, atunci n-are rost sa apara. Cred ca de asta il si denumesc altfel de cat Logan, pentru a nu se face comparatia.

                Daca la Logan 1 romanii au avut doar dorinta de a fi fiabila, pentru a nu mai regla aprinderea saptamanal, ca la Dacia 1310, pentru a nu mai ploua prin hayon ca la Supernova, pentru a nu mai trancani diverse ca la Supernova, ei bine la noua masina Renault ce va inlocui Loganul, romanii vor dori ceva peste Logan 1. Nu spun ceva nou, la fiecare nou model se doreste sa fie mai bun ca cel vechi, dar in cazul noului Logan se doreste a fi cu mult mai bun decat modelul vechi.

                Daca noul Logan/Scala va fi doar un pic mai bun decat Logan1, romanii vor regreta Logan1.

                Comment


                • De ce credeti ca a scos Renault noul Logan dupa 7-8 ani de zile?
                  Sa cumpere si politia romana masini noi! )

                  Comment


                  • Originally posted by mariusnicolae View Post
                    @B997NDL; timpul ne va arata daca este posibil sau nu target-ul asta de pret, dar cert este ca la Renault, spre deosebire de grupul VAG, nu trebuie sa platesti o optiune de 3 sau 4 ori mai mult decat valoreaza doar pentru faptul ca e made by VW. Spre exemplu o optiune de scaune incalzite de pilda, nu valoreaza 3-400 de euro cat e pe VW, ci doar 71 de euro cat e pe kia rio. Sau poate cele de pe vw iti incalzesc posteriorul intr-un mod premium
                    Culmea, dar la grupul vag optiunile sunt mai scumpe dar utilizabile in timp ce la reno pot fi in mare parte doar pe hartie....pentru ca se strica destul de des!

                    Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                    Comment


                    • Poate sunt mai scumpe masinile VAG, dar uite ca Dacia trebuie sa trateze cu atentie problema.
                      S-a umplut tara de Logane, cine va cumpara masina noua clar doreste altceva de calitate superioara. Daca Dacia nu va oferi, este de unde alege.

                      Skoda si Volkswagen au fost aproape de a depasi marca Dacia pe piata interna la vânzari în primele opt luni ale anului, anunta Money.ro. Vânzarile cumulate ale Skoda si Volkswagen au însumat 9.627 unitati, pe când vânzarile Dacia au atins 10.827 unitati.

                      Comment


                      • Asta spune multe, mai ales ca Dacia e ceva (mai mult) mai ieftina! Eu, ca fost posesor nu as cumpara in prezent modelele noi (duster sau lodgy)....dokker poate fi o varianta pentru masina de marfa, din poze arata bine.

                        Comment


                        • Romanii viseaza la Skoda si Volskwagen, dar cand se trezesc,marea majoritate isi cumpara in continuare Logan.
                          Originally posted by mariusnicolae View Post
                          gama fiind 1,2 16v cu 75 de cai si cele doua TCE, de 90 si de 115. Eu nu cred ca acest motor va avea probleme de fiabilitate: turbina probabil .
                          Eu sunt optimist in privinta acestui motor; 1.2TCe; din datele tehnice precum si cele constructive, pare un motor gandit bine; cand vor, francezii chiar se pricep la motoare. Stiu ca s-a tot vorbit despre posibilul sau concurent de la Ford, cel cu blocul cat o foaie A4. Dupa parerea mea, exista o limita decenta, deocamdata, pana la care poti scoate 1cp din fiecare cm3; dincolo de aceasta limita intram alta zona in care orice cp. in plus poate aduce si anumite dezavantaje pe termen lung, care sunt ascunse utilizatorilor.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Dupa parerea mea, exista o limita decenta, deocamdata, pana la care poti scoate 1cp din fiecare cm3; dincolo de aceasta limita intram alta zona in care orice cp. in plus poate aduce si anumite dezavantaje pe termen lung, care sunt ascunse utilizatorilor
                            .

                            Vezi cat scoate o masina de F1 din putini cmc. Tolerantele la alezare fac totul. 100 sau 125 CP din 1000 cmc sunt obtinuti fara a afecta fiablitatea motorului.

                            Comment


                            • Eu vreau sa utilizez cativa ani buni un motor, daca e posibil cu niste costuri decente; nu doar cat dureaza o cursa in F1.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • stai linistit ca motoru ala de la F1 se uzeaza intr-o cursa cat il uzezi tu in cativa ani

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google