In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai daca din motorul de F1 nu s-ar vrea sute de CP si doar 100 si ceva, ar tine ani buni si sute de mii de km.
    Asa, tine cam 1000 de km.

    Comment


    • motorul actual de F1 e V8 de 2.4 litri aspirat, deci nu prea merge comparatia cu 1.2 litri L4 turbo. sunt total diferite. e adevarat ca putere se poate scoate usor si din acest 1.2 litri. cat ar fi sa cresti presiunea in turbo, modifici harta de injectie si... cum a zis si iancu: sa tina cativa ani bine. vedem.
      Last edited by zeegermans; 12 September 2012, 12:07.
      internal combustionizer

      Comment


      • Ca si numar de CP pe cmc faceam comparatia. 750 CP la 2400 cmc ~0.31 CP/cmc.
        100 CP Ecoboost 1.0 vine cam 0.1CP/cmc. Nimic deosebit daca ne raportam la ce se obtine in F1.
        La 1600 cmc de anul viitor puterea va ramane in linii mari cam aceeasi. Deci in ca se poate avansa cu indicatorul CP/cmc.
        Last edited by mr.K; 12 September 2012, 12:09.

        Comment


        • Maşinile de f1 sunt foarte uşoare şi ating turaţii mari, de-asta şi au mulţi cai. La maşinile de uz propriu ai nevoie şi de cuplu. Cum e mazda rx-8 cu motorul rotativ 1.3 de 200 cai ce atinge turaţii mari, în oras la turaţii joase abia mişcă. Aşa şi motoarele de motocicletă au mulţi cai dar nu le poţi pune pe o maşină că nu au cuplu destul.
          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

          Comment


          • O dam in diverse. Eu n-am zis nimic de cuplu, ci ca sunt motoare intinse la limita.
            O masina de F1 avea minimum 600 si ceva de kg, adica nu e o motocicleta pe 4 roti.

            Comment


            • Asiaticii (atat japonezii cat su koreenii) vad ca merg in continuare pe clasic- adica aspirate. Sa nu fie ei in stare sa scoata un turbo, mai ales japonezii care de cateva decenii sunt taticii benzinarelor?
              Nu cred...

              Nu va bucurati asa mult la motoarele turbo pe benzina..la ce combustibil avem in Ro sa nu cumva sa cam crape...
              Saab 9-5 Aero

              Comment


              • Originally posted by PCH View Post
                Culmea, dar la grupul vag optiunile sunt mai scumpe dar utilizabile in timp ce la reno pot fi in mare parte doar pe hartie....pentru ca se strica destul de des!

                Sent from my GT-I9100 using Forum Runner
                Asta deja face parte din categoria "mituri urbane".
                Sa nu uitam ca in ultimele topuri de fiabilitate megane 3 este cotat peste vw golf.
                In plus, daca urmaresti un pic forumurile vw vei vedea cam ce "fiabilitate" gasesti acolo la masini de 20.000 de cocosei sau peste.......
                Pe forumul renault in schimb gasesti aceleasi mofturi ca si pe la logan: ceva greierasi, mai un scartait, mai un partait, dar nu defecte grosolane de genul motor calat pentru ca nu functioneaza senzorul de ulei la o masina cu 8000 de km sau baterie picata la vw polo, fix la o saptamana dupa iesirea din garantie (de 2 ani bineinteles-vw nu are curaj sa-si garanteze masinile mai mult) datorita exageratului respect pentru client, care a facut ca la un polo 1,2 TSI DSG de 17.000 de euro sa monteze in standard o baterie de 35 Ah
                Anul trecut, cand vroiam sa-mi cumpar masina noua, am urmarit cam toate forumurile (ma interesa clasa mica : skoda fabia, vw polo, ford fiesta, renault clio, hyundai i20, kia rio, toyota yaris, mazda 2, honda jazz) si sa stiti ca probleme sunt peste tot. Dar exista chichite si probleme intr-adevar mari, iar concernul VAG o cam da in bara de otel in ultima vreme, de asta m-am cam lamurit cu "calitatea VAG". Una e sa ai cate un scartait pe la masina sau sa-ti mai sara cate un pic de vopsea, alta e sa-ti crape motorul in drum si sa stai cu lunile in service: pentru ce mai dai un sac de bani pentru masina noua?
                Oricum, deocamdata vorbim vorbe, la sfarsitul lunii ar trebui sa vedem ce ganduri au cei de la Dacia.

                Comment


                • Eu ma gandeam la geamurile electrice, senzori de ploaie, de lumini....stiu ca si vw au mari probleme cu injectoare, pompe, turbine....oricum, eu nu prea simpatizez (sa fiu manierat) nici reno, nici grupul VAG!

                  Sent from my GT-I9100 using Forum Runner

                  Comment


                  • Interiorul in nici un caz nu va fi ala de la Renault Scala vedeti ca este o poza cu el surprins la Sinaia iar bordul este cel de pe Lodgy.Sau sa difere bordul de la renault la dacia?

                    Comment


                    • http://whattruck.wordpress.com/2012/...8-cdi-75-2013/ Sa vedem noi acum cine scoate minim 20000 de coco pentru un Renault Kangoo/ Dacia Dokker rebranduit cu sigla de Mercedes. Aaaa, e Mercedes, mama-mama..., lipim un sticker cu "blue efficiency" si gata masina.
                      Cat despre noua generatie de la Dacia , daca n-au "transpirat" inca imagini clare si finale a masinilor ( nu alea cu prelata) , e posibil sa le vedem abia anul viitor. Parerea mea.

                      Comment


                      • Le vedem peste doua saptamani, stai linistit.
                        Last edited by IancuMIC; 13 September 2012, 17:59.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • dupa capul tau singura diferenta intre dacia si mertzan e abtibildul ?! ce ai fumat ?

                          Comment


                          • NDL-ule, nu stii sa folosesti quote? Trebuie sa ghicim cui te adresezi asa ...elegant? Eu nu sunt fumator.

                            Pe langa noua generatie de Logan, iata noutatile ce vor fi prezente la Paris; confirmate pana in prezent.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • e avion mertzanul ala. nici seatul toledo n-arata rau si cred ca o sa fie ok ca pret. cel putin asta vor ei.

                              Comment


                              • NDL-ule, tu esti fumat prea rau daca vezi troaca aia ca un avion.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google