In curand logan 2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exista persoane care vad ORICE alta masina decat loganul ca pe un avion, pentru simplul motiv ca nu e dacie.
    Afectiunea asta se numeste intr-un anumit fel........

    Comment


    • @ mariusnicolae Asta-i cumva o treaba mostenita... Fiindca multi de aici de pe forum nu au prins vremurile dinainte de '90 cand 90% din masinile de pe strada erau: Dacia 1300, Dacia 1310, Dacia 1410, Aro, Roman Diesel, Dac Turbo, TV si ceva Dacia 1100..... restul fiind Lada, Trabant, Moskwich, Skoda sau Wartburg. Mai rar vedeai cate un Fiat 600, 850, 1100, 1300/1500, 1800, Renault 16, 18, VW "broasca", sau foarte rar Opel Record, Ford Capri.

      Daca vedeai un Mercedes-Benz (ponton, coada de randunica, bot de cal sau cobra), Peugeot 403 sau 504, VW Golf I/II era o ocazie destul de rara. BMW vedeai extrem de rar.

      Totusi nu ar trebui sa dezvoltam un astfel de complex --- fiindca azi este altceva. Dar complexul asta a existat inainte de 1990 si a explodat incepand cu 1990. Cu siguranta lumea se saturase de Dacia 1300...

      HM... cum de era sa uit de Oltcit..... Probabil fiindca azi nu mai exista si a avut o existenta relativ scurta. Mai scurta a avut insa Dacia 500 (Lastun)

      CONCLUZIE: ar trebui sa ne bucuram de aparitia Logan 2... Cine nu, sa-si ia repede un Logan 1 faza 2 )
      Last edited by ion_R5; 13 September 2012, 21:02. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Pai eu unul am in familie vechea dacie 1310(la tatal meu) si un renault 16 cu motor de 1,5 al socrului meu. Renault-ul e o masina superba, cu schimbator la volan(in 4 trepte), pe care imi face placere oricand sa o conduc, si are 42 de ani. E o adevarata fericire cand conduc masina aia.
        Nu mai zic de oltcit, pe care mi-am facut ucenicia in condus, inca inainte sa am permis. Era modelul acela cu motor de 1100 cm3, discuri de frana la cutie, si cutie in 4 trepte. Mergea si trocariciul ala de spargea.....
        Eeehhhh....frumoase amintiri (parca am fi doi mosnegi ), dar sa revenim la oile noastre, sau mai bine zis la loganurile noastre.

        Comment


        • oltcit am condus si eu prima data. inca mai am prin casa un carburator dublu corp de oltcit
          dacia 1300 arata foarte fain cand aparuse prima data. dar, dupa 1300 au urmat tot felul de modificari estetice care au transformat masina si au facut-o mai... urata. masina nu mai avea acelasi farmec.
          posibil acelasi lucru sa fie si acum, cu noul 'logan'.
          internal combustionizer

          Comment


          • Nu cumva sa ramanem nostalgici dupa Logan1, care e o masina corecta, stii din start cat iti ofera, nu te pacaleste.

            Comment


            • sau ne orientam spre alte marci, daca o fi prea scumpa sau cu un design la misto.
              oricum, foarte putini isi cumpara o masina noua cu banii jos. multi fac credite si in felul asta se mai pot intinde putin, cat sa-si ia ceva pe plac.
              internal combustionizer

              Comment


              • Stati linistiti ca nu toti vor limitator de viteza, scaune incalzite si ce mai aduce in plus Dacia pe noua generatie. Multi se vor multumi cu 1.6(sau 1.2 tce) cu AC, geamuri electrice fata si cam atat. si la pretul respectiv (maxim 8500 euro) nu ai ce altceva mai bun.

                Comment


                • Stiu multe persoane cu leasing pe masini de 30-35 de mii de euro care acum vor sa cedeze contractul.

                  Romanii de rand nu mai sunt dispusi sa plateasca mai mult de 10-12 mii euro pe o masina.
                  Acum depinde pe ce dau aia 10 mii de euro, una noua sau sh.
                  In 10 mii gasesti si Audi A4 de cativa ani, daca il poti intretine e ok. Stiu masini A4 de 10 ani care merg bine merci, stiu Jetta veche de 2 ani, luata de noua, care face figuri la motorul tdi.
                  Nu orice e nou e si bun, nu orice sh e prost.
                  Last edited by mr.K; 14 September 2012, 08:59.

                  Comment


                  • @ B997NDL: probabil voi fi eu fumat si/sau baut ( ca sa zic asa), dar din pozele respective, Mercedesul Citan este exact Renault Kangoo/ Dacia Dokker . Aaa, ca la interior au survenit cateva modificari estetice conform brand-ului, da, nimic de zis. In principiu este fix aceeasi masina, platforma este de la Renault, motoarele de la Renault, etc. in virtutea colaborarii declarate intre Renault si Mercedes Benz. Daca asta inseamna ca e "avion" inseamna ca avem pareri diferite despre masini. That's all!

                    Sa dai minim 20000 de coco pe mercedes Citan, o masina pe care o pot achizitiona sub brand-ul Dacia ( ele fiind identice pana la un punct) la vreo 10000 de coco doar pentru ca are sigla Mercedes pe capota mi se pare snobism. O fi ea mai bine antifonata ( Mercedes Citan) , nu zic nu, poate si materialele sa fie diferite( ma cam indoiesc) , dar te asigur ca pe drumurile din tara noastra o sa aiba "greieri" exact ca Dacia Dokker.
                    Sunt curios cati isi doresc dotari gen: limitator de viteza, scaune incalzite, senzori pentru lichid de parbriz sau senzori de ploaie de la Dacia. Doar pentru "fitza" asta sa mai dai vreo 10000 de euro? Why?
                    Last edited by ani[I]aL_2008; 14 September 2012, 09:27. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by nightboy View Post
                      Stati linistiti ca nu toti vor limitator de viteza, scaune incalzite si ce mai aduce in plus Dacia pe noua generatie. Multi se vor multumi cu 1.6(sau 1.2 tce) cu AC, geamuri electrice fata si cam atat. si la pretul respectiv (maxim 8500 euro) nu ai ce altceva mai bun.
                      "Dacia îşi păstrează atuurile legate de spaţiu şi preţ, dar îndrăzneşte să se doteze cu elemente mai moderne, care lipseau până acum. Este un progres cu paşi mici, dar importanţi pentru marca românească tradiţională de maşini."
                      Asta spune directorul programului Entry de la Renault, A. Deboeuf.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • "Dacia îşi păstrează atuurile legate de spaţiu şi preţ
                        Nu zice niciunde ca-si pastreaza pretul, ci doar se intelege ca va avea un atu in fata concurentei, deci un pret mai mic decat concurenta.
                        Este un progres cu paşi mici,
                        Adica fleosc progres, doar pasi mici.

                        Comment


                        • Originally posted by mariusnicolae View Post
                          Exista persoane care vad ORICE alta masina decat loganul ca pe un avion, pentru simplul motiv ca nu e dacie.
                          Afectiunea asta se numeste intr-un anumit fel........
                          Demential acest post. BRAVOS!
                          9! 9! 9!
                          sigpic

                          Comment


                          • Eu vreau sa stiu cum se numeste afectiunea.

                            Comment


                            • Daciofobie cred

                              Comment


                              • ...cronica.
                                If it ain't broke, don't fix it!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google